Pomožte mi
|
Loleq |
Přidané 24.04.2011 08:17
|
Člen
Hodnocení: +60 (76%) Příspěvek: 44
Založený: 08.04.11
|
Cf lidi mam take 2 problemy... vytvoril som si mapu a je v nej strašne svetlo.. aj v podzemi dal som tam iba jeden light_environment na poschodie a dole nemam nic a druhy problem je ze mi stale pise niaky Eror
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush
[color=#0000ff]PLS HELP ME [/color] |
|
|
|
Loleq |
Přidané 24.04.2011 08:28
|
Člen
Hodnocení: +60 (76%) Příspěvek: 44
Založený: 08.04.11
|
a aj ked odstranim light_envionment stale tam je svetlo ale nemal som to tak vzdy... potom som tam menil oblohu (su tam na vyber 2- SKY a sky) zem a niektore krabice myslite ze to sposobilo to? a este mi aj trosku klesne fps ked sa divam z jedneho konca na druhy zo 100 na 80fps
[color=#0000ff]PLS HELP ME [/color] |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 24.04.2011 08:44
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
mas tam leak proto a to s tim fps je normalni vykreslovani
leak je dira mimo mapu musis ji utesnit leak je i entita mimo mapu
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Loleq |
Přidané 24.04.2011 08:53
|
Člen
Hodnocení: +60 (76%) Příspěvek: 44
Založený: 08.04.11
|
a neda sa tam niako hned zistit ze kde je ta diera? alebo to musim len hladat ?
[color=#0000ff]PLS HELP ME [/color] |
|
|
|
Loleq |
Přidané 24.04.2011 08:59
|
Člen
Hodnocení: +60 (76%) Příspěvek: 44
Založený: 08.04.11
|
Spoiler: [ZobrazitSchovat] SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...1853 (0.22 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity info_player_deathmatch @ (1353,-2457, 256)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush
Leak pointfile generated
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1010 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...832 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1097 (0.09 seconds)
2.19 seconds elapsed
----- END hlbsp ----- toto je cela ta chyba
[color=#0000ff]PLS HELP ME [/color] |
|
|
|
Loleq |
Přidané 24.04.2011 09:13
|
Člen
Hodnocení: +60 (76%) Příspěvek: 44
Založený: 08.04.11
|
hmm nechapem to... dal som znovu celu zem a steny naokolo a nevyrobilo mi to subor BSP iba
.map , . err , .log ( to preco? a eror mi pise
Spoiler: [ZobrazitSchovat] hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\hammer\hlcsg.exe "C:\Counter-strike 1.6\cstrike\maps\awp_111skuska3"
Entering C:\Counter-strike 1.6\cstrike\maps\awp_111skuska3.map
Error: Entity 0, Brush 485: ORIGIN brushes not allowed in world
(did you forget to tie this origin brush to a rotating entity?)
Error: Brush type not allowed in world
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem
Error: Entity 0, Brush 486: ORIGIN brushes not allowed in world
(did you forget to tie this origin brush to a rotating entity?)
----- END hlcsg -----
Upravil/a Loleq dne 24.04.2011 09:14
[color=#0000ff]PLS HELP ME [/color] |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 24.04.2011 11:55
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Entity 0, Brush 486
Brush s texturou ORIGIN nejde použít když není v entitě.
Upravil/a XXL_cz dne 24.04.2011 11:56
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Bunney |
Přidané 06.07.2011 14:55
|
Člen
Hodnocení: +91 (90%) Příspěvek: 57
Založený: 29.06.11
|
Já mam něco podobnýho ale nikde žádná díra .(
SKYPE: bunneyx
E-mail: Bunneyx@gmail.com
WEB:http://bunney.hu.cz/
FB: http://www.facebo...nney.hanus |
|
|
|
Dominio |
Přidané 06.07.2011 15:01
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
@Bunney: Určitě tam nemáš LEAK? A kompiluješ Vis a Rad(light)? |
|
|
|
osok |
Přidané 06.07.2011 19:37
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
máte tam brush s texturou origin mimo mapu... treba ho prekryť iným brushom (nie zo zlht.wad) |
|
|