tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


de_varant

Rozbory map

Zdravím všechny... Někteří z vás volali, že by chtěli recenze na mapy, proto jsem se rozhodl začít tvořit něco takového...
Celé tohle video a tahle recenze (dá se tomu vůbec říkat recenze? asi spíš ne...) vznikla na základě 40ti minut strávených s mapou při nedělním night mixu...

Takže k mapě: Co se týče vyrovnanosti, zdá se mi, že CT mají poměrně velkou výhodu v tom, že na B plant je vlastně jen jedna cesta a navíc v místě střetu s rushujícími T jsou přibližně o 5 sekund dříve, což je velká výhoda. Díky tomu B plant můžou ukempit tak ve dvou lidech.
A plant má zase tolik kempů, že pokud si na něj vlezou 3 lidé a každý si hlídá jeden vchod, je téměř nemožné ho dobýt... (kolem času 3:30 se ho snažím defusnout-3x- je to poměrně těžké...)

Co se týče prostředí mapy a celkového vzhledu, nedá se říct nic, než pochvala. Víc takovýchto map prosím...

K celkové hratelnosti mapy, musím tedy říci, že CT mají obrovskou výhodu, pokud se tedy dokáží domluvit kdo kam jde, co kempí, co hlídá, atd... Pro T ale hraje to, že pokud se jim jednou podaří získat plant, není tak těžké ho udržet, tudíž pokud v 5ti lidech rushnou jeden plant, mají velkou šanci na úspěch....



(prosím o pozitivní kritiku, co přidat do videa, co do popisu, atd...)

Komentáře

#1 |
Cinska polivka dne 28.10.2012 14:54:06 |
±0
Upřímně bych schoval ten HUD, chat klidně nechat, protože
Backup: swag
Backup: swag
Backup: swag
and stuff.
A třeba bych to ještě raději nahrával pomocí HLTV, už jen protože bys měl na některý akce lepší pohled.
Also, můj nick je Cinska polivka, ne ČÍnská Polívka! :D
#2 |
madvee-tec dne 28.10.2012 15:36:09 |
±0
HLTV zkusím dneska, teda možná... A na tvůj nick upřímně seru :P :D
#3 |
Habax dne 28.10.2012 16:17:01 |
±0
celkovo velmi pekne a dobre urobené, len ja by som pred natáčaním dal do konzole aspoň hideradar a hud_saytextime_interval 0... To záverečné hodnotenie školskými známkami je dobré, tiež... Za 1, madvee :D
#4 |
XXL_cz dne 29.10.2012 00:25:13 |
±0
No aspoň se konečně vidim, jak to vypadá když lamim z jiného pohledu. :D Asi jediná věc správně co jsem udělal bylo, když sem ho sundal při defuzu. :D

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 57% [4 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 14% [1 Hlas]
Dobré Dobré 14% [1 Hlas]
Dostačující Dostačující 14% [1 Hlas]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon