tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Kompilační server

Novinky

Potřebujete zkompilovat finální verzi mapy, chcete jí mít příští den ráno zkompilovanou, ale nemůžete nechat kompilaci běžet přes noc? Přesně pro takovéhle situace je tu kompilační server. Večer nahrajete map, upravíte konfiguraci a spustíte kompilaci. Ráno si přečtete log a stáhnete bsp. Pokud si nevěříte a potřebovali byste návod jak postupovat krok za krokem, čtěte dále.



1. Přihlášení. Přihlásíme se na zhlt.vserver.cz. Přihlašovací údaje jsou stejné jako zde na stránkách. Pokud jste zde zaregistrovaný pod jménem jméno a heslem heslo, přihlásíte se pod jménem jméno a heslem heslo.

2. Přidání mapy. Mapa musí být ve formátu .map, takže otevřeme naší mapu v hammeru a exportujeme jí do .map pomocí File -> Export to .MAP a toto .map přidáme na kompilační server.

3. Přiložení wadů. Pokud používáme v naší mapě nějaké vlastní textury, přidáme je klepnutím na .

4. Konfigurace. Klepneme na .

4.1 Použité textury. Pokud používáme v mapě kolizní názvy textur, vybereme konkrétní wady které chcepe při kompilaci použít. Pokud nevíte o co jde, tak nechte vybrané všechny wady.

4.2 Vaše textury. Pokud chceme includnout nějaké textury, vybereme je ze seznamu.

4.3 Textury vyzařující světlo. Pokud chceme aby nějaké textury vyzařovaly světlo, zapíšeme je do textového pole ve stejném formátu jako se zapisují do lights.rad. Pokud nevíte o co jde, nechte zvolený originální lights.rad soubor.

4.4 Kompilační nástroje. Zvolíme kompilační tooly.

4.5 Kompilační parametry. Pokud chcete použít při kompilaci nějaké speciální kompilační parametry, nastavte je zde. (pozn. info_compile_parameters nefunguje - byl smazán při nahrávání mapy)

5. Kompilace. Klepneme na .

6. Konec. Průběh kompilace můžeme sledovat v logu (). Po skončení kompilace stáhneme mapu () a nakonec všechny soubory smažeme, ať na serveru nezabírají místo ().

Komentáře

#1 |
G4M3L4ST3R dne 11.09.2010 10:41:36 |
±0
TO SA MI BUDE STRASTNE HODIT!!!! MAM SLABY KOMPPP! :P
#2 |
Gravitr dne 25.04.2012 17:12:44 |
±0
nefunguje :(
#3 |
Backup dne 25.04.2012 21:11:43 |
±0

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [2 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon