Potřebujete zkompilovat finální verzi mapy, chcete jí mít příští den ráno zkompilovanou, ale nemůžete nechat kompilaci běžet přes noc? Přesně pro takovéhle situace je tu kompilační server. Večer nahrajete map, upravíte konfiguraci a spustíte kompilaci. Ráno si přečtete log a stáhnete bsp. Pokud si nevěříte a potřebovali byste návod jak postupovat krok za krokem, čtěte dále.
1. Přihlášení. Přihlásíme se na zhlt.vserver.cz. Přihlašovací údaje jsou stejné jako zde na stránkách. Pokud jste zde zaregistrovaný pod jménem jméno a heslem heslo, přihlásíte se pod jménem jméno a heslem heslo.
2. Přidání mapy. Mapa musí být ve formátu .map, takže otevřeme naší mapu v hammeru a exportujeme jí do .map pomocí File -> Export to .MAP a toto .map přidáme na kompilační server.
3. Přiložení wadů. Pokud používáme v naší mapě nějaké vlastní textury, přidáme je klepnutím na .
4. Konfigurace. Klepneme na .
4.1 Použité textury. Pokud používáme v mapě kolizní názvy textur, vybereme konkrétní wady které chcepe při kompilaci použít. Pokud nevíte o co jde, tak nechte vybrané všechny wady.
4.2 Vaše textury. Pokud chceme includnout nějaké textury, vybereme je ze seznamu.
4.3 Textury vyzařující světlo. Pokud chceme aby nějaké textury vyzařovaly světlo, zapíšeme je do textového pole ve stejném formátu jako se zapisují do lights.rad. Pokud nevíte o co jde, nechte zvolený originální lights.rad soubor.
4.4 Kompilační nástroje. Zvolíme kompilační tooly.
4.5 Kompilační parametry. Pokud chcete použít při kompilaci nějaké speciální kompilační parametry, nastavte je zde. (pozn. info_compile_parameters nefunguje - byl smazán při nahrávání mapy)
5. Kompilace. Klepneme na .
6. Konec. Průběh kompilace můžeme sledovat v logu (). Po skončení kompilace stáhneme mapu () a nakonec všechny soubory smažeme, ať na serveru nezabírají místo (). |