tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

25.11.2024 11:28:42
updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery :) hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
±0


30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


Archív shoutboxu

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
XXL_cz 08.07.2012 13:23:28
±0
Modely způsobujou největší lagy, (hlavně když je jich hodně) protože se na nich nezmenšuje textura když se od nich hráč vzdaluje. Takže se snažit vyhnout. Nejlepší je func_detail. A na věci pro rychlejší kompilaci se vysrat, důležitý je co nejlepší vzhled ve hře, ale aby se to nesekalo. A Func_detail jde jenom u novějších VHLT kompilátorů. (Funguje skoro stejně jako func_wall, akorát že se z toho nestane entita.)
Dominio 08.07.2012 13:16:52
+2
Model vs. brush? Epoly vs. Wpoly. Když je toho málo, tak brush, když trochu více, tak klidně jednoduché modeky. Když tam toho je hodně, tak raději CryEngine.
Wolf_map 07.07.2012 23:24:50
±0
Ďakujem veľmi pekne :)
bign 07.07.2012 23:02:12
±0
Tak určiťe by boli lepšie tie pneumatiky ako bursh (VHE) ale ak ich tam budeš chcieť dať viac tak ich určite hod ako enitu (napr. Func_wall kôli rýchlejšej kompilácii ale pozor na FPS.) a BTW myslim že max burshou je 2 147 483 648 čo je omnohóó viac ako môžeš použiť modelou ak si dobre spomínam :D //Edit: a keby si tam mal vela modelov na jednom mieste celkom slušne by to laggovalo (odskúšané :D)
Wolf_map 07.07.2012 22:41:43
±0
Ty autíčka ako mdel nejdú :D. resp. sa s nimi nedá jazdiť, ako píšeš na fórku :D.
KoRis 07.07.2012 22:37:06
±0
No 200 modelů by jsi asi do mapy ani nenarval... pokud se nemýlím, limit entit je 254 na mapu... a když tam máš nějaký spawny, světla, ty tvoje závodní autíčka....
Wolf_map 07.07.2012 22:34:31
±0
Hmmm...n.j., obaja ste mi pekne odpovedali a pomohli, ale Model nebo VHE? Toť je otázka :D.(zase ich tam nechcem 200)
KoRis 07.07.2012 22:25:41
±0
Nejlepší pro fps bude se na ty bariéry z pneumatik vykašlat a "jako by je přehodit igelitem", čili udělat prostě zeď ...
Wolf_map 07.07.2012 22:06:04
±0
Vdaka, mne ide lavne o to, čo je výhodnejšie, či normálne brushe z VHE alebo modely...čo bude výhodnejšie pre FPS hlavne...
bign 07.07.2012 21:21:06
±0
Ak to chceš ako model tak áno ale ak ako bursh tak použi texturu TRK_TIRE na "Cylinder" (ak si myslel niečo iné tak sa ospravedlnujem)
Wolf_map 07.07.2012 20:22:38
±0
Páni, mám otázku ale nechcem kvôli tomu zakladať topic. Ak chcem urobiť na mape autíčka a k tomu akéesi "pneumatiky" naukladané na seba, mám to tam vkladať po jednom ako modely alebo to radšj urobiť priamo vo VHE?
KoRis 07.07.2012 17:24:05
±0
Backup se sem jednou za dva dny chodí koukat a tak by to měl jednou za dva dny vždy nahodit... ... zkuste teď vydržet s testováním map, který ničej server, v zájmu všech :)
Gordon Freeman 07.07.2012 16:42:10
±0
Backup tu prej není takže poběží asi až se vratí.
XXL_cz 07.07.2012 11:32:49
±0
Možná, že už konečně na pipni něco dělaj s těma "naplánovanýma" lagama.
gRady 07.07.2012 11:14:04
±0
Dokedy nepofajčí servor?
KoRis 07.07.2012 11:02:24
+2
Jop každý ocení hezký luck po svém ....
Lentilko 07.07.2012 00:33:28
±0
Co je se serverem? V této noční době mě to nejvíc baví..
Habax 06.07.2012 21:18:19
±0
vies, lepsi gear, podlozka razer tak to ide . ps: madvee by mi za hento dal perma ban :)
hammer 06.07.2012 20:07:08
+1
Jo Habaxi, taky to tak bylo myšleno. :D Ale doopravdy se lepšíš, i když s tebou občas hraju, tak si to dáváš více než před rokem. :DD
Habax 06.07.2012 18:23:22
±0
tnx :) já som vedel že hammer ocení pravý skill :D ale to já tak "lakerčím" dosť často v poslednej dobe :)

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 30

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes