reset
|
Habax |
Přidané 04.08.2011 09:16
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
Ahojte!
Urobil som mapu a chcel som, že po stlačení tlačítka sa začne posúvať podlaha pod hráčom a spadne dole, kde zomre...
Spravil som si teda brush, dal som ho na func_button, podlahu som dal na func_wall_toogle, a stlačil som tlačítko... podlaha sa odsunula, mňa to zabilo...
Problém je, že po začiatku ďalšieho a ďalšieho kola sa podlaha už nedala na pôvodné miesto, bola odsunutá = stále ma to zabíjalo..
Mal som to pravdepodobne urobiť cez multi_manager ale to netuším, ako...
Ako mám teda každé ďalšie kolo resetovať podlahu, aby bola na pôvodnom mieste? |
|
|
|
Backup |
Přidané 04.08.2011 09:50
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Co takhle dát jednoduše pod podlahu trigger_multiple, který zase sepne ten func_wall_toggle (tzn. ho vrátí zpět)? |
|
|
|
Slovis |
Přidané 04.08.2011 09:53
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
skus si do mapy dát multi_manager a nastav ho takto:
name : game_playerspawn
target : name té podlahy
pokud to nebude fungovat tak napiš
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Dominio |
Přidané 04.08.2011 09:58
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
@Slovis: Ale jak píšeš, to by se aktivovalo na začátku kola, a plošina by tedy zmizla. A už by byla pryč, dokud ji zas tlačítko nebo další kolo neaktivuje.
Upravil/a Dominio dne 04.08.2011 09:58 |
|
|
|
KoRis |
Přidané 04.08.2011 10:14
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
což takto skusit trigger_relay , místo MM?
jinak to co píše Slovis by také šlo, ale chce to právě přesně kvůli tomu prvnímu kolu ještě triger_changetarget... tomu MM nedát na začátku žádný target a changeterget dát tak , aby se aktivoval při spuštění tlačítka a změnil tomu MM target na podlahu a pak se to tedy normálně zpravovalo ...
jinak MM s názvem game_playerspawn se dá bugnout-protože hráči se na server třeba připojují jeden po druhém, né všichni naráz, a tak se třeba tři vteřiny po startu kola resetne a podlaha zmizí... lepší by to bylo udělat přes func_door, a dát mu ve flags start open a target na to co chceš aby se resetovalo ... ty dveře se totiž aktivují vždy jen na začátku kola, nejsou ovlivněny nějakým name ...
Upravil/a KoRis dne 04.08.2011 10:15
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Habax |
Přidané 04.08.2011 12:01
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
no tak skusil som všeko-bez úspechu....
Trigger relay-nefungoval-podlaha sa ani nepohla, btw zneviditelnila sa..
Multi manager-neviem prečo, ale ja som tam mal len "Name"..? Takže nič
Trigger multiple... no to nechápem ako to Backup myslel... Vytvoril som si brush AAATrigger ako trigger multiple, dal som ho pod podlahu, jeho name bol targetom tlačítka a jeho target bol name podlahy (func_wall_toogle)... tiež to nešlo (teda ak si to tak myslel)
takže radšej sem dávam mapu v .rmf, prosím urobte niečo..
http://www.uloz.t...-arena-rmf
Upravil/a Habax dne 04.08.2011 12:03 |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 04.08.2011 12:38
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Func_wall_toggle je že ta podlaha jenom zmizí že? No a nechceš to třeba změnit na entitu Func_breakable? (zničitelná věc) to se další kolo samo obnoví.
Jenom by si musel ve flags zatrhnout Only Trigger nebo něco takovýho podobnýho.
Já si myslim že by to i vypadalo líp protože podlaha co zmizí je vlastně blbost ale když se rozbije tak to je podle mě lepší.
Upravil/a XXL_cz dne 04.08.2011 12:38
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Habax |
Přidané 04.08.2011 12:46
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
dalo by sa že sa po stlačení sama rozbije? |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 04.08.2011 13:57
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
ano entite BREAKABLE dej name na napr:PODLAHA
a v zalozce flags zaskrtni only trigger
a jeste muzes nastavit ze z toho budou litat kousky treba dreva pokud to nechces tak tam nic nedavej
a buttonu nastav target na tu PODLAHA
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
KoRis |
Přidané 04.08.2011 14:06
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
nebo můžeš zkusit aby skutečně zajížděla ta podlaha , čili func_door udělej podlahu ... nech to jak jsi to měl s tím toglem ,jenom to předělaj na door... hotovo, bez starostí...
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Habax |
Přidané 04.08.2011 14:08
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
díky GF258, funguje to... |
|
|
|
KoRis |
Přidané 04.08.2011 14:13
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
jo a zkus si pročíst tento článek... je to multi manageru
http://tvorbamap....icle_id=88
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Habax |
Přidané 04.08.2011 18:02
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
ok, díky aj tak |
|
|