tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Laggy
DODOsk
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.10.2011 16:35
Člen

Hodnocení: +2 (67%)
Příspěvek: 8
Založený: 07.09.11

mam problém z mapou lebo mi laguje.. no ale nelaguje len mne, laguje každému ak ju hra SP alebo MP a neviem čím to je. Kedže mapa.bsp ma len 600 kb a v Hammer editre neseka len v CSku... velmi pekne prosím čo sa s tým dá robiť
±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.10.2011 16:39
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Máš tam zkompilované vis a rad? Kompiluješ s parametrem -full ? Pokud moc nevíš, hoď sem log.
±0
 
DODOsk
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.10.2011 16:46
Člen

Hodnocení: +2 (67%)
Příspěvek: 8
Založený: 07.09.11


** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "D:\Program Files\Counter-Strike"


** Executing...
** Command: D:\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\administrator\desktop\aaa"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\hammer\hlcsg.exe "c:\documents and settings\administrator\desktop\aaa"
Entering c:\documents and settings\administrator\desktop\aaa.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.25 seconds)
SetModelCenters:
50%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.08 seconds)

Including Wadfile: \hammer\zhlt.wad
- Contains 2 used textures, 3.92 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike\valve\halflife.wad
- Contains 47 used textures, 92.16 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike\valve\decals.wad
- Contains 2 used textures, 3.92 percent of map (222 textures in wad)

added 10 additional animating textures.
Texture usage is at 0.87 mb (of 4.00 mb MAX)
1.36 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: D:\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\administrator\desktop\aaa"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\hammer\hlbsp.exe "c:\documents and settings\administrator\desktop\aaa"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...1736 (0.20 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity info_player_start @ (-1024,-704, -64)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 500...1000...1439 (0.13 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1338 (0.11 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...1574 (0.14 seconds)
1.50 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: D:\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\administrator\desktop\aaa"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:\hammer\hlvis.exe "c:\documents and settings\administrator\desktop\aaa"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\administrator\desktop\aaa.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: D:\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\administrator\desktop\aaa"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:\hammer\hlrad.exe "c:\documents and settings\administrator\desktop\aaa"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\administrator\desktop\aaa.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\administrator\desktop\aaa.bsp" "D:\Program Files\Counter-Strike\cstrike\maps\aaa.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\administrator\desktop\aaa.pts" "D:\Program Files\Counter-Strike\cstrike\maps\aaa.pts"


** Executing...
** Command: D:\PROGRA~1\COUNTE~1\hl.exe
** Parameters: +map "aaa" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1
±0
 
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.10.2011 16:58
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

V mapě máš LEAK. A když ho tam máš, tak se ti nekompilují RAD a VIS (světla a stíny - proto máš mapu celou světlou)
±0
 
DODOsk
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.10.2011 23:48
Člen

Hodnocení: +2 (67%)
Příspěvek: 8
Založený: 07.09.11

no to mam tiez problem ten ked uzavriem celú mapu do Sky boxu tak mi pri compilacii zamrzne celý comp... odmrzne mi až keď restartujem pc... vedel by si mi poradit ?
±0
 
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.10.2011 00:38
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Restartem PC to přeháníš, stačí CTR+ALT+DELETE.

A ten com se ti nesekne, on asi počítá vis.

Mělo by pomoct když za RAD a VIS dáš parametr -low (nízká priorita) pak to poběží taky na plno, ale až začneš dělat něco jinýho tak se tomu ubere CPU aby se ti to nezasekalo.
Upravil/a XXL_cz dne 29.10.2011 00:40
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Lentilko
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.10.2011 09:17
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Na jak dlouho ti to zamrzne ?? To vůbec nemusí být zamrznutí ! Některé mapy se kompilují třeba 5 hodin (jako moje KZ, z toho jsem byl nešťastnej že to nejde :D ).. Takže to nech doběhnout až do konce, i kdyby to měly bejt 2 hodiny, a uvidíme, když se ti to opravdu sekne tak nám to sem napiš.
Když kompiluješ neměl bys spouštět žádný náročný věci na PC, poněvadž to zabírá CPU, a budeš to mít zasekaný a bude se to kompilovat pomaleji.
Když tam dáš příkaz jak psal XXL -low, tak se ti to taky bude kompilovat pomaleji, ale nebude se ti to sekat.
Já doporučuju dát tam -high a nic jiného nespouštět, jen čekat až se to dokompiluje.
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Dominio
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.10.2011 11:02
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Pokud jsi mapu uzavřel tak hnusně, že jsi dal kolem celé mapy krychli, tak se nediv, že se ti to bude kompilovat několikrát déle.
±0
 
XXL_cz
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.10.2011 12:47
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

I když se tam napíše -low tak to de na skoro 100% CPU dokud nezačneš dělat něco jinýho co bere CPU.

Nejlepší je tam dát -low protože když potřebuješ mezitim třeba na internet tak se tomu kompilování ubere CPU a přidá se CPU tomu prohlížeči. A nebo si můžeš zatim hrát i nějakou hru aby ses nenudil, ale pak to pude o něco pomaleji.

A když dáš -high tak se ti pak seká i korzor na obrazovce. A stejně to de akorát ani ne o 1% rychleji.

To sem testoval. Rozdíl rychlosti dokončení kompilace mezi -low když nic neděláš a -high když nic neděláš je maximálne 10 sekund.
Upravil/a XXL_cz dne 29.10.2011 12:49
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+3
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 32

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes