tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
prosim snad nekdo pomuze
HraCZiCZka
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.08.2011 00:07
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 2
Založený: 17.08.11

mam takovy problem delam svou prvni vetsi mapu a vsechno slo relativne vpohode az do te doby nez sem pustil finalni kompilaci. je zde nejaky error a vubec nevim co s tim tak mi snad poradite

Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\Valve"


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\TOM~1\Plocha\CSMAPY~1\HAMMER~1\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\program files\valve\cstrike_czech\maps\123" -cliptype precise -wadinclude cs_home.wad -wadautodetect

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\TOM~1\Plocha\CSMAPY~1\HAMMER~1\hlcsg.exe "c:\program files\valve\cstrike_czech\maps\123"-cliptype precise -wadinclude cs_home.wad -wadautodetect
Entering c:\program files\valve\cstrike_czech\maps\123.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ precise ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
[cs_home.wad]

9 brushes (totalling 54 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (11.52 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (5.16 seconds)

Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_home1.wad
- Contains 162 used textures, 100.00 percent of map (385 textures in wad)

Error: Exceeded MAX_MAP_MIPTEX
Description: Texture memory usage on the map has exceeded the limit
Howto Fix: Merge similar textures, remove unused textures from the map


----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\TOM~1\Plocha\CSMAPY~1\HAMMER~1\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\program files\valve\cstrike_czech\maps\123"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\TOM~1\Plocha\CSMAPY~1\HAMMER~1\hlbsp.exe "c:\program files\valve\cstrike_czech\maps\123"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve\cstrike_czech\maps\123.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\TOM~1\Plocha\CSMAPY~1\HAMMER~1\hlvis.exe
** Parameters: "c:\program files\valve\cstrike_czech\maps\123" -full

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\TOM~1\Plocha\CSMAPY~1\HAMMER~1\hlvis.exe "c:\program files\valve\cstrike_czech\maps\123"-full
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve\cstrike_czech\maps\123.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\TOM~1\Plocha\CSMAPY~1\HAMMER~1\hlrad.exe
** Parameters: "c:\program files\valve\cstrike_czech\maps\123" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\TOM~1\Plocha\CSMAPY~1\HAMMER~1\hlrad.exe "c:\program files\valve\cstrike_czech\maps\123"-extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve\cstrike_czech\maps\123.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valve\cstrike_czech\maps\123.bsp" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\123.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."

** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valve\cstrike_czech\maps\123.pts" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\123.pts"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."

** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hl.exe
** Parameters: +map "123" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1



projistotu prikladam i mapu kdyby se na to chtel nekdo podivat :)
HraCZiCZka přiložil následujíci soubor:
cs_home.rar
Upravil/a HraCZiCZka dne 25.08.2011 00:15
:o HraCZ!CZka :o
Spoiler:
hotove mapy: cs_home...fun_cars
rozdelane mapy: jail_winter 99%
±0
 
NxoRT
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.08.2011 00:15
Člen

Hodnocení: +98 (76%)
Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10

skús si oškrtnúť aby sa ti automaticky pustila hra s mapou po kompilaci, ale myslím ,že tým to nebude :D ..........
±0
 
XXL_cz
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.08.2011 01:28
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Error: Exceeded MAX_MAP_MIPTEX
Description: Texture memory usage on the map has exceeded the limit
Howto Fix: Merge similar textures, remove unused textures from the map


No tento error neznám, ale podle popisu bych tipoval, že máš v mapě moc textur (nastavených v seznamu používaných textur)

Máš prej odebrat WADy (balíky textur) ze seznamu textur který v mapě nepoužíváš.




Ale to je zase jenom nějaký blbý limit, možná by to vyřešily lepší kompilační tooly jako je VHLT.
Upravil/a XXL_cz dne 25.08.2011 01:33
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
tom711
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.08.2011 06:51
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Alebo za CSG pridaj

-texdata 8192

Ak by neslo ani to tak tam daj

-texdata 64000 Ale to ti nedoporucujem nieje to totiz odskusane... To vyskusaj ako posledne riesenie
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
+2
 
Www.kockagame.blogspot.com
HraCZiCZka
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.08.2011 08:55
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 2
Založený: 17.08.11

diky moc uz sem na to taky prisel pouzil sem moc velke textury ktere zabraly vic nez 4 MB jak je tam nastaveny limit tak sem je trochu zmensil a uz to slo :) ... diky za rady :)
:o HraCZ!CZka :o
Spoiler:
hotove mapy: cs_home...fun_cars
rozdelane mapy: jail_winter 99%
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 3

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor