tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Články: Pokročilejší tvorba

VHLT 4. díl - Kopírujeme, co se dá
V rámci seriálu o VHLT se budeme věnovat speciálním vlastnostem zhlt_usemodel, zhlt_copylight a textuře BLACK_hidden.

VHLT 3. díl - Entita info_translucent
Průsvitné materiály, jako je látka nebo matné sklo? S info_translucent to není problém.

Ozvěna
Jak udělat ozvěnu-zvěnu-věnu-nu?

Jak osvětlit venkovní scénu 1. díl
V dnešním článku si vysvětlíme, jak funguje skybox lighting (light_environment) a popíšeme si, jak správně nastavit osvětlení pro venkovní denní scénu.

VHLT 2. díl - Entity vrhají stín
VHLT - mocný kompilační nástroj který prostě musíte mít.
V dnešním díle si vysvětlíme, že i brushové entity mohou vrhat stín a ukážeme si pár triků s nimi.


VHLT 1. díl - Popis, stažení, nastavení
VHLT - mocný kompilační nástroj který prostě musíte mít.
Dnes si povíme, co to VHLT je, jak se liší od ZHLT, jeho výhody a ukážeme si, jak ho stáhnout a nastavit.


Decaly
Možná jste někdy přemýšleli, jak udělat nějakou skvrnu (třeba od krve), jednoduchou prasklinu, nebo označení plantu. Tohohle všeho se dá docílit velice jednoduše pomocí decalů.

Jak na hořící barrel
Dneska se podíváme, jak v Hammeru vytvořit hořící barrel, je to jednoduché, takže jdeme na to.

Zima
Venku už sněží, ale na mapě pořád ne? Nebojte, dnes zasněžíme i vaší mapu.

Rozstřelitelné světlo
Dnes se naučíme jak udělat světlo které můžeme rozbít a tím pádem samozřejmě zhasne.

Jak přidat k mapě textury
Vytvořili jste si vlastní textury? A nechcete je spolu s mapou posílat? Stačí jí do mapy zabalit.

Kamera
Jak udělat kameru? Tedy jak povolit hráči aby se díval na místa, kam by normálně nedohlédl?

Prohození targetů tlačítek
Jak udělat, aby se u dvou tlačítek každé kolo prohodily targety?

Polopropustné sklo
Jak na sklo jak z výslechové místnosti?

Výtah
Jak udělat výtah?

Rádio
Jak přidat do mapy rádio, které by hrálo?

Auto
Jak udělat auto, které známe z klasických podprůměrných fun map?

Prosklené dveře
Jak udělat prosklené dveře jako v de_nuke?

Renderovací módy
Render mode - vlastnost, která většinou určuje průhlednost dané entity. Renderovacích módů je ale více, takže se podíváme na rozdíly mezi nimi.

Vkládání modelů
Jak vložit do mapy stromy, auta, keře, nebo makety zbraní?

CLIPování
Aneb jak udělat kolizní box pro model nebo pro func_illusionary. (POZOR, toto nemá nic společného s clipping toolem!)

NULLování
Děláte rozbořené zídky, skály nebo schody? Kompiluje se vám pomalu mapa? Je čas ji trochu oNULLovat!

Skybox
Chěli byste mít ve své mapě oblohu? Dnes se podíváme jak to udělat korektně.

Speciální textury
V tomto tutoriálu si vysvětlíme funkce speciálních textur ze zhlt.wad

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes