tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


04.08.2019 02:22:52
LOL na serveru je 9 lidí? v půl třetí? To tam chodí hrát boti ve volném čase? :D
+1


30.06.2019 15:36:19
Tak co říkáte na Xen z Black mesy, lidi?
+1


06.03.2019 18:20:14
Daří se dobře, ale jak vidíš, už sem nechodím ani já. :)
+1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Nechcený neviditelny brush
Rain51
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.07.2016 13:13
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 16.07.16

Ahojte, mám taký prúser v podobe nechcených neviditelných blokov.
Mám rozrobenú jb mapu (98% hotová), lenže som sa rozhodol poupraviť blok že ho nahradím inou textúrou. Tá nová textúra je "modrá textúra" - teda mreža. Ak ju nechám na Normal - nolight, brush je vidieť v hre, len miesto modrých políčok su čierne. Ak zo zmením na Solid - nolight, tak modré miesta sa nestanú priesvitné, ale zmizne. Avšak v hre ako keby normálne je, nedá sa prejsť tým miesto, ale je kompletne priesvitný.

PS. v screene je označený blok solid, v hre ho nie je vidieť
Rain51 přiložil následující obrázek:


[726.29Kb]
±0
 
Slovis
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.07.2016 23:16
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Ahoj, zkoušel jsi ten brush smazat a udělat znovu?

Map -> check for problems, nevypisuje nic?

Pošli pro jistotu kompilační log.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Rain51
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.07.2016 23:31
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 16.07.16

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Users\pc\CS"


** Executing...
** Command: C:\VHE\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\users\pc\cs\cstrike\jb_hard"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\VHE\hlcsg.exe c:\users\pc\cs\cstrike\jb_hard
Entering c:\users\pc\cs\cstrike\jb_hard.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.24 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.58 seconds)

Using Wadfile: \users\pc\cs\cstrike\de_vertigo.wad
- Contains 3 used textures, 4.29 percent of map (19 textures in wad)
Using Wadfile: \users\pc\cs\cstrike\torntextures.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
- Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
- Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
- Contains 11 used textures, 15.71 percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: \users\pc\cs\cstrike\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (225 textures in wad)
Using Wadfile: \users\pc\cs\valve\halflife.wad
- Contains 54 used textures, 77.14 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \users\pc\cs\cstrike\grass_pack.wad
- Contains 1 used texture, 1.43 percent of map (9 textures in wad)

added 5 additional animating textures.
Warning: ::FindTexture() texture NULL not found!
Are you sure you included zhlt.wad in your wadpath list?
Warning: ::LoadLump() texture NULL not found!
Texture usage is at 1.14 mb (of 4.00 mb MAX)
0.97 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\VHE\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\users\pc\cs\cstrike\jb_hard"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\VHE\hlbsp.exe c:\users\pc\cs\cstrike\jb_hard

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...3972 (0.12 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity light @ (-1296,-722,-152)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3179 (0.10 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...2000...2500...2783 (0.08 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3207 (0.11 seconds)
1.50 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\VHE\hlvis.exe
** Parameters: "c:\users\pc\cs\cstrike\jb_hard"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\VHE\hlvis.exe c:\users\pc\cs\cstrike\jb_hard
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\pc\cs\cstrike\jb_hard.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\VHE\hlrad.exe
** Parameters: "c:\users\pc\cs\cstrike\jb_hard"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\VHE\hlrad.exe c:\users\pc\cs\cstrike\jb_hard
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\pc\cs\cstrike\jb_hard.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\pc\cs\cstrike\jb_hard.bsp" "C:\Users\pc\CS\cstrike\maps\jb_hard.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\pc\cs\cstrike\jb_hard.pts" "C:\Users\pc\CS\cstrike\maps\jb_hard.pts"


** Executing...
** Command: C:\Users\pc\CS\hl.exe
** Parameters: +map "jb_hard" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1


----------------------------------

skúšal som to viackrát, dokonca to mám aj pri entitách ked z urobím armour entitu pre zbraň
±0
 
Slovis
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.07.2016 23:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Máš v mapě zásadní problém, a to LEAK. Tedy "díru" v mapě. Na to bych se zaměřil jako první. Pokud nevíš co to je nebo jak se ho zbavit, máme na to zde článek <klik>

Další věc je: "Warning: ::FindTexture() texture NULL not found!"
Máš v nastavení VHE, tam kde se nastavují wad soubory, přidaný wad soubor s názvem "zhlt.wad"?

Až opravíš ten leak, zkus mapu opět zkompilovat, mohlo by to souviset.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Rain51
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.07.2016 09:45
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 16.07.16

1. zhlt.wad už je pridaná, dík za upozornenie
2. Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity light @ (-1296,-722,-152)
ako by som našiel to svetlo podľa súradníc ?

Mal som nejaké leaky, opravil som, ale stále tam je to svetlo s tými súradnicami
±0
 
Slovis
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.07.2016 13:39
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Nejde primárně o tu entitu light. Ta je tam pouze proto, protože právě od ní se vygeneroval ten "paprsek". Pokud smažeš to světlo uvedené v logu, pak se pouze zvolí jiná entita a výsledek bude stejný.To světlo může být klidně i "uvnitř" mapy. Pokud ti stále vypisuje leak, pak to znamená, že tam pořád je. Využij "load pointfile" a tam kde je čára červená, je díra. Někdy je hledání složité, ale nic jednoduššího prostě není. Při nejhorším mi tu mapu pošli a já na to kouknu, případně ti napíšu kde byla díra.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Slovis
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.07.2016 15:56
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Tak, mapu jsem prošel. Našel jsem tam celkem další dvě díry. Myslím, že je to celkem patrné i z toho obrázku (přiložen jako příloha)

1. případ:
Klasicky nedotažená stěna ke druhé. Stačí dotáhnout a je hotovo

2. případ
Trošku komplikovanější. Díra je jakoby u těch mříží, mezi stěnou a tou mříží. Ty mříže jsou o kousek níže než okolní podlaha, takže tam vzniká prostor. Mělo by stačit udělat 3 malé kvádry, které tyto díry uzavřou.

Poté už kompilace proběhla bez problémů.
Slovis přiložil následující obrázek:


[354.14Kb]
Upravil/a Slovis dne 17.07.2016 15:57
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Rain51
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.07.2016 16:52
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 16.07.16

ano po opravení tých 2 leakov už všetko pekne fičí :) ..dakujem za pomoc :)
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 933
bullet.gif Nejnovější člen: Malware