tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Články: Pokročilejší tvorba

VHLT 4. díl - Kopírujeme, co se dá
V rámci seriálu o VHLT se budeme věnovat speciálním vlastnostem zhlt_usemodel, zhlt_copylight a textuře BLACK_hidden.

VHLT 3. díl - Entita info_translucent
Průsvitné materiály, jako je látka nebo matné sklo? S info_translucent to není problém.

Ozvěna
Jak udělat ozvěnu-zvěnu-věnu-nu?

Jak osvětlit venkovní scénu 1. díl
V dnešním článku si vysvětlíme, jak funguje skybox lighting (light_environment) a popíšeme si, jak správně nastavit osvětlení pro venkovní denní scénu.

VHLT 2. díl - Entity vrhají stín
VHLT - mocný kompilační nástroj který prostě musíte mít.
V dnešním díle si vysvětlíme, že i brushové entity mohou vrhat stín a ukážeme si pár triků s nimi.


VHLT 1. díl - Popis, stažení, nastavení
VHLT - mocný kompilační nástroj který prostě musíte mít.
Dnes si povíme, co to VHLT je, jak se liší od ZHLT, jeho výhody a ukážeme si, jak ho stáhnout a nastavit.


Decaly
Možná jste někdy přemýšleli, jak udělat nějakou skvrnu (třeba od krve), jednoduchou prasklinu, nebo označení plantu. Tohohle všeho se dá docílit velice jednoduše pomocí decalů.

Jak na hořící barrel
Dneska se podíváme, jak v Hammeru vytvořit hořící barrel, je to jednoduché, takže jdeme na to.

Zima
Venku už sněží, ale na mapě pořád ne? Nebojte, dnes zasněžíme i vaší mapu.

Rozstřelitelné světlo
Dnes se naučíme jak udělat světlo které můžeme rozbít a tím pádem samozřejmě zhasne.

Jak přidat k mapě textury
Vytvořili jste si vlastní textury? A nechcete je spolu s mapou posílat? Stačí jí do mapy zabalit.

Kamera
Jak udělat kameru? Tedy jak povolit hráči aby se díval na místa, kam by normálně nedohlédl?

Prohození targetů tlačítek
Jak udělat, aby se u dvou tlačítek každé kolo prohodily targety?

Polopropustné sklo
Jak na sklo jak z výslechové místnosti?

Výtah
Jak udělat výtah?

Rádio
Jak přidat do mapy rádio, které by hrálo?

Auto
Jak udělat auto, které známe z klasických podprůměrných fun map?

Prosklené dveře
Jak udělat prosklené dveře jako v de_nuke?

Renderovací módy
Render mode - vlastnost, která většinou určuje průhlednost dané entity. Renderovacích módů je ale více, takže se podíváme na rozdíly mezi nimi.

Vkládání modelů
Jak vložit do mapy stromy, auta, keře, nebo makety zbraní?

CLIPování
Aneb jak udělat kolizní box pro model nebo pro func_illusionary. (POZOR, toto nemá nic společného s clipping toolem!)

NULLování
Děláte rozbořené zídky, skály nebo schody? Kompiluje se vám pomalu mapa? Je čas ji trochu oNULLovat!

Skybox
Chěli byste mít ve své mapě oblohu? Dnes se podíváme jak to udělat korektně.

Speciální textury
V tomto tutoriálu si vysvětlíme funkce speciálních textur ze zhlt.wad

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon