|
|
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
|
|
|
|
Články: Pokročilejší tvorba |
|
|
VHLT 4. díl - Kopírujeme, co se dá
V rámci seriálu o VHLT se budeme věnovat speciálním vlastnostem zhlt_usemodel, zhlt_copylight a textuře BLACK_hidden.
VHLT 3. díl - Entita info_translucent
Průsvitné materiály, jako je látka nebo matné sklo? S info_translucent to není problém.
Ozvěna
Jak udělat ozvěnu-zvěnu-věnu-nu?
Jak osvětlit venkovní scénu 1. díl
V dnešním článku si vysvětlíme, jak funguje skybox lighting (light_environment) a popíšeme si, jak správně nastavit osvětlení pro venkovní denní scénu.
VHLT 2. díl - Entity vrhají stín
VHLT - mocný kompilační nástroj který prostě musíte mít.
V dnešním díle si vysvětlíme, že i brushové entity mohou vrhat stín a ukážeme si pár triků s nimi.
VHLT 1. díl - Popis, stažení, nastavení
VHLT - mocný kompilační nástroj který prostě musíte mít.
Dnes si povíme, co to VHLT je, jak se liší od ZHLT, jeho výhody a ukážeme si, jak ho stáhnout a nastavit.
Decaly
Možná jste někdy přemýšleli, jak udělat nějakou skvrnu (třeba od krve), jednoduchou prasklinu, nebo označení plantu. Tohohle všeho se dá docílit velice jednoduše pomocí decalů.
Jak na hořící barrel
Dneska se podíváme, jak v Hammeru vytvořit hořící barrel, je to jednoduché, takže jdeme na to.
Zima
Venku už sněží, ale na mapě pořád ne? Nebojte, dnes zasněžíme i vaší mapu.
Rozstřelitelné světlo
Dnes se naučíme jak udělat světlo které můžeme rozbít a tím pádem samozřejmě zhasne.
Jak přidat k mapě textury
Vytvořili jste si vlastní textury? A nechcete je spolu s mapou posílat? Stačí jí do mapy zabalit.
Kamera
Jak udělat kameru? Tedy jak povolit hráči aby se díval na místa, kam by normálně nedohlédl?
Prohození targetů tlačítek
Jak udělat, aby se u dvou tlačítek každé kolo prohodily targety?
Polopropustné sklo
Jak na sklo jak z výslechové místnosti?
Výtah
Jak udělat výtah?
Rádio
Jak přidat do mapy rádio, které by hrálo?
Auto
Jak udělat auto, které známe z klasických podprůměrných fun map?
Prosklené dveře
Jak udělat prosklené dveře jako v de_nuke?
Renderovací módy
Render mode - vlastnost, která většinou určuje průhlednost dané entity. Renderovacích módů je ale více, takže se podíváme na rozdíly mezi nimi.
Vkládání modelů
Jak vložit do mapy stromy, auta, keře, nebo makety zbraní?
CLIPování
Aneb jak udělat kolizní box pro model nebo pro func_illusionary. (POZOR, toto nemá nic společného s clipping toolem!)
NULLování
Děláte rozbořené zídky, skály nebo schody? Kompiluje se vám pomalu mapa? Je čas ji trochu oNULLovat!
Skybox
Chěli byste mít ve své mapě oblohu? Dnes se podíváme jak to udělat korektně.
Speciální textury
V tomto tutoriálu si vysvětlíme funkce speciálních textur ze zhlt.wad
|
|
|
|
Nejnovější příspěvky (BRUT)
(Asiimovicek)
(Gyuki)
(nifty)
(Backup)
(boxolop1)
(boxolop1)
(boxolop1)
(Slivka)
(latins)
|
|
|
Hosté on-line: 30
Členové on-line: 0
Registrovaní členové: 949
Nejnovější člen: verseludes
|
|
| |