Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
Hlavně by šli dělat krásně temnotou zakončené cesty. Což by se mi teď celkem hodilo 
kdyby to aspoň ztmavovalo, tak by to bylo použitelný. Pak by někdo mohl dělat temný rohy pro campery 
máte pravdu černé světlo je kravina
gRady -> Brighness = sýtosť takže to asi EE 
Černé světlo? Nesmysl!
Slovis nemyslim si to by tam aspoň trošku bolo svetlo.
nemáš ho nastavené jako černé? jakou máš tu poslední hodnotu u brightness? (je to svítivost)
Nepoužil si náhodou Light_enviroment v uzavretej miestnosti ? Pokiaľ áno tak light_Enviroment nahraď normál light.
A máš brighness 255?
nemam ho v stene je v priestore a tma je stale 
Střed toho světla nesmí být ve zdi.
preco mam v mapke tmu aj ked som tam dal svetlo
To Dominio: Nie je to problém, ale ešte s tvorbou máp iba začínam, nevidím potrebu hneď používať VHLT.
Registrácia nieje povinná ale ak chceš tak zúčastniť sa môžeš.
Ahoj, sú tu povinné registrácie do tej súťaže? Tiež by som sa zúčastnil, mám rozpracovanú jednu peknú mapku 
A je nějaký problém použít VHLT?
server zas down
Ďakujem páni za názor, func_detail nemôžem pužiť, lebo používam základný ZHLT...takže to asi urobím ako brushe(ak tam toho dám viac tak s prevedením na func_wall) alebo sa na to vykašlem 
Server běží, gut
u World brushu render mode samozřejmě nejde, ale je to podle mě lepší, než to dávat jako func_wall, když je to třeba nějaký válcovitý sloup, nebo žárovka na stropě. Protože když bys je dával jako func_wall jednotlivě, vypotřebováváš si entity a můžeš překročit limit. Ale kdyby si to dal všechno zase jako 1 entitu, tak to pak vis musí zobrazit všechno najednou. Ale u func_detail se ti vyřeší oboje, + nenakrájí se ti okolí, stejně jako u func_wall.
A func_wall se taky dá z mapy smazat, když si někdo bude hrát z bsp editem. (samozřejmě jen na localu, nebo na jeho serveru.)
|