tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

14.07.2021 10:26:34
škoda že chcípnul jabber chat. Od té doby je tu všemu konec definitivní.
±0


15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Pomožte mi
Loleq
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2011 08:17
Člen

Hodnocení: +60 (76%)
Příspěvek: 44
Založený: 08.04.11

Cf lidi mam take 2 problemy... vytvoril som si mapu a je v nej strašne svetlo.. aj v podzemi :( dal som tam iba jeden light_environment na poschodie a dole nemam nic a druhy problem je ze mi stale pise niaky Eror
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

[color=#0000ff]PLS HELP ME [/color]
+1
 
Loleq
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2011 08:28
Člen

Hodnocení: +60 (76%)
Příspěvek: 44
Založený: 08.04.11

a aj ked odstranim light_envionment stale tam je svetlo :D ale nemal som to tak vzdy... potom som tam menil oblohu (su tam na vyber 2- SKY a sky) zem a niektore krabice myslite ze to sposobilo to? a este mi aj trosku klesne fps ked sa divam z jedneho konca na druhy :D zo 100 na 80fps :(
[color=#0000ff]PLS HELP ME [/color]
+1
 
Gordon Freeman
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2011 08:44
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

mas tam leak proto a to s tim fps je normalni vykreslovani

leak je dira mimo mapu musis ji utesnit leak je i entita mimo mapu
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
+1
 
Vytvaří se
Loleq
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2011 08:53
Člen

Hodnocení: +60 (76%)
Příspěvek: 44
Založený: 08.04.11

a neda sa tam niako hned zistit ze kde je ta diera? alebo to musim len hladat ?:(
[color=#0000ff]PLS HELP ME [/color]
+1
 
Loleq
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2011 08:59
Člen

Hodnocení: +60 (76%)
Příspěvek: 44
Založený: 08.04.11

Spoiler:
SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...1853 (0.22 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity info_player_deathmatch @ (1353,-2457, 256)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 500...1000...1010 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...832 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1097 (0.09 seconds)
2.19 seconds elapsed

----- END hlbsp -----
toto je cela ta chyba
[color=#0000ff]PLS HELP ME [/color]
+1
 
Loleq
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2011 09:13
Člen

Hodnocení: +60 (76%)
Příspěvek: 44
Založený: 08.04.11

hmm nechapem to... dal som znovu celu zem a steny naokolo a nevyrobilo mi to subor BSP iba
.map , . err , .log :(( to preco? a eror mi pise
Spoiler:
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\hammer\hlcsg.exe "C:\Counter-strike 1.6\cstrike\maps\awp_111skuska3"
Entering C:\Counter-strike 1.6\cstrike\maps\awp_111skuska3.map
Error: Entity 0, Brush 485: ORIGIN brushes not allowed in world
(did you forget to tie this origin brush to a rotating entity?)
Error: Brush type not allowed in world
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem

Error: Entity 0, Brush 486: ORIGIN brushes not allowed in world
(did you forget to tie this origin brush to a rotating entity?)

----- END hlcsg -----

Upravil/a Loleq dne 24.04.2011 09:14
[color=#0000ff]PLS HELP ME [/color]
±0
 
XXL_cz
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2011 11:55
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Entity 0, Brush 486

Brush s texturou ORIGIN nejde použít když není v entitě.
Upravil/a XXL_cz dne 24.04.2011 11:56
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Bunney
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.07.2011 14:55
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +91 (90%)
Příspěvek: 57
Založený: 29.06.11

Já mam něco podobnýho ale nikde žádná díra .(
SKYPE: bunneyx
E-mail: Bunneyx@gmail.com
WEB:http://bunney.hu.cz/
FB: http://www.facebo...nney.hanus
-1
 
http://bunney.hu.cz
Dominio
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.07.2011 15:01
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

@Bunney: Určitě tam nemáš LEAK? A kompiluješ Vis a Rad(light)?
±0
 
osok
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.07.2011 19:37
Člen

Hodnocení: +175 (61%)
Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11

máte tam brush s texturou origin mimo mapu... treba ho prekryť iným brushom (nie zo zlht.wad)
±0
 
klanfear.meu.zoznam.sk
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 943
bullet.gif Nejnovější člen: SpokyIDK