Divné světlo při pojmenování entity
|
donald750 |
Přidané 20.10.2011 22:11
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Zdravím, mám problém se světlem. Chci udělat rozstřelitelné světlo, ale když ho udělám, nějak divně vypadá. Dělá to strašné stíny v kruhovém tvaru a když ho rozstřelím, tak je pod světlem totální tma i když je hned vedle druhé světlo, které svítí. Zjistil jsem, že se tohle stane ve chvíli, kdy entitu světla nějak pojmenuji. Pokud enity nepojmenuji, světlo vypadá přirozeně.
Přikádám screeny (1. jak to je když je to pojmenované, 2. jak to chci mít - entity ale nemají jméno):
http://2i.cz/2i/i...05d6.f.jpg
http://2i.cz/2i/i...36e5.f.jpg |
|
|
|
Backup |
Přidané 20.10.2011 22:39
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Screeny nefungují, pošli funkční linky a ne ty dočasné. |
|
|
|
donald750 |
Přidané 20.10.2011 22:57
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Snad už to bude fungovat. Já teda neměl problém se zobrazováním, ale tak budiž.
http://www.svetob...43977i.jpg
http://www.svetob...44018o.jpg |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 20.10.2011 23:09
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
No jo tohle ty světla dělaj když se dají vypínat a zapínat. Nemělo by jich tam bejt víc vedle sebe protože pak to dělá takovejhle hnus.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
donald750 |
Přidané 21.10.2011 17:01
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
No tak to je dost špatný . |
|
|
|
tom711 |
Přidané 22.10.2011 08:34
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Radsej to urob ako normalne svetlo lebo ten hnus by bol fakt doocibijuci... Vsimni si ze na najhranejsich mapach (dust, nuke...) je velmi malo ovplyvnujucich entit (napr voda, rozstrelitelne svetlo, svetlo na vipinac...)
Takze naozaj nechaj tam radsej to nezapinatelne svetlo
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
donald750 |
Přidané 22.10.2011 17:55
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Tak to je jasné, že to nenechám tak, jak to je na tom 1. screenu a zřejmě budu muset udělat ty světla nerozbitný, což bude pro kamarády sklamání, protože se nato dost těšily,no... ale alespon se nato bude moct koukat. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 22.10.2011 18:34
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
To kompiluješ s VHLT? |
|
|
|
donald750 |
Přidané 23.10.2011 01:14
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Ne, ZHLT. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 23.10.2011 11:05
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Myslim že VHLT takovej hnus nedělá, ale taky dělá ty ostrý okraje.
Můžeš ho skusit stáhnout a vyskoušet to.
Tady je návod
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
donald750 |
Přidané 23.10.2011 12:59
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Tak jsem skusil VHLT a je to o mnoho lepší než předtim. Není to sice úplně dokonalé, ale pořát lepší než předtim. Tak díky moc za radu. |
|
|