Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
Dneska jsem se rozhodl, že zase po delší době otestuju jestli jsem ještě nezapoměl Hammer.
Tak jsem předělal Backupovu mapu aim_4e pro source.
Screen 1
Screen 2
Screen 3
Screen 4
Doufám, že mi to Backup do konce života odpustí. Já vím, jsem jako číňan - všechno zkopíruju, ale to co vymyslím, stojí za hovno
Valíš mapy jo stoku?
Waw soubor a jiné podobné soubory (vše kromě textur) nelze do mapy přiložit.
Waw subor sa prida sam k mape alebo treba kompilovat na expert ?
Z Portugalska jsem měl také problémy se přihlásit, ale bylo to víc webů, který nešly.
Rok som bol v USA a nedalo sa mi z tade prihlásť na stránku. Backup?
Dííííík funguje to )
Kdysi dávno se na to doporučovalo stáhnout Mesa3D ( odkaz), ale nemám s tím žádnou zkušenost ani nevím jak se to vlastně instaluje
Právě, že nejde..
Nemůžu přijít na to čím to je a proto píšu tady
A v 3D ti označovat nejde?
Upřesním to potřebuji ten objekt označit jestli si rozumíme. Řekněme, že mám vyrobené auto nebo stůl z mnoha částí a jsou tak blízko u sebe, že ve 2d okně je nemůžu označit všechny najednou a zkopírovat si ten objekt .
Vlevo nahoře u 2D okýnka máš zobrazeno to z jaké strany na to vidíš, klikni na to a zvol tam 3D zobrazení.
Jde o to, že potřebuju označit sestavený objekt z více částí a ve 2d nemůžu označit všechny části. Kdyžtak do soukromých zpráv díky
Ahoj, prosím jak v 3d režimu označím nějákej objekt? Kdysi mi to šlo a teď je ve 2D
Máš správně nastavený hammer? Je k těm modelům správná cesta? Když si rozklikneš Properties toho cycler_sprite, tak v kolonce "Model" by mělo být jen něco jako "models/neco.mdl".
skusil jsem to tak jak si psal, res file byl vygenerován v pořádku, no pri loadovaní mojí mapy jsem dostal zas stejnou chybu. Model jsem si delal sám, nejdrív v Blenderu a pak export pres kHED do .mdl ...no nezdá se mi že by byl nejak chybnej ten model. No přece to skusím ješte s nejakými originalními modelmi z cska abych si byl jistej zda to není jen pri tom mým modelu.
EDIT: originální modely taky nejdou ..
OK, už jsem si vzpomněl! Dá se na to využít RESGen, který jsem dokonce i našel ve svých zálohách. Můžeš ho stáhnout odsud <klik>
Stačí stáhnout těch 5 souborů, které si přesunout ideálně k vytvořeným mapám.
Pak už stačí jen chytit soubor *.bsp, přesunout jej nad RESGen.exe a pustit. Tím se spustí resgen pro tu danou mapu a vygeneruje se soubor *.res
negeneruje, na to už jsem myslel ...jedine že by byl nejakej command pri kompilaci ale o ničem takovým nevím
Negeneruje se res soubor pri kompilaci? Pokud ne, tak se omlouvam, uz chvili nemapuju
vzdyt proto abych tam mohl mít modely/ poprípadne zvuky
|