tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.09.2021 09:34:59
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem :) a dojdite zastrielat na http://BRUT.me :@
±0


18.09.2021 09:32:13
Caute Borci :) žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
±0


14.07.2021 10:26:34
škoda že chcípnul jabber chat. Od té doby je tu všemu konec definitivní.
±0


15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problém s kompilací větší mapy
rysi
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.11.2010 17:22
Člen

Hodnocení: +67 (86%)
Příspěvek: 44
Založený: 26.10.10

Ahoj pokaždé když vytvořím větší mapu a dám run tak to napíše tohle

** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\barak"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlvis.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\barak"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\barak.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\barak"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlrad.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\barak"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\barak.log for the cause.

----- END hlrad -----



Není to celé(kdo by to celé četl :)) Když spustím cs a dám new game tak vše naběhne v ok, ale nevím jestli to nebude vadit něčemu jinému. Dík
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.11.2010 18:29
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

To co jsi sem poslal je jen takový dozvuk chyby, která se stala někde na začátku kompilace, takže to sem hoď celé a aby to nezabralo moc místa na webu, tak to hoď do spoileru:
Spoiler:
tvorbamap.cz/includes/bbcodes/images/spoiler2.png
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
rysi
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.11.2010 15:22
Člen

Hodnocení: +67 (86%)
Příspěvek: 44
Založený: 26.10.10

Komplimoval jsem to na normal
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Valve


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Documents and Settings\Jakub\Plocha\hammer\maps\zz_de_gympl.map" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\zz_de_gympl.map"


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\zz_de_gympl"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\zz_de_gympl"
Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\zz_de_gympl.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.14 seconds)
SetModelCenters:
20%...50%...70%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.75 seconds)

Using Wadfile: \program files\valve\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\valve\halflife.wad
- Contains 13 used textures, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\space.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)

added 2 additional animating textures.
Texture usage is at 0.13 mb (of 4.00 mb MAX)
1.03 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\zz_de_gympl"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\zz_de_gympl"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...841 (0.10 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity light @ ( 568, 272,-176)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 500...571 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 2] 491 (0.04 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...601 (0.07 seconds)
1.08 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\zz_de_gympl"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlvis.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\zz_de_gympl"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\zz_de_gympl.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\zz_de_gympl"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlrad.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\zz_de_gympl"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\zz_de_gympl.log for the cause.

----- END hlrad -----


±0
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.11.2010 15:32
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

No jo, je to náš starý známý záškodník LEAK.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
rysi
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.11.2010 15:43
Člen

Hodnocení: +67 (86%)
Příspěvek: 44
Založený: 26.10.10

aha a když ho odstraním tak to bude fungovat:)? Moc dík
±0
 
Backup
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.11.2010 15:46
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Snad ano, pokud se neobjeví další chyby.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
rysi
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.11.2010 16:19
Člen

Hodnocení: +67 (86%)
Příspěvek: 44
Založený: 26.10.10

Dík moc tohle je vážně výbornej web o tvorbě v vhe B)
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 944
bullet.gif Nejnovější člen: BRUT