tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
problém s ihlanmi pri kompilácii
kunoichi
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.11.2011 20:05
Člen

Hodnocení: +15 (73%)
Příspěvek: 28
Založený: 31.10.11

zdravím, mám problém. vytvorila som 2 ihlany v mape, ale ked som ju skompilovala, objavil sa mi tam error: Error: ReadSurfs (line 2641): 32 > MAXPOINTS .. potom som skusila zmensit pocet faceov ihlanu na 18, vypisalo mi to viacej errorov, prikladam cely vypis:



Spoiler:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Valve


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Documents and Settings\Admin\Plocha\kz_kunoichi_v1.map" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1.map"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"
Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.03 seconds)
SetModelCenters:
50%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...50%...60%... (0.14 seconds)

Including Wadfile: \program files\valve\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 50.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\valve\halflife.wad
- Contains 1 used texture, 50.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)

Texture usage is at 0.01 mb (of 4.00 mb MAX)
0.20 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 269 (0.05 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity info_player_start @ (-400,-512,-208)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 319 (0.05 seconds)
Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity info_player_start @ (-400,-384,-208)
SolidBSP [hull 2] 333 (0.05 seconds)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity info_player_start @ (-400,-384,-208)
SolidBSP [hull 3] 309 (0.06 seconds)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity info_player_start @ (-400,-512,-208)
0.38 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1.log for the cause.

----- END hlrad -----





ak som to dobre pochopila, su nejake leaky s info_player_start. predtym mi nic take nevyskakovalo, a ihlany sa so spawnmi neprekryvaju. neviete v com je problem?
±0
 
kunoichi
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.11.2011 20:09
Člen

Hodnocení: +15 (73%)
Příspěvek: 28
Založený: 31.10.11

a este, ked som dala alt + p, vyskocili mi tam 2 veci, 1 bolo prekryvanie brushu so stenou - druhym brushom (to som opravila), a druhy je na zmazanie nejakeho brushu ktoru treba zmazat, ked dam fix tak ju nezmaze, ked dam go to error tak sa mi akurat posunie 2D pohlad
Upravil/a kunoichi dne 05.11.2011 20:10
±0
 
Lentilko
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.11.2011 20:21
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

v mapě máš leak, a entita nejblíže tomu leaku je info_player_start
+2
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
kunoichi
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.11.2011 08:44
Člen

Hodnocení: +15 (73%)
Příspěvek: 28
Založený: 31.10.11

neviem ho nikde nájsť, tak som zmazala všetky info player start ale aj tak to nepomohlo, a leak nikde
±0
 
kunoichi
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.11.2011 08:52
Člen

Hodnocení: +15 (73%)
Příspěvek: 28
Založený: 31.10.11

obalila som mapu brushom, ale vypisuje to stále nejake varovania + 1 error



Spoiler:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Valve


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Documents and Settings\Admin\Plocha\kz_kunoichi_v1.map" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1.map"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"
Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
60%...70%...80%...90%... (0.03 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%... (0.03 seconds)

Including Wadfile: \program files\valve\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 33.33 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\valve\halflife.wad
- Contains 2 used textures, 66.67 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)

Texture usage is at 0.02 mb (of 4.00 mb MAX)
0.09 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 7 (0.00 seconds)
Warning: No entities exist in hull 0, no filling performed for this hull
SolidBSP [hull 1] 7 (0.00 seconds)
Warning: No entities exist in hull 1, no filling performed for this hull
SolidBSP [hull 2] 7 (0.00 seconds)
Warning: No entities exist in hull 2, no filling performed for this hull
SolidBSP [hull 3] 7 (0.00 seconds)
Warning: No entities exist in hull 3, no filling performed for this hull
0.03 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"
Error: Portal file 'C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1.prt' does not exist, cannot vis the map


----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kz_kunoichi_v1.log for the cause.

----- END hlrad -----


±0
 
Slovis
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.11.2011 08:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

takže zaprvé tam asi nemáš žádnou entitu. (ani spawn ani světlo) to sou ty varování (ale možná sem je pochopil špatně) a ten error ... skus v kompilaci na expert odškrtnout $path\$file.pts $bspdir\$file.pts
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+2
 
kunoichi
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.11.2011 09:08
Člen

Hodnocení: +15 (73%)
Příspěvek: 28
Založený: 31.10.11

pridane svetlo a 2 spawny ale stále mi vypisuje varovania. a v kompilácii na expert nič také nemám
±0
 
Slovis
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.11.2011 09:18
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

stupidní otázka: dal si té krychli přez celou mapu hollow?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+2
 
kunoichi
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.11.2011 09:20
Člen

Hodnocení: +15 (73%)
Příspěvek: 28
Založený: 31.10.11

hollow? :D
±0
 
Slovis
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.11.2011 09:21
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

pravým na tu krychli>hollow>vyskočí tabulka kolik hu má mít jedna zeď>dej třeba 16 a ok
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+2
 
Lentilko
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.11.2011 09:37
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

heleď, přidej si mě na skype, odpoledne to vyřešíme.. skype name: pan-lentilka
+1
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
lynx
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.11.2011 11:47
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

Podla error logu je to leak. Ak máš problem s tým ho nájsť, alebo ako ho nájsť, tak pomôcť by ti mala napr. jednoducha utilitka "LeakMarker". Stiahni si teamviewer a teamspeak/ventrilo a kľudne ti to môžem vysvetliť. Darmo no, lepsie raz vidiet, jak 100x pocut..



________________

+2
 
Dominio
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.11.2011 13:18
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Nejdřívě vyřeš LEAK. Smazání entit není řešení, krychle kolem celé mapy je velmi špatné řešení.
Stiskni Alt+P a koukni, jestli tam nemáš nějaké errory, kvůli kterým by nefungovala kompilace (LEAK kompilací projde).
A ten error jak ti to házelo předtím, Error: ReadSurfs, nejspíš to bylo tím velkým množstvím facu na tom jehlanu.
+3
 
kunoichi
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.11.2011 14:13
Člen

Hodnocení: +15 (73%)
Příspěvek: 28
Založený: 31.10.11

Ten LEAK ukazuje na info_player_start, ale ten je ďaleko nad zemou a nikde nie je diera. Neviem ako ho mám ešte hľadať.
±0
 
Slovis
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.11.2011 14:40
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

četl sis vůbec ten článek o LEAKU? (klikni na to LEAKU)
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
kunoichi
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.11.2011 14:56
Člen

Hodnocení: +15 (73%)
Příspěvek: 28
Založený: 31.10.11

ano čítala som
±0
 
lynx
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.11.2011 15:00
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

kunoichi napsal:
Ten LEAK ukazuje na info_player_start, ale ten je ďaleko nad zemou a nikde nie je diera. Neviem ako ho mám ešte hľadať.


info_player_start ignoruj
Hladame LEAK teda dieru v mape

Neprehladnejsi postup:
Vo VHE klikni na Map a Load pointfile. (najdi <tvojamapa>.PTS alebo <tvojamapa>.LIN). Vykreslia sa ti take ciary po celej mape, a na mieste kde tie ciary vychadzaju von z mapy, tam niekde bude leak.

Prehladnejsi postup:
Stahneme LeakMarker, nakonfigurujeme si ho (tj oznacime akou entitou sa nam oznaci miesto LEAKU)v nasom MAP.subore
Nastavis cestu k <tvojamapa>.MAP suboru a <tvojamapa>.LIN suboru.
Kliknes na tlacitko "mark leak", to ti spravi tvoju zelanu entitu na oznacenie miesta diery v mape, teda LEAKU.
Otvoris si to vo VHE a najdes dotycnu entitu (napr. cez vyhladavanie" map/entity report).

Ak niecomu nechapes SS.

+2
 
kunoichi
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.11.2011 17:31
Člen

Hodnocení: +15 (73%)
Příspěvek: 28
Založený: 31.10.11

LEAK som nasla, je to jedna stena, 3 hrany som opravila ale 4. nejde opravit, neviem preco. skusala som aj cez celu stenu vytvorit dalsi brush, ale aj tak tam ten LEAK stale vidim a ak pri kompilacii ho vypisuje
Upravil/a kunoichi dne 07.11.2011 17:51
±0
 
Dominio
#19 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.11.2011 17:54
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Třeba máš LEAKŮ více ;) A jaktože nejde opravit? Neřezala jsi tam moc carvem?
+1
 
kunoichi
#20 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.11.2011 18:20
Člen

Hodnocení: +15 (73%)
Příspěvek: 28
Založený: 31.10.11

No ich tam aj viac bolo :) Neviem či som pochopila správne, že mám zakryť všetko tak, aby nič nevytŕčalo zvonku z mapy, myslím tie čiary, ale stále to tam píše .. myslíš clipping toolom? no trochu som rezala, ale to len 2 skoky + trochu vertexom som nimi hýbala
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 7

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes