tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

17.11.2017 17:29:59
že.
±0


16.11.2017 15:48:08
Originálne.
±0


12.11.2017 23:39:25
@bign: Protože tě nikdo nemá rád. :(
±0


11.11.2017 11:00:31
Pyčo, prečo nejde VHE chat.
±0


08.11.2017 09:51:04
Taky se přidávám :D
+1


08.11.2017 00:46:32
@Dominio: Souhlasím.
+1


07.11.2017 19:17:22
@bign: Tebe nesnáší všichni.
±0


07.11.2017 11:10:00
Všetkých vás neznášam
±0


02.11.2017 20:11:23
@Gordon Freeman: Trochu opožděná reakce ale dlouho jsem tu nebyl - Tenhle mód jsem hrál už asi před rokem a řechtal jsem se u toho jak kůň. :D Jeden s nejlepších módů co jsem kdy hrál. Z nějakýho důvodu mě to celou dobu i přes tu hromadu failů pořád přišlo vtipný.

Například zrovna ta část s továrnou na lambda znaky kde jsi musel skrz ní dostat securiťáka živého což byl kurevsky těžký úkol a vždycky když ti umřel tak ti hra ještě napsala něco ve smyslu: "Subjekt nechal personál výcviku svévolně umřít bez dozoru" :D :D

Ale nejlepší mi přišla část ve videu 3:53 to když jsem viděl poprvé tak jsem si poprskal monitor. :D

Akorát jsem jednou musel použil cheat na zpomalení hry (host_framerate) a to v části s myčkou kde se musel obskočit ten velkej kartáč.
±0


31.10.2017 17:16:46
existuje niejaky kompilator, ktory nepokazi teleporty ako winbspc? proste sa niejak bugnu a niesu na mape..
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
AllocBlock: full
voOn
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.06.2010 21:25
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 10
Založený: 27.06.10

Caute...nemam problem hladat a opravovat chyby ale stymto si neviem poradit stale mi to vyskakuje ked zapnem CS a potom svoju mapu....nacita nacita a potom spadne cela mapa a naskoci tato tabulka AllocBlock: full

dakujem za pomoc
Upravil/a voOn dne 27.06.2010 21:26
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.06.2010 22:18
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5273 (95%)
Příspěvek: 1204
Založený: 12.12.09

Pošli .rmf, protože tahle chyba má spousty příčin, tak abych našel tu správnou.

btw. kompiluješ VIS?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
voOn
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.06.2010 23:44
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 10
Založený: 27.06.10

Backup napsal:
Pošli .rmf, protože tahle chyba má spousty příčin, tak abych našel tu správnou.

btw. kompiluješ VIS?


ano kompilujem, ale aj ked nedam tak stale to robi


http://uloz.to/52...light6.rar

zisla by sa ti aj textura.....http://uloz.to/52...iiiiii.rar
Upravil/a voOn dne 28.06.2010 11:09
±0
 
Xpun
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.06.2010 14:20
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +1653 (97%)
Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09

Tato chyba může mít spoustu příčin, ale v tomhle případě je to způsobeno špatným scalováním textur u těch bloků po kterejch se skáče.
±0
 
http://xpun.wz.cz/
Backup
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.06.2010 14:43
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5273 (95%)
Příspěvek: 1204
Založený: 12.12.09

Jak už řekl xpun, stačí nascalovat správně ty textury. Ještě jsem ti udělal z func_breakable func_wall, změnil jsem glow na texture, přidal průhlednost a přidal info_compile_parameters, aby se ti kompiloval VIS na full. Když máš mapu mimo mřížku, tak je to potřeba.
Backup přiložil následujíci soubor:
light6.rmf
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
voOn
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.06.2010 22:45
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 10
Založený: 27.06.10

Backup napsal:
Jak už řekl xpun, stačí nascalovat správně ty textury. Ještě jsem ti udělal z func_breakable func_wall, změnil jsem glow na texture, přidal průhlednost a přidal info_compile_parameters, aby se ti kompiloval VIS na full. Když máš mapu mimo mřížku, tak je to potřeba.



dakujem za pomoc...........mohol by si to presnejsie napisat ako to spravim tu priehladnost ???????? ako to myslis ze mimo mapu mriezku?????????

no neviem cim to je ale teraz mi vyhadzuje chybu:Error: hlcsg was set to "Off" (0) in info_compile_parameters entity, execution cancelled
Error: Execution Cancelled
Description: Tool execution was cancelled either by the user or due to a fatal compile setting
Upravil/a voOn dne 28.06.2010 23:04
±0
 
Backup
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.06.2010 00:04
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5273 (95%)
Příspěvek: 1204
Založený: 12.12.09

smaž to info_compile_parameters a mělo by to šlapat.

ohledně průhlednosti si přečti tento článek

mimo mřížku v mapperském slangu znamená, že brushe nejsou zarovnané do standartní mřížky - např. zdi by se měly zarovnávat do mřížky o jemnosti 16, drobnější věci pak do 4 atd. Samozřejmě např. skály se těžko zarovnají do mřížky, ale v tvém případě by to šlo jak po másle, protože zdi máš o tloušťce cca 32 nebo 16 jednotek, bedny 64 jednotek a tenké sloupy také 16 jednotek. Upřímně bych tu mapu ale nechtěl předělávat, protože to je všechno jemně posunuté a pro mě by bylo rychlejší jí vyrobit celou znovu. Každopádně zarovnávej objekty do mřížky, jinak první LEAK pro tebe bude smrt ;)
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
voOn
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.06.2010 23:51
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 10
Založený: 27.06.10

Backup napsal:
smaž to info_compile_parameters a mělo by to šlapat.

ohledně průhlednosti si přečti tento článek

mimo mřížku v mapperském slangu znamená, že brushe nejsou zarovnané do standartní mřížky - např. zdi by se měly zarovnávat do mřížky o jemnosti 16, drobnější věci pak do 4 atd. Samozřejmě např. skály se těžko zarovnají do mřížky, ale v tvém případě by to šlo jak po másle, protože zdi máš o tloušťce cca 32 nebo 16 jednotek, bedny 64 jednotek a tenké sloupy také 16 jednotek. Upřímně bych tu mapu ale nechtěl předělávat, protože to je všechno jemně posunuté a pro mě by bylo rychlejší jí vyrobit celou znovu. Každopádně zarovnávej objekty do mřížky, jinak první LEAK pro tebe bude smrt ;)



dik za pomoc a rady

Nevedel by si mi poradit este z jednym errorom? toto mo pise texture plasterwall1_3..hladal som to aj v ZHLT problems ale nieje to tam dik za tadu
±0
 
Backup
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.07.2010 01:07
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5273 (95%)
Příspěvek: 1204
Založený: 12.12.09

tohle mi nic neřekne, musíš kdyžtak napsat celý error a ne jenom nepoužitelnou část, protože podle názvu konkrétní textury nenajdeš jak řešit obecnou chybu.
Možná bys to mohl najít tady:
http://www.slacki...errors.htm
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
voOn
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.07.2010 13:10
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 10
Založený: 27.06.10

Backup napsal:
tohle mi nic neřekne, musíš kdyžtak napsat celý error a ne jenom nepoužitelnou část, protože podle názvu konkrétní textury nenajdeš jak řešit obecnou chybu.
Možná bys to mohl najít tady:
http://www.slacki...errors.htm


prosim ta mohol by si sa pozriet aj na toto??? vyhadzuje mi tam chybu a proste neviem co stym...................
http://uloz.to/52...555ttt.rmf dakujem velmi pekne za pomoc
+1
 
tom711
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.07.2010 10:29
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1419 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

max_leaf_faces:

mas tam moc vela facov a vis to neutahne hold budes muset neake odstranit
Upravil/a tom711 dne 08.07.2010 08:56
+1
 
Www.kockagame.blogspot.com
Uhlijo
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.06.2011 20:58
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 4
Založený: 09.06.11

cau lidi ja už nevim co mam dělat tak jsem se sem zaregistroval a doufám že tu najdu nějakou pomoc o co vlasne de: jde o to ze jsem si udelal mapku vsechno tam je spawny, mista pro bombu a svetla, ale nejde spustit. Mam ji pres cele plochu pole. kdyz dam RUN Map tak vsechno nabiha a nabiha, ale pak na konci se ukáže ******error*********
MAX_PATCHES

a při spusteni ve hre se me vypne hra a tak obraz a pak na plose se mi ukáže Alloscblock: FULL

Kamarad mi řekl že je to že mam na te mapce přils mnoho druhu textur tak nevim
Doufam ze se tu najde někdo kdo mi pomuze, protoze ta mapka je pro me i pro mé kamaradi velmi dulezita.
+1
 
XXL_cz
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.06.2011 23:22
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Nene, to s tim že tam máš moc textur to ti vyhazuje stovky errorů hned za sebou a kompilace trvá hrozně dlouho a ještě ktomu se nto neskompiluje tohle je toto (klikni na název toho tvýho erroru)

Dal sem to do překladače google, sem si myslel že to je něco jinýho.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Uhlijo
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.06.2011 12:25
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 4
Založený: 09.06.11

no ja fakt newim jak to tam mam nastavit aby to fakalo mohl bys mi pls krapec podrobnejc pomoct??? tady jsem ti skopiroval co mi to pri kompilaci pise:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: D:\Hry\cstrike


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "D:\Hry\cstrike\Valve Hammer Editor\maps\ZSterera1.map" "D:\Hry\cstrike\maps\ZSterera1.map"


** Executing...
** Command: D:\Hry\cstrike\VALVEH~1\tools\qcsg.exe
** Parameters: "D:\Hry\cstrike\maps\ZSterera1"

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)
---- qcsg ----
entering D:\Hry\cstrike\maps\ZSterera1.map
CreateBrush: 0...Entity 0, Brush 0: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3440, 880, -292)-(4112,3472,-219)
Entity 0, Brush 0: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3424, 864, -288)-(4128,3488,-223)
Entity 0, Brush 0: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3440, 880, -274)-(4112,3472,-237)
Entity 0, Brush 1: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3824, 496, -292)-(4112,720,-219)
Entity 0, Brush 1: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3808, 480, -288)-(4128,736,-223)
Entity 0, Brush 1: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3824, 496, -274)-(4112,720,-237)
Entity 0, Brush 2: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3440, 816, -292)-(4112,912,-219)
Entity 0, Brush 2: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3424, 800, -288)-(4128,928,-223)
Entity 0, Brush 2: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3440, 816, -274)-(4112,912,-237)
Entity 0, Brush 5: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3440, 176, -292)-(4112,528,-219)
Entity 0, Brush 5: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3424, 160, -288)-(4128,544,-223)
Entity 0, Brush 5: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3440, 176, -274)-(4112,528,-237)
Entity 0, Brush 29: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3632, 144, -324)-(4112,208,-220)
Entity 0, Brush 29: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3616, 128, -320)-(4128,224,-224)
Entity 0, Brush 29: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3632, 144, -306)-(4112,208,-238)
Entity 0, Brush 30: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3632, 112, -324)-(4112,176,-236)
Entity 0, Brush 30: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3616, 96, -320)-(4128,192,-240)
Entity 0, Brush 30: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3632, 112, -306)-(4112,176,-254)
Entity 0, Brush 31: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3632, 80, -340)-(4112,144,-252)
Entity 0, Brush 31: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3616, 64, -336)-(4128,160,-256)
Entity 0, Brush 31: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3632, 80, -322)-(4112,144,-270)
Entity 0, Brush 33: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3632, -464, -357)-(4112,144,-284)
Entity 0, Brush 33: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3616, -480, -353)-(4128,160,-288)
Entity 0, Brush 33: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3632, -464, -339)-(4112,144,-302)
Entity 0, Brush 51: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2800, 3440, -292)-(4112,4112,-219)
Entity 0, Brush 51: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2784, 3424, -288)-(4128,4128,-223)
Entity 0, Brush 51: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2800, 3440, -274)-(4112,4112,-237)
Entity 0, Brush 57: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3440, -3712, -356)-(4112,-1520,-283)
Entity 0, Brush 57: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3424, -3728, -352)-(4128,-1504,-287)
Entity 0, Brush 57: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3440, -3712, -338)-(4112,-1520,-301)
Entity 0, Brush 59: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3440, -1552, -357)-(4112,-432,-284)
Entity 0, Brush 59: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3424, -1568, -353)-(4128,-416,-288)
Entity 0, Brush 59: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3440, -1552, -339)-(4112,-432,-302)
1...2...Entity 0, Brush 140: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, -464, -357)-(-928,208,-284)
Entity 0, Brush 140: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4128, -480, -353)-(-912,224,-288)
Entity 0, Brush 140: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, -464, -339)-(-928,208,-302)
Entity 0, Brush 141: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, 176, -357)-(-2560,3600,-284)
Entity 0, Brush 141: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4128, 160, -353)-(-2544,3616,-288)
Entity 0, Brush 141: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, 176, -339)-(-2560,3600,-302)
Entity 0, Brush 148: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, -464, 27)-(3432,208,108)
Entity 0, Brush 148: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4128, -480, 31)-(3448,224,104)
Entity 0, Brush 148: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, -464, 45)-(3432,208,90)
3...Entity 0, Brush 207: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3376, -1568, -356)-(4112,-1520,100)
Entity 0, Brush 207: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3360, -1584, -352)-(4128,-1504,96)
Entity 0, Brush 207: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3376, -1568, -338)-(4112,-1520,82)
Entity 0, Brush 229: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3888, 432, -292)-(4112,496,36)
Entity 0, Brush 229: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3872, 416, -288)-(4128,512,32)
Entity 0, Brush 229: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3888, 432, -274)-(4112,496,18)
Entity 0, Brush 231: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3440, 432, -36)-(4112,496,100)
Entity 0, Brush 231: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3424, 416, -32)-(4128,512,96)
Entity 0, Brush 231: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3440, 432, -18)-(4112,496,82)
Entity 0, Brush 233: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4016, 672, -292)-(4112,848,-219)
Entity 0, Brush 233: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4000, 656, -288)-(4128,864,-223)
Entity 0, Brush 233: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4016, 672, -274)-(4112,848,-237)
Entity 0, Brush 234: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4048, 304, -292)-(4112,4112,100)
Entity 0, Brush 234: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4032, 288, -288)-(4128,4128,96)
Entity 0, Brush 234: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4048, 304, -274)-(4112,4112,82)
Entity 0, Brush 238: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2800, 720, -356)-(2864,4112,-124)
Entity 0, Brush 238: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2784, 704, -352)-(2880,4128,-128)
Entity 0, Brush 238: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2800, 720, -338)-(2864,4112,-142)
Entity 0, Brush 239: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2832, 4048, -292)-(4080,4112,-124)
Entity 0, Brush 239: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2816, 4032, -288)-(4096,4128,-128)
Entity 0, Brush 239: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2832, 4048, -274)-(4080,4112,-142)
Entity 0, Brush 247: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2800, 4048, -196)-(4080,4112,100)
Entity 0, Brush 247: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2784, 4032, -192)-(4096,4128,96)
Entity 0, Brush 247: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2800, 4048, -178)-(4080,4112,82)
4...Entity 0, Brush 289: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2800, 688, 28)-(2864,4112,228)
Entity 0, Brush 289: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2784, 672, 32)-(2880,4128,224)
Entity 0, Brush 289: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2800, 688, 46)-(2864,4112,210)
Entity 0, Brush 296: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2800, 688, 28)-(4112,768,420)
Entity 0, Brush 296: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2784, 672, 32)-(4128,784,416)
Entity 0, Brush 296: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2800, 688, 46)-(4112,768,402)
Entity 0, Brush 298: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3696, 816, -292)-(4112,856,108)
Entity 0, Brush 298: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3680, 800, -288)-(4128,872,104)
Entity 0, Brush 298: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3696, 816, -274)-(4112,856,90)
Entity 0, Brush 308: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3376, -720, 28)-(4112,752,108)
Entity 0, Brush 308: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3360, -736, 32)-(4128,768,104)
Entity 0, Brush 308: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3376, -720, 46)-(4112,752,90)
5...Entity 0, Brush 312: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3888, -1552, 28)-(4112,-688,108)
Entity 0, Brush 312: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3872, -1568, 32)-(4128,-672,104)
Entity 0, Brush 312: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3888, -1552, 46)-(4112,-688,90)
Entity 0, Brush 315: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4048, -3760, -348)-(4112,336,100)
Entity 0, Brush 315: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4032, -3776, -344)-(4128,352,96)
Entity 0, Brush 315: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4048, -3760, -330)-(4112,336,82)
6...Entity 0, Brush 378: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, -3392, -356)-(-2992,-432,-283)
Entity 0, Brush 378: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4128, -3408, -352)-(-2976,-416,-287)
Entity 0, Brush 378: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, -3392, -338)-(-2992,-432,-301)
Entity 0, Brush 380: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, -3424, -356)-(-2960,-3360,100)
Entity 0, Brush 380: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4128, -3440, -352)-(-2944,-3344,96)
Entity 0, Brush 380: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, -3424, -338)-(-2960,-3360,82)
Entity 0, Brush 381: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, -3392, -356)-(-4048,3600,100)
Entity 0, Brush 381: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4128, -3408, -352)-(-4032,3616,96)
Entity 0, Brush 381: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, -3392, -338)-(-4048,3600,82)
Entity 0, Brush 394: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, -3424, 28)-(-2960,-432,116)
Entity 0, Brush 394: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4128, -3440, 32)-(-2944,-416,112)
Entity 0, Brush 394: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, -3424, 46)-(-2960,-432,98)
Entity 0, Brush 395: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, -3920, -356)-(-2992,-3237,-283)
Entity 0, Brush 395: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4128, -3936, -352)-(-2976,-3221,-287)
Entity 0, Brush 395: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, -3920, -338)-(-2992,-3237,-301)
Entity 0, Brush 403: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, 3552, -356)-(-2528,3616,100)
Entity 0, Brush 403: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4128, 3536, -352)-(-2512,3632,96)
Entity 0, Brush 403: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, 3552, -338)-(-2528,3616,82)
Entity 0, Brush 423: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4104, 176, 28)-(-2528,3616,108)
Entity 0, Brush 423: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4120, 160, 32)-(-2512,3632,104)
Entity 0, Brush 423: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4104, 176, 46)-(-2528,3616,90)
Entity 0, Brush 434: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2288, 816, -356)-(2832,4112,-283)
Entity 0, Brush 434: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2272, 800, -352)-(2848,4128,-287)
Entity 0, Brush 434: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2288, 816, -338)-(2832,4112,-301)
7...Entity 0, Brush 435: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-1936, 3056, -356)-(2320,4112,-283)
Entity 0, Brush 435: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-1952, 3040, -352)-(2336,4128,-287)
Entity 0, Brush 435: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-1936, 3056, -338)-(2320,4112,-301)
Entity 0, Brush 436: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, 3584, -356)-(-2160,4112,-283)
Entity 0, Brush 436: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4128, 3568, -352)-(-2144,4128,-287)
Entity 0, Brush 436: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-4112, 3584, -338)-(-2160,4112,-301)
Entity 0, Brush 439: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-2192, 3312, -356)-(-1904,4112,-283)
Entity 0, Brush 439: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-2208, 3296, -352)-(-1888,4128,-287)
Entity 0, Brush 439: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-2192, 3312, -338)-(-1904,4112,-301)
Entity 0, Brush 441: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-528, -3920, -356)-(4112,-3646,-283)
Entity 0, Brush 441: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-544, -3936, -352)-(4128,-3630,-287)
Entity 0, Brush 441: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-528, -3920, -338)-(4112,-3646,-301)
Entity 0, Brush 442: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2928, -3856, -356)-(4112,-3712,-283)
Entity 0, Brush 442: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2912, -3872, -352)-(4128,-3696,-287)
Entity 0, Brush 442: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2928, -3856, -338)-(4112,-3712,-301)
Entity 0, Brush 457: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4048, 736, 28)-(4112,4112,420)
Entity 0, Brush 457: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4032, 720, 32)-(4128,4128,416)
Entity 0, Brush 457: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4048, 736, 46)-(4112,4112,402)
Entity 0, Brush 458: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2800, 4048, 28)-(4080,4112,420)
Entity 0, Brush 458: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2784, 4032, 32)-(4096,4128,416)
Entity 0, Brush 458: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2800, 4048, 46)-(4080,4112,402)
8...Entity 0, Brush 541: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2896, -3760, 28)-(4112,-1984,108)
Entity 0, Brush 541: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2880, -3776, 32)-(4128,-1968,104)
Entity 0, Brush 541: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2896, -3760, 46)-(4112,-1984,90)
Entity 0, Brush 549: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4048, -3760, 28)-(4112,-1536,420)
Entity 0, Brush 549: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4032, -3776, 32)-(4128,-1520,416)
Entity 0, Brush 549: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (4048, -3760, 46)-(4112,-1536,402)
9...Entity 0, Brush 583: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3376, -1568, 36)-(4112,-1520,420)
Entity 0, Brush 583: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3360, -1584, 40)-(4128,-1504,416)
Entity 0, Brush 583: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3376, -1568, 54)-(4112,-1520,402)
Entity 0, Brush 614: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3360, -2864, 348)-(4112,-1520,424)
Entity 0, Brush 614: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3344, -2880, 352)-(4128,-1504,420)
Entity 0, Brush 614: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (3360, -2864, 366)-(4112,-1520,406)
Entity 0, Brush 615: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2896, -3760, 348)-(4112,-3056,424)
Entity 0, Brush 615: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2880, -3776, 352)-(4128,-3040,420)
Entity 0, Brush 615: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (2896, -3760, 366)-(4112,-3056,406)
(1)
CSGBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (2)
Using WAD File: \hry\valve\cached.wad
Using WAD File: \hry\valve\decals.wad
Using WAD File: \pepik\dokumenty cs1.6\kreedz_wads\halflife.wad
3 seconds elapsed

** Executing...
** Command: D:\Hry\cstrike\VALVEH~1\tools\qbsp2.exe
** Parameters: "D:\Hry\cstrike\maps\ZSterera1"

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)
---- qbsp2 ----
LEAK LEAK LEAK
LEAK LEAK LEAK
LEAK LEAK LEAK
LEAK LEAK LEAK
9 seconds elapsed

** Executing...
** Command: D:\Hry\cstrike\VALVEH~1\tools\vis.exe
** Parameters: "D:\Hry\cstrike\maps\ZSterera1"

vis.exe v1.3 (Dec 30 1998)
---- vis ----
1 thread(s)
LoadPortals: couldn't read D:\Hry\cstrike\maps\ZSterera1.prt
No vising performed.

** Executing...
** Command: D:\Hry\cstrike\VALVEH~1\tools\qrad.exe
** Parameters: "D:\Hry\cstrike\maps\ZSterera1"

qrad.exe v 1.5 (Apr 6 2000)
----- Radiosity ----
1 threads
[Reading texlights from 'D:\Hry\cstrike\VALVEH~1\tools\lights.rad']
[1 texlights parsed from 'D:\Hry\cstrike\VALVEH~1\tools\lights.rad']

No vis information, direct lighting only.
13027 faces
1953963 square feet [281370720.00 square inches]

************ ERROR ************
MAX_PATCHES
±0
 
tom711
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.06.2011 15:32
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1419 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Ako prve by si mal puzit kompilacne nastroje ZHLT (alebo zlozitejsie VHLT) a hodit sem log z kompilacie pomocou ZHLT... Asi tam mas neake brushe mimo mapu a tiez LEAK
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Uhlijo
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.06.2011 16:21
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 4
Založený: 09.06.11

to jsem trochu hodne nepochopil
±0
 
tom711
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.06.2011 21:19
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1419 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

No kazda mapa v hammrovom formate musi byt skompilovana... A na to sluzia 4 programy kazdy na nieco... No a ty pouzivas najstarsie Q tooly este z 199* (neviem presne) lenze medzi tym vysli podstatne lepsie tooly (ZHLT) ktore su omnoho lepsie.. No a VHLT je vylepsene ZHLT... Preto si stiahni bud tooly z official ZHLT stranky www.zhlt.info alebo tuto z tvorbymap cely hammer balik (tam uz ZHLT je)
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
+1
 
Www.kockagame.blogspot.com
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 916
bullet.gif Nejnovější člen: Xaggy