tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
leak a lightmap errors
Habax
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.09.2011 10:51
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

Tak som pokračoval v mojej mapke, a pri kompilácii to ukázalo leak na info_player_deatchmatch, tak som všetky vymazal a urobil znova.. nepomohlo, stále píše, že je tam leak...
Spoiler:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Users\Marek\Desktop\awp_aztec_2011.map" "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\awp_aztec_2011.map"


** Executing...
** Command: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\awp_aztec_2011"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlcsg.exe "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\awp_aztec_2011"
Entering C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\awp_aztec_2011.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

72 brushes (totalling 432 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.22 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.69 seconds)

Using Wadfile: \games\counter-strike 1.6 zcp\valve\halflife.wad
- Contains 22 used textures, 66.67 percent of map (3116 textures in wad)
Including Wadfile: \games\counter-strike 1.6 zcp\hammer\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 3.03 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \games\counter-strike 1.6 zcp\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \games\counter-strike 1.6 zcp\cstrike\de_aztec.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 10 used textures, 30.30 percent of map (24 textures in wad)

added 2 additional animating textures.
Texture usage is at 0.39 mb (of 4.00 mb MAX)
1.09 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\awp_aztec_2011"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlbsp.exe "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\awp_aztec_2011"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2068 (0.06 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity info_player_deathmatch @ (-2222,-1240,-181)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...2000...2119 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...2000...2082 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2195 (0.07 seconds)
1.03 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlvis.exe
** Parameters: -fast "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\awp_aztec_2011"

g_fastvis = true
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlvis.exe -fast "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\awp_aztec_2011"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\awp_aztec_2011.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlrad.exe
** Parameters: -extra "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\awp_aztec_2011"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlrad.exe -extra "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\awp_aztec_2011"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\awp_aztec_2011.log for the cause.

----- END hlrad -----

Tak som sa na to vykašlal, že si aspoň zahrám mapku.... Načítala sa v pohode, už som si vybral team, a skin a potom hneď padla a ukázal sa error:
Zdroj stáhnutí  Code
Error: lightmap for texture AAATRIGGER too large (62 x 10 = 620 luxels); cannot exceed 324




prikladám aj mapu.. pls help.. :D
Habax přiložil následujíci soubor:
awp_aztec_2011_1.rmf
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.09.2011 11:40
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Leak se neřeší tím, že se vymažou všechny entity, které ho můžou detekovat...
AAATRIGGER by se měl používát jen na neviditelné entity, nikoli na obyčejné bursové entity nebo, nedej bože, na obyčejné brushe.
+4
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Habax
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.09.2011 12:36
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

a teda riešenie? je tam vela AATRIGGER brushov?
Upravil/a Habax dne 03.09.2011 12:38
-1
 
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.09.2011 13:04
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Tady je ještě článek na to, jak najít leak

A to stim 2. errorem ono to píše ze prej je na tom aaatrigger moc velká light mapa. Takže je možný, že si tu texturu na nějakym brushu hodně roztáhl aby si získal fialovou barvu z okrajů te textury. (ta textura je velká 16x16, fialová a uprostřed je černym napsaný znak lambda - Vypadá to jako A)
Upravil/a XXL_cz dne 03.09.2011 13:05
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
-2
 
Habax
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.09.2011 13:18
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

aha, takže mám nájsť moc scalnutý aaatrigger brush...
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 30

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes