Dotaz ohledně tvorby mapy
|
T3cK |
Přidané 27.06.2011 19:59
|
Člen
Hodnocení: +99 (81%) Příspěvek: 49
Založený: 30.08.10
|
Měl bych pár dotazů.. dělám horror mapu a potřeboval bych vědět:
1, mám místnost a dvě cesty které do ní vedou (A a B ) a potřebuju že když jdu tou cestu a jsem těsně před místností měl by se ozvat zvuk ( to je ok) ale potřebuji aby to šlo z obou cest spustit(automaticky) a při spuštění zvuku v cestě A tak aby z cesty B to už nešlo...
2, je nějak možné aby se mi v mapě spouštěla náhodně hudba? jestli ano jak?
3, tohle pouze Hypotetická otázka: je místnost a výtah.. vy vlezete do výtahu a zmáčknete tlačítko.. výtah se rozjede směrem dolů když v tom v půlce cesty se rychle zabrzdí a podlaha se propadne.. vy spadnete do výtahové šachty.. dejte tomu že to přežijete, tak by tu bylo že by ten výtah po nějakém určitém čase spadl dolů, a zabil vás, k tomu všemu by byl samozřejmě připojen zvuk, a nejlépe taky efekty jiskření, apd..... (je to strašně zajímavá otázka a myslím si že i výzva pro toho kdo by to chtěl udělat, mě by hlavně zajímalo jestli je to vůbec možné? )
předem díky za případné odpovědi a rady
Upravil/a T3cK dne 27.06.2011 20:21 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 27.06.2011 20:13
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
1) to se mi nechce řešit, sorry
2) Doporučuji si přečíst tento článek. Potom zapojit mozek a zkombinovat to se zvukem.
3) No, to že by se výtah rozjel a prudce zastavil, to by šlo. Bohužel propadnutí, s tím by byl větší problém. Napadá mě ale udělat výtah ze dvou func_train, přičemž jedna část by byla stěny výtahu a střecha, a ta druhá podlaha výtahu, která by se při prudkém zastavní zřítila k zemi. Aby to hráče nezabilo jde udělat mnoha způsoby. Změnit na kousku gravitaci, dát tam vodu nebo jen, aby hráč nespadl z velké výšky. Kdyby se to správně načasovalo, mohlo by to vypadat celkem dobře. Zkusím něco vykoumat. Pokud se mi to podaří, hodím sem link na stažení.
Btw. je to pro mě výzva
Bude to tu nejspíš zítra..
EDIT (28.6: 6:52): Právě řeším, jak udělat, aby to fungovalo i v dalších kolech. Potom přidám nějaké ty efekty třesu pod. a bude to.
Upravil/a Dominio dne 28.06.2011 06:52 |
|
|
|
T3cK |
Přidané 27.06.2011 20:24
|
Člen
Hodnocení: +99 (81%) Příspěvek: 49
Založený: 30.08.10
|
1, ok
2, přečteno a pochopeno
3, jestli se ti to povede tak aby to vážně dobře vypadalo tak by to bylo vážně skvělý, Btw jo je to výzva
Upravil/a T3cK dne 27.06.2011 20:24 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 28.06.2011 21:54
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
3) Tak to asi neudělám nemůžu nějak přijít na to, aby se func_train vrátil zpět na místo, kde byl původně. Ještě to zejtra opravdu jen zkusím, protože nevím, jak na to. |
|
|
|
tom711 |
Přidané 29.06.2011 06:23
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Hele to chces aby to bolo v HL alebo CS? Lebo ak by to bolo len na jedno kolo tak to by sa dalo...
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
osok |
Přidané 29.06.2011 06:59
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
mňa s tou podlahou napadlo toto...
http://tvorbamap....icle_id=14
Upravil/a osok dne 29.06.2011 07:00 |
|
|
|
Slovis |
Přidané 29.06.2011 07:06
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
ta 1) by asi šla udělat
na tu cestu A dáš trigger_multiple který bude spouštět multi_managera , který přehraje zvuk a následně aktivuje trigger_relay a ten vypne ten trigger_multiple na cestě B
možná se mýlím tak mě opravte
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Dominio |
Přidané 29.06.2011 07:07
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
@osok: Víš, engine v CSku/Halfu je starý, a nedokáže tolik věcí. Nemůže být jeden brush kterej by měl dvě entity.
Aby se ten výtah pohyboval, musí být nejlépe func_train ( a pro žádné breakble už není místo). Navíc, to, aby se podlaha rozpadla, má být načasované, a né jako dlouho tam stojí (co když bude skákat).
Já jsem navrhl řešení, jediné, které mě napadlo a bylo by ho možné vytvořit. Bohužel si teď moc nevím rady, jak dál.
PS: Pokud tvoří do HalfLife, tak by to asi se nemuselo vracet, a šlo by to použít...
Upravil/a Dominio dne 29.06.2011 07:19 |
|
|
|
osok |
Přidané 29.06.2011 07:17
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
tak ok domino.. |
|
|
|
T3cK |
Přidané 29.06.2011 13:04
|
Člen
Hodnocení: +99 (81%) Příspěvek: 49
Založený: 30.08.10
|
no je to tvorba do CS, jinak díky za případný rady, uvidím jak to s tou mojí mapou udělám |
|
|
|
tom711 |
Přidané 29.06.2011 13:41
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Skusal som ten vytah ale je to tak strasne... To by iso asi len do HALFU a este zo SPIRIT OF HALF LIFE (dll ktore z enginu zdima maximum... napriklad taku zakladnu fyziku etc...)
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Dominio |
Přidané 29.06.2011 14:26
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
No, tak já jsem dám to, co jsem vytvořil třeba to někdo dokáže upravit. Já vím, je to hrůza a děs, ale snaha byla
PS: použity textury halflife.wad
BSP sem nedávám, mapa je malá a kompilace trvá pár sekund
Dominio přiložil následujíci soubor:
test_vytah_dominio.rmf |
|
|
|
osok |
Přidané 29.06.2011 14:45
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
domino, palec hore, presne tak ako si chcel si to tak aj urobil... ide to všetko bezchybne.. fakt nádhera |
|
|
|
Dominio |
Přidané 29.06.2011 14:48
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
No, ale další kolo to nefunguje tak jak má.
A ještě to ani není hotové, měly tam být efekty jako zemětřesení při zastevení, velký výbuch když padá výtah atd.
Upravil/a Dominio dne 29.06.2011 14:50 |
|
|
|
osok |
Přidané 29.06.2011 15:02
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
ano ale je to nce, mozn by som dal kratsi cas ked pustit tlacitko vytahu a prepadnutim podlahy tak o 1.5 sek kratšie ale inak nice
ako prototyp to je nice |
|
|
|
tom711 |
Přidané 29.06.2011 15:35
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Z dominiovim suhlasom by som si to dovolil upravit..
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Dominio |
Přidané 29.06.2011 15:43
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Uprav Klidně i zkopíruj a nikde mě neuváděj jako autora. Nebylo to zas tak složité to udělat. Avšak, pokud to nějak zprovozníš i do dalšího kola, rád bych, aby jsi mi (třeba přes SZ) poslal RMF toho výtahu, zajímalo by mě, jak se ti to povedlo. |
|
|
|
osok |
Přidané 29.06.2011 15:45
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
ok, tak sa to (teda ak mozem) aj ja pokusim upraviť, ale to len trochu.. |
|
|
|
T3cK |
Přidané 30.06.2011 10:27
|
Člen
Hodnocení: +99 (81%) Příspěvek: 49
Založený: 30.08.10
|
no klobouk dolu dominio ten vytah je vazne dobry.. jen ty zvuky jak to jede mi k tomu nejak nesedi jinak to vypada dobre , si s tim take trochu pohrat jeste |
|
|
|
Dominio |
Přidané 30.06.2011 10:34
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Nejdříve jsem chtěl aby to fungovalo, což se nepovedlo. Ostatní doplňky pro atmosféru až nakonec, kdyby se mi to povedlo |
|
|