|
|
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
|
|
|
| Na ozvěnu a další zvukové efekty se používá entita env_sound. Mezi brushovými entitami jí nehledejte, je to point entita. Vložíme ji do mapy a podíváme se, jaké jí můžeme nastavit atributy:
Radius - dosah ozvěny
Room type - typ zvukového efektu / ozvěny
Pokud se hráč dostane do dosahu env_sound, nastaví se mu daný efekt. Když se hráč následně dostane z dosahu env_sound, efekt mu nadále zůstane. Jak tedy env_sound správně použít? Ke vchodům do oblasti, kde chceme mít ozvěnu, vložíme dvojice env_sound - jeden bude efekt zapínat, druhý vypínat (nastavovat room type na Normal). Také je možnost vložit env_sound, který bude pokrývat celou oblast a k východům dáme vypínací env_sound.
Červené trojúhelníky označují entity env_sound, kružnice jejich radius. Entita v pravém horním rohu pokrývá i spawn, takže okamžite po spawnutí hráče se mu nastaví daný efekt.
Pokud se hráč nachází v dosahu dvou entit env_sound, použije se zvukový efekt nastavený v té bližší. Z toho vychází další možnost použítí: Vytvořit jeden resetovací env_sound, pokrývající celou mapu. Když pak někde budeme chtít ozvěnu, tak jí budeme mít jen v dosahu daného env_sound.
Na co si dát pozor? Hlavně nezapomeňte na vypínací env_sound k východům z oblasti a také na spawnech (když hráč umře, zůstane mu nastavený poslední efekt, takže je potřeba ho vypnout). Ozvěna dokáže hodně přidat na atmosféře mapy, ale taky může hráče pěkně naštvat, pokud jí slyší i tam, kde by neměl.
Pokud nevíte, jaký room type nastavit, můžete si ho vyzkoušet v příkladové mapě, nebo pomocí příkazu do konzole room_type. |
|
|
|
|
#1 |
dne 10.01.2012 19:35:08
| +1
#2 |
dne 10.01.2012 20:30:28
| +1
#3 |
dne 10.01.2012 20:48:59
| ±0
#4 |
dne 11.01.2012 12:44:06
| ±0
#5 |
dne 11.01.2012 13:58:44
| ±0
#6 |
dne 11.01.2012 20:19:33
| ±0
#7 |
dne 14.01.2012 10:53:48
| ±0
#8 |
dne 18.01.2012 21:25:18
| ±0
#9 |
dne 19.01.2012 21:48:42
| ±0
#10 |
dne 19.01.2012 22:37:39
| ±0
|
|
|
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
|
|
Nejnovější příspěvky (BRUT)
(Asiimovicek)
(Gyuki)
(nifty)
(Backup)
(boxolop1)
(boxolop1)
(boxolop1)
(Slivka)
(latins)
|
|
|
Hosté on-line: 26
Členové on-line: 0
Registrovaní členové: 949
Nejnovější člen: verseludes
|
|
| |
Ohledně entity env_sound, použil jsi jí Backupe v některé ze svých map? Nebo je v některé orig. mapě? Nikdy jsem si toho nevšiml, že bych někde slyšel ozvěnu, avšak ono to asi bude tím že se moc nepoužívá.