tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


19.08.2017 16:15:55
Bez si predavat svoje lacne pluginy lacnym portalom ako je napriklad mix-arena, a mna nechaj na pokoji :D
±0


18.08.2017 17:06:30
Na takovou úroveň bych se nesnížil :D na úroveň acka, to je hodně nízko.
±0


18.08.2017 02:59:58
Bude rvačka?!
+1


16.08.2017 17:06:38
To mluvíš pravděpodobně o sobě samém, já se tě v životě ptal na jedinou věc. Tady by někdo chtěl unban.
±0


15.08.2017 20:05:40
Backup, mas este bsp subor bac_assault?
±0


15.08.2017 17:15:07
Jasne, budem sa pytat "cloveka" co vraj vsetko v Hammere vie spravit, a sa ma pyta na steame ako konkretnu vec spravit :P
-2


14.08.2017 08:47:37
Hlavně že se nikomu nic nestalo :D
+1


14.08.2017 04:53:06
Noták acko, ty se mě bojíš zeptat viď? Se zeptáš radši tady co, jinak by ses cítil trapně.
±0


13.08.2017 12:09:43
Ok uz viem, CTRL + F :D
+2


Ozvěna

(Pokročilejší tvorba)

Na ozvěnu a další zvukové efekty se používá entita env_sound. Mezi brushovými entitami jí nehledejte, je to point entita. Vložíme ji do mapy a podíváme se, jaké jí můžeme nastavit atributy:
Radius - dosah ozvěny
Room type - typ zvukového efektu / ozvěny
Pokud se hráč dostane do dosahu env_sound, nastaví se mu daný efekt. Když se hráč následně dostane z dosahu env_sound, efekt mu nadále zůstane. Jak tedy env_sound správně použít? Ke vchodům do oblasti, kde chceme mít ozvěnu, vložíme dvojice env_sound - jeden bude efekt zapínat, druhý vypínat (nastavovat room type na Normal). Také je možnost vložit env_sound, který bude pokrývat celou oblast a k východům dáme vypínací env_sound.

ozvena

Červené trojúhelníky označují entity env_sound, kružnice jejich radius. Entita v pravém horním rohu pokrývá i spawn, takže okamžite po spawnutí hráče se mu nastaví daný efekt.

Pokud se hráč nachází v dosahu dvou entit env_sound, použije se zvukový efekt nastavený v té bližší. Z toho vychází další možnost použítí: Vytvořit jeden resetovací env_sound, pokrývající celou mapu. Když pak někde budeme chtít ozvěnu, tak jí budeme mít jen v dosahu daného env_sound.

Na co si dát pozor? Hlavně nezapomeňte na vypínací env_sound k východům z oblasti a také na spawnech (když hráč umře, zůstane mu nastavený poslední efekt, takže je potřeba ho vypnout). Ozvěna dokáže hodně přidat na atmosféře mapy, ale taky může hráče pěkně naštvat, pokud jí slyší i tam, kde by neměl.

Pokud nevíte, jaký room type nastavit, můžete si ho vyzkoušet v příkladové mapě, nebo pomocí příkazu do konzole room_type.

Komentáře

#1 |
Dominio dne 10.01.2012 19:35:08 |
+1
6x Texture axis perpendicular to face / roztáhlé textury v příkladovce :D
Ohledně entity env_sound, použil jsi jí Backupe v některé ze svých map? Nebo je v některé orig. mapě? Nikdy jsem si toho nevšiml, že bych někde slyšel ozvěnu, avšak ono to asi bude tím že se moc nepoužívá.
#2 |
Backup dne 10.01.2012 20:30:28 |
+1
Opraveno. V mapě jsem ji ještě nepoužil, ale chystám se. Koukal jsem se, je v cs_siege. Je dokonce i v de_dust a de_cbble - to jsou ale jen ty resetovací na spawnech. Podle mě to je škoda, že se to nepoužívá.
#3 |
XXL_cz dne 10.01.2012 20:48:59 |
±0
Ono to ale docela buguje, když je někdo v místě kde je ozvěna a odpojí se, tak mu ta ozvěna zůstane do konce hry (dokud se nerestartuje csko a nebo se někde neobjeví nějaký env_sound co to vypne).

Ale to se prej dá vyřešit tím jednim obrovskym resetovacim env_sound přes celou mapu jak je tu napsaný, takže dobrý.
#4 |
Gordon Freeman dne 11.01.2012 12:44:06 |
±0
Dekuji backupe za clanek a souhlasim je opravdu skoda ze se tolik nepouziva protoze dodava do hry realicnost a atmosferu,ovsem urcite ji pouziju

pozil bych uz driv ale nevedel jsem jak na to...
ale jeste neco kdyz u prvniho zpusobu vlezu k aktivaci a vratim se zpet tak to zustane na furt ne?
a taky,nejde nahodou nastavit i na treba trigger_multiple?
#5 |
Backup dne 11.01.2012 13:58:44 |
±0
Četl jsi ten článek vůbec? Vždyť jsem to tam psal. A přes trigger_multiple to nejde.
#6 |
Habax dne 11.01.2012 20:19:33 |
±0
velmy dobrý článok...
#7 |
lynx dne 14.01.2012 10:53:48 |
±0
nice1, určite použijem, a vôbec, že ma to skôr nenapadlo :D poprosím viac podobných článkov please. Príp. môžem pomôcť s podobnými článkami, len mi musí skončiť momentálne náročné životné obdobie:D.
#8 |
J0ck3r dne 18.01.2012 21:25:18 |
±0
BAckup: muj byl lepši :)
#9 |
Backup dne 19.01.2012 21:48:42 |
±0
J0ck3r: Ani náhodou, byl napsán velice povrchně a byly tam zavádějící informace.
#10 |
J0ck3r dne 19.01.2012 22:37:39 |
±0
Dělam si srandu. Byl možna trochu stručny, ale zavadějici informace??

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [5 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 914
bullet.gif Nejnovější člen: slayerx1