deadrun
|
deadlol |
Přidané 13.12.2010 20:47
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
ako na to? tlacitka teto veci vem ale mam na mysli ako zresit teroristov a counterov
ta body na knci ze ked CT zabije T ta ze CT vyhral ako sa ten konec robi?
a ako sa robi to prehladne sklo? |
|
|
|
Backup |
Přidané 13.12.2010 20:52
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Ty jsi nikdy nehrál obyč. csko? Protože obyčejně když CT zabije T tak CT vyhraje...
...no to je jedno; návod na sklo a na polopropustné sklo. |
|
|
|
deadlol |
Přidané 13.12.2010 21:15
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
ale uz vem co som chcel |
|
|
|
deadlol |
Přidané 14.12.2010 15:16
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
no pockat ale ja mam na mysli ten konec mapy typu deadrun
ked CT zabije T ako nastavim ze kto bude dalsi za T hrat ?
a ako sa robii to priesvitne sklo? cez ktore pozera T ? |
|
|
|
Backup |
Přidané 14.12.2010 15:33
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
To je udělané přes nějaký AMX mód, to není záležitost mapy.
To s tím sklem - už jsem ti to psal:
|
|
|
|
deadlol |
Přidané 14.12.2010 15:56
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
aha ok a nejaka prikladova mapa deathrun? ktoru otvorim v editore? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 14.12.2010 17:46
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Dekompiluj si nějakou. A nebo jestli potřebuješ jak na nějaké pasti, tak tě odkážu NA TENHLECTEN odkaz
Upravil/a Dominio dne 14.12.2010 17:46 |
|
|
|
deadlol |
Přidané 15.12.2010 15:27
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
ok ale ja mam na mysli rotaciu taku ze sa to toci okolo vlstnej osy a nemyslim otaciu mistnost to video tam neni |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.12.2010 15:28
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
tu osu uděláš, ře tam dáš brush s texturou Origin |
|
|
|
deadlol |
Přidané 15.12.2010 15:47
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
aha a nastavim ten origin?
abo jak? bno to nevem |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.12.2010 16:06
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Uděláš si brush, to bude to, co se bude otáčet.(zatím nedávej entitu)
Uděláš další brush, kterému dáš texturu Origin, a dáš ho doprostřed (nebo tam, kde chceš, aby to mělo střed osy otáčení).. Označís oba dva brushe, dáš Tie to Entity, dáš mu entitu func_door_rotating nebo func_rotating (podle toho, ce se více hodí),(na deathrun spíše func_door_rotating)... Je to stejné jako ten video tutoriál na rotační místnost, ale tam je to duté... |
|
|
|
deadlol |
Přidané 15.12.2010 18:29
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
nechapem asi mi |
|
|
|
deadlol |
Přidané 15.12.2010 18:33
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
a ako sa robi nejake kladivo? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.12.2010 19:08
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
To na tom přesně nechápeš? K čemu jsi došel? nemám teď moc času, ale možná tenhle příspěvek editnu a hodim ti sem tutirial rmf. |
|
|
|
deadlol |
Přidané 15.12.2010 19:09
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
no taze texturu origin vem zrobit zrobim te objekty ale ako ich nastavim? |
|
|
|
tom711 |
Přidané 15.12.2010 19:16
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
No teoreticky cez func_door_rotating je to blbe ale tak to treba
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.12.2010 19:16
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Ty děláš deathrun, takže v tomto případě tam dáš func_door_rotating. Nastavíš mu jméno, to jméno potom dáš do kolonky target tlačítka(func_button), kterým se to bude spouštět. Nebudu vypisovat všechny kolonky, jenom důležité věci...:
Speed: jak rychle se to bude točit
Delay before reset: Nastav třeba 7, to je za jak dlouho se po přetočení ty dveře roztočejí zpět
Distance (deg): O kolik stupnů se to má otočit, pokud se to má otočit na hranu, tak 90, pokud se to má otočit celý, tak 360, nastav tam třeba 730.
A ve FLAGS zaškrtni Toogle
Snad jsem na nic důležitého nezapoměl...
A jestli se ti to bude otáčet, jak nechceš, myslím směrově, tak si trochu pohraj s FLAGS, konkrétně s X Axis a Y Axis...
A k tomu video tutoriálu s tou rotační místností, čemu brány aby jsis místo místnosti udělal desku?...
pokud něco nechápeš = napiš.
tom711: Hrál jsi někdy deathrun mapy??? určitě víš, že se to vždy otáčí třeba doprava, potom je menší odmlka, a potom zase zpět doleva... A navíc přes func_rotating by se to točilo pořád, dokud by jsi to tlačítkem nezastavil, a to se do deathrunu nehodí...
Upravil/a Dominio dne 15.12.2010 19:25 |
|
|
|
deadlol |
Přidané 15.12.2010 20:19
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
nejde to lebo ten objekt sa toci jak v kruhu ale ja chcem aby sa otacal na jednm miese |
|
|
|
deadlol |
Přidané 15.12.2010 21:03
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
a ako sa robi spodok mapy ze sa dole zabije? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.12.2010 21:12
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Nějak sem tě nepochoipl, točíse v kruhu, a to je na jendom místě, ne?
A ještě jednou tě tedy odkážu na tyto video tutoriály . Náhodou tam je takový video, jak udělat spodek mapy.. Achjo, to si nemůžeš alespoň přečíst k čemu tam jaké video je? nebo ses na to vykašlal a ni nic nekoukl? |
|
|