tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

25.11.2024 11:28:42
updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery :) hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
±0


30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


Archív shoutboxu

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
XXL_cz 10.07.2012 09:02:09
±0
kdyby to aspoň ztmavovalo, tak by to bylo použitelný. Pak by někdo mohl dělat temný rohy pro campery :D
Slovis 10.07.2012 08:57:44
±0
máte pravdu černé světlo je kravina
bign 09.07.2012 22:11:36
±0
gRady -> Brighness = sýtosť takže to asi EE :D
Dominio 09.07.2012 22:10:44
±0
Černé světlo? Nesmysl!
bign 09.07.2012 22:06:21
±0
Slovis nemyslim si to by tam aspoň trošku bolo svetlo.
Slovis 09.07.2012 22:05:03
+1
nemáš ho nastavené jako černé? jakou máš tu poslední hodnotu u brightness? (je to svítivost)
bign 09.07.2012 22:03:27
+2
Nepoužil si náhodou Light_enviroment v uzavretej miestnosti ? Pokiaľ áno tak light_Enviroment nahraď normál light.
gRady 09.07.2012 21:40:34
-2
A máš brighness 255?
Mapro 09.07.2012 21:38:19
±0
nemam ho v stene je v priestore a tma je stale :(
Dominio 09.07.2012 18:37:12
±0
Střed toho světla nesmí být ve zdi.
Mapro 09.07.2012 18:28:33
±0
preco mam v mapke tmu aj ked som tam dal svetlo
Wolf_map 09.07.2012 17:34:15
±0
To Dominio: Nie je to problém, ale ešte s tvorbou máp iba začínam, nevidím potrebu hneď používať VHLT.
bign 09.07.2012 14:09:52
±0
Registrácia nieje povinná ale ak chceš tak zúčastniť sa môžeš.
gRady 09.07.2012 13:49:50
±0
Ahoj, sú tu povinné registrácie do tej súťaže? Tiež by som sa zúčastnil, mám rozpracovanú jednu peknú mapku B)
Dominio 09.07.2012 12:42:08
±0
A je nějaký problém použít VHLT?
Habax 09.07.2012 12:40:37
±0
server zas down
Wolf_map 09.07.2012 12:30:12
±0
Ďakujem páni za názor, func_detail nemôžem pužiť, lebo používam základný ZHLT...takže to asi urobím ako brushe(ak tam toho dám viac tak s prevedením na func_wall) alebo sa na to vykašlem :D
KoRis 08.07.2012 21:42:36
+1
Server běží, gut
XXL_cz 08.07.2012 18:06:39
±0
u World brushu render mode samozřejmě nejde, ale je to podle mě lepší, než to dávat jako func_wall, když je to třeba nějaký válcovitý sloup, nebo žárovka na stropě. Protože když bys je dával jako func_wall jednotlivě, vypotřebováváš si entity a můžeš překročit limit. Ale kdyby si to dal všechno zase jako 1 entitu, tak to pak vis musí zobrazit všechno najednou. Ale u func_detail se ti vyřeší oboje, + nenakrájí se ti okolí, stejně jako u func_wall. A func_wall se taky dá z mapy smazat, když si někdo bude hrát z bsp editem. (samozřejmě jen na localu, nebo na jeho serveru.)
Dominio 08.07.2012 14:24:03
±0
Ne, neřekl bych skoro stejně jako func_wall. Docela mi u func_detail chybí nastavení FX :@ Ale hlavně se vykresuje jako brushe.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 31

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes