Ploty, zábradlí, žebříky, mříže a spousty dalších textur bývá "modrých" - mají průhledné části znázorněné modrou barvou. Jak tuto modrou barvu ale zprůhlednit?
Zprůhlednění těchto modrých textur provedeme převedením těchto brushů na entity (tie to entity) func_wall, func_illusionary, nebo func_breakable.
Func_wall je entita neprůstřelná a neprůchozí - hodí se na výrobu plotů ohraničujících mapu, žebříků na zdech, nebo jiných bezvýznamných objektů.
Func_illusionary je entita průstřelná a průchozí - hodí se na tvorbu žebříků, plotů, zábradlí, mříží a všeho co musí být průstřelné. Pokud však chceme, aby to bylo neprůchozí, je potřeba tyto objekty "oclipovat" - zduplikovat (zkopírovat a vložit na stejné místo), převést zpět na brushe (move to world) a otexturovat texturou CLIP, která je průstřelná, ale neprůchozí.
Func_breakable je neprůchozí entita, která se po výstřenu do ní rozbije - hodí se na výrobu mříží a kanálů.
Jak teda zprůhlednit modrou barvu? Jednoduše - nastavit Render Mode na Solid (případně Texture) a FX Amount na 255. |