Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
Samozřejmě, stačí při kompilaci "na expert" přidat k csg parametr -wadinclude mojetextury.wad
jde v hammeru zkompilovat wad do bsp, abych nemusel pouzivat batch ktery mi nefunguje?
To je zvláštní, to by mělo. Zkus to ještě prozkoumat a kdyby nic, hoď to na fórum
kdyz dam load pointfile, tak se mi ty cary nezobrazi ve 3d view. co s tim?
Nejspíš tam máš leak, takže se ti nezkompiluje vis/rad.
co zpusobuje ze mam v mape strasne moc svetla, kdyz by tam byt nemelo?
Potom bych tě poprosil Backupe o pomoc. Děkuji
https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.ph p?thread_id=1556&pid=13217#post_13217
hull0 je v podstatě mapa tak jak ji nakonec ve hře vidíš, všechny stěny, textury, atd.
hull1, hull2, hull3 jsou pak neviditelné mapy, které určují kolizi pro stojícího hráče, skrčeného hráče a pro monstra (z hl1).
Je to výsledkem optimalizace enginu pro počítání kolize hráče s terénem - namísto toho, aby se zjišťovalo, jestli pomyslný kvádr kolem hráče neprotíná terén, se raději vezme celá mapa a "smrskne" dovnitř - pro stojícího hráče se podlaha zvedne o 36 jednotek, strop se sníží o 36 a všechny stěny se přiblíží o 16 jednotek. Pak už stačí se podívat kde je střed hráče a jednoduše poznáme jestli je ve volném prostransví, nebo uvnitř terénu.
co je to ten hull?
blackkelf: https://tvorbamap.cz/articles.php?articl e_id=71
co je multi_manager?
Zdravíčko
Tak si založ ve fóru téma a vlož tam log z kompilace ať se na to můžu podívat.
[size=28][/size]
nepomohlo leak nemam ale ten pts se mi nevytvori
Nejspíš máš v mapě LEAK a tak se ti nezkompiluje VIS.
mam problem chybi mi .pks pri coimpilaci
@lordlucaso84: Ne.
Je tu nekdo?
|