male FPS
|
ctiboor |
Přidané 01.01.2012 21:45
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11
|
cau, delam vetsi mapy, normalne mam na cs FPS 100, i vice ale mam omezene na 100, ale pri moji mape kdyz se podivam nekam daleko tak mi fps klesne az na 15, kdyz se divam na blizkou zed, tak je to ok ale nekam dal uz je to horsi, nevite cim to je? deje se mi to u kazde mapy kterou delam, predem diky |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 01.01.2012 21:59
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
Nemáš v mapě LEAK? Nebo vysoké wpoly? |
|
|
|
ctiboor |
Přidané 01.01.2012 22:14
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11
|
co jsou w poly prosim?
NE LEAK TAM NEMAM, teda alespon kdyz jsem to konroloval ve VHE, ne v logu
Upravil/a ctiboor dne 01.01.2012 22:29 |
|
|
|
Habax |
Přidané 02.01.2012 05:32
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
vela, entit, nenuluješ, mrkni na článok o r_speeds |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 02.01.2012 08:09
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
Už asi vim. Máš v mapě světlo? Pokud v mapě není ani jedno světlo, tak se RAD (světla) nezkompilujou a vypadá to jako LEAK. Jestli je to tak, tady máš dole jak to osvětlit, a pokud osvětluješ venek, tak si přečti tohle |
|
|
|
ctiboor |
Přidané 02.01.2012 12:18
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11
|
noo, doted se mi mapa osvetlovala vsude sama, ale kdyz jsem dal do mapy entity light, tak je to porad stejne, vsude mam asi maximalni svetlo, a to tam mam tech entit celkem malo, proc?
prikladam mapu.rmf, doufam ze pomuze, vim ze na toto asi nemate cas, ale kdyztak diky
ctiboor přiložil následujíci soubor:
cs_toxicpaint.rmf |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 02.01.2012 12:49
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
Měl jsi tam spoustu errorů, a neměl jsem nějaké tvoje textury, tak si to uprav. Mělo by to být veřešený..
Lentilko přiložil následujíci soubor:
cs_toxicpaint_opr.rmf
Upravil/a Lentilko dne 02.01.2012 12:50 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 02.01.2012 13:34
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Ajeje, tady někdo špatně použil funkci carve nebo hollow.
Nemám textury, takže kompilovat nebudu, ale na LEAK to nevypadá.
Taky tam máš sedm errorů func_xxx is empty. To vyřešíš jednoduše. Když dáš alt+p, tak vidíš všchny errory. Tak u nich dej Go To Error, zavři tabulku a stiskni delete. Tím se ten error smaže.Vznikl tak, že jsi označil víc entit a pak jsi je všechny změnil nebo zachoval jen jednu.
Pak ti taky doporučuji dát u těch žebříků func_ladder blíž k tomu žebříku, aby to později nevypadalo že hráči lezou ksu od žebříku.
A nakonec, nevím jaké jsi použil textury, ale pokud jsi nepoužil nějaké ze základního balíčku, tak je k mapě includni.
Upravil/a Dominio dne 02.01.2012 13:35 |
|
|
|
ctiboor |
Přidané 02.01.2012 14:26
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11
|
HodnejLentilko napsal:
Měl jsi tam spoustu errorů, a neměl jsem nějaké tvoje textury, tak si to uprav. Mělo by to být veřešený..
porad stejne :/ |
|
|
|
Habax |
Přidané 02.01.2012 14:36
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
aspoň pridaj wady nech nám to pôjde skompilovať... |
|
|
|
Dominio |
Přidané 02.01.2012 14:43
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Dobrá, zkompiloval jsem. LEAK tam není, VIS a RAD tam jsou.
Po kompilaci se mi vypne CSko, pokud to tobě funguje, tak je problém u mě. Protože jsem si hrál jsem si s různým nastavením.
No, jestliže se ti to opravdu seká, nejspíš bude problém v r_speeds. Optimalizuj mapu, není vytvořena moc odbře, jak už jsem psal v minulém příspěvku, špatně použita funkce Carve a Hollow. |
|
|