tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

31.07.2018 10:07:26
Backup, spravis niejaky clanok o tom, ako zvysit kvalitu zvuku z ambient_generic?
±0


18.07.2018 22:20:02
Na serveru je 9 lidí. :o
±0


28.06.2018 09:30:35
Jo, z mýho dema dělal video XXL_cz, tak se není moc čemu divit :-)
±0


22.06.2018 21:28:02
Hlavní jsou ty zvuky z OFP.
±0


18.06.2018 14:27:48
Old, ale tohle by nemělo zapadnout :-)
https://www.youtu...SxZK78N0x0
+1


09.06.2018 23:30:22
A ináč robím mapy už 2 roky a viem spraviť textúry s normal map či aplikovať odrazy a + viem spraviť mapu s HDR a s krásnym vyzualom či s env_projected texture a iné veci
±0


09.06.2018 23:28:26
Nazdar hľadám nejakého dizajnéra máp pre SourceSDK lebo chcem spravit mod ale nemám tím ktorí je v tom dostatočne dobrý?
±0


31.05.2018 22:05:18
Hosté on-line: 5.. tak mozno som sa zmylil :D
±0


31.05.2018 21:51:38
to uz asi nema cenu, nikto vo VHE uz nemapuje podla mna :D mozno 5/6 sa najdu na cz/sk vcetne mna, aspon si myslim :D
±0


31.05.2018 19:23:12
Ten pocit, keď už cez 4 roky čakáte na tutoriál "Vyraziteľné dvere" a ono stále nič....
±0


Články: Pokročilejší tvorba

VHLT 4. díl - Kopírujeme, co se dá
V rámci seriálu o VHLT se budeme věnovat speciálním vlastnostem zhlt_usemodel, zhlt_copylight a textuře BLACK_hidden.

VHLT 3. díl - Entita info_translucent
Průsvitné materiály, jako je látka nebo matné sklo? S info_translucent to není problém.

Ozvěna
Jak udělat ozvěnu-zvěnu-věnu-nu?

Jak osvětlit venkovní scénu 1. díl
V dnešním článku si vysvětlíme, jak funguje skybox lighting (light_environment) a popíšeme si, jak správně nastavit osvětlení pro venkovní denní scénu.

VHLT 2. díl - Entity vrhají stín
VHLT - mocný kompilační nástroj který prostě musíte mít.
V dnešním díle si vysvětlíme, že i brushové entity mohou vrhat stín a ukážeme si pár triků s nimi.


VHLT 1. díl - Popis, stažení, nastavení
VHLT - mocný kompilační nástroj který prostě musíte mít.
Dnes si povíme, co to VHLT je, jak se liší od ZHLT, jeho výhody a ukážeme si, jak ho stáhnout a nastavit.


Decaly
Možná jste někdy přemýšleli, jak udělat nějakou skvrnu (třeba od krve), jednoduchou prasklinu, nebo označení plantu. Tohohle všeho se dá docílit velice jednoduše pomocí decalů.

Jak na hořící barrel
Dneska se podíváme, jak v Hammeru vytvořit hořící barrel, je to jednoduché, takže jdeme na to.

Zima
Venku už sněží, ale na mapě pořád ne? Nebojte, dnes zasněžíme i vaší mapu.

Rozstřelitelné světlo
Dnes se naučíme jak udělat světlo které můžeme rozbít a tím pádem samozřejmě zhasne.

Jak přidat k mapě textury
Vytvořili jste si vlastní textury? A nechcete je spolu s mapou posílat? Stačí jí do mapy zabalit.

Kamera
Jak udělat kameru? Tedy jak povolit hráči aby se díval na místa, kam by normálně nedohlédl?

Prohození targetů tlačítek
Jak udělat, aby se u dvou tlačítek každé kolo prohodily targety?

Polopropustné sklo
Jak na sklo jak z výslechové místnosti?

Výtah
Jak udělat výtah?

Rádio
Jak přidat do mapy rádio, které by hrálo?

Auto
Jak udělat auto, které známe z klasických podprůměrných fun map?

Prosklené dveře
Jak udělat prosklené dveře jako v de_nuke?

Renderovací módy
Render mode - vlastnost, která většinou určuje průhlednost dané entity. Renderovacích módů je ale více, takže se podíváme na rozdíly mezi nimi.

Vkládání modelů
Jak vložit do mapy stromy, auta, keře, nebo makety zbraní?

CLIPování
Aneb jak udělat kolizní box pro model nebo pro func_illusionary. (POZOR, toto nemá nic společného s clipping toolem!)

NULLování
Děláte rozbořené zídky, skály nebo schody? Kompiluje se vám pomalu mapa? Je čas ji trochu oNULLovat!

Skybox
Chěli byste mít ve své mapě oblohu? Dnes se podíváme jak to udělat korektně.

Speciální textury
V tomto tutoriálu si vysvětlíme funkce speciálních textur ze zhlt.wad

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 923
bullet.gif Nejnovější člen: darg5