tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

25.05.2018 18:25:13
čusB)
±0


16.05.2018 18:45:46
poradi mi niekto ako spravim to, ze ked vstupim do miestnosti mi to bude davat granaty ak ho nebudem mat? :D
±0


05.03.2018 10:08:05
nazdar
+1


28.02.2018 09:36:12
alohaa :D
±0


28.01.2018 23:50:42
nice
±0


28.01.2018 14:30:59
chat je rip tak 3 roky min
+2


28.01.2018 11:58:37
rip netlab koukam, rip chat :/
±0


25.01.2018 11:51:55
https://www.runthinkshootlive.com/mesa-cup-2018/

Mesa Cup!
-1


31.12.2017 12:01:45
Dobrý den, mám problém který mi neumožňuje renderovat mapu na mém NT. Jakmile zapnu render, automaticky mi vyhodí hlášku, že program přestal pracovat. Setkal se někdo už s tímhle problémem? Děkuji.
±0


30.12.2017 16:20:10
Už dělám jenom PFka :D
±0


Ozvěna

(Pokročilejší tvorba)

Na ozvěnu a další zvukové efekty se používá entita env_sound. Mezi brushovými entitami jí nehledejte, je to point entita. Vložíme ji do mapy a podíváme se, jaké jí můžeme nastavit atributy:
Radius - dosah ozvěny
Room type - typ zvukového efektu / ozvěny
Pokud se hráč dostane do dosahu env_sound, nastaví se mu daný efekt. Když se hráč následně dostane z dosahu env_sound, efekt mu nadále zůstane. Jak tedy env_sound správně použít? Ke vchodům do oblasti, kde chceme mít ozvěnu, vložíme dvojice env_sound - jeden bude efekt zapínat, druhý vypínat (nastavovat room type na Normal). Také je možnost vložit env_sound, který bude pokrývat celou oblast a k východům dáme vypínací env_sound.

ozvena

Červené trojúhelníky označují entity env_sound, kružnice jejich radius. Entita v pravém horním rohu pokrývá i spawn, takže okamžite po spawnutí hráče se mu nastaví daný efekt.

Pokud se hráč nachází v dosahu dvou entit env_sound, použije se zvukový efekt nastavený v té bližší. Z toho vychází další možnost použítí: Vytvořit jeden resetovací env_sound, pokrývající celou mapu. Když pak někde budeme chtít ozvěnu, tak jí budeme mít jen v dosahu daného env_sound.

Na co si dát pozor? Hlavně nezapomeňte na vypínací env_sound k východům z oblasti a také na spawnech (když hráč umře, zůstane mu nastavený poslední efekt, takže je potřeba ho vypnout). Ozvěna dokáže hodně přidat na atmosféře mapy, ale taky může hráče pěkně naštvat, pokud jí slyší i tam, kde by neměl.

Pokud nevíte, jaký room type nastavit, můžete si ho vyzkoušet v příkladové mapě, nebo pomocí příkazu do konzole room_type.

Komentáře

#1 |
Dominio dne 10.01.2012 19:35:08 |
+1
6x Texture axis perpendicular to face / roztáhlé textury v příkladovce :D
Ohledně entity env_sound, použil jsi jí Backupe v některé ze svých map? Nebo je v některé orig. mapě? Nikdy jsem si toho nevšiml, že bych někde slyšel ozvěnu, avšak ono to asi bude tím že se moc nepoužívá.
#2 |
Backup dne 10.01.2012 20:30:28 |
+1
Opraveno. V mapě jsem ji ještě nepoužil, ale chystám se. Koukal jsem se, je v cs_siege. Je dokonce i v de_dust a de_cbble - to jsou ale jen ty resetovací na spawnech. Podle mě to je škoda, že se to nepoužívá.
#3 |
XXL_cz dne 10.01.2012 20:48:59 |
±0
Ono to ale docela buguje, když je někdo v místě kde je ozvěna a odpojí se, tak mu ta ozvěna zůstane do konce hry (dokud se nerestartuje csko a nebo se někde neobjeví nějaký env_sound co to vypne).

Ale to se prej dá vyřešit tím jednim obrovskym resetovacim env_sound přes celou mapu jak je tu napsaný, takže dobrý.
#4 |
Gordon Freeman dne 11.01.2012 12:44:06 |
±0
Dekuji backupe za clanek a souhlasim je opravdu skoda ze se tolik nepouziva protoze dodava do hry realicnost a atmosferu,ovsem urcite ji pouziju

pozil bych uz driv ale nevedel jsem jak na to...
ale jeste neco kdyz u prvniho zpusobu vlezu k aktivaci a vratim se zpet tak to zustane na furt ne?
a taky,nejde nahodou nastavit i na treba trigger_multiple?
#5 |
Backup dne 11.01.2012 13:58:44 |
±0
Četl jsi ten článek vůbec? Vždyť jsem to tam psal. A přes trigger_multiple to nejde.
#6 |
Habax dne 11.01.2012 20:19:33 |
±0
velmy dobrý článok...
#7 |
lynx dne 14.01.2012 10:53:48 |
±0
nice1, určite použijem, a vôbec, že ma to skôr nenapadlo :D poprosím viac podobných článkov please. Príp. môžem pomôcť s podobnými článkami, len mi musí skončiť momentálne náročné životné obdobie:D.
#8 |
J0ck3r dne 18.01.2012 21:25:18 |
±0
BAckup: muj byl lepši :)
#9 |
Backup dne 19.01.2012 21:48:42 |
±0
J0ck3r: Ani náhodou, byl napsán velice povrchně a byly tam zavádějící informace.
#10 |
J0ck3r dne 19.01.2012 22:37:39 |
±0
Dělam si srandu. Byl možna trochu stručny, ale zavadějici informace??

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [5 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 922
bullet.gif Nejnovější člen: filijan