tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


04.08.2019 02:22:52
LOL na serveru je 9 lidí? v půl třetí? To tam chodí hrát boti ve volném čase? :D
+1


30.06.2019 15:36:19
Tak co říkáte na Xen z Black mesy, lidi?
+1


06.03.2019 18:20:14
Daří se dobře, ale jak vidíš, už sem nechodím ani já. :)
+1


Panelákový Výtah

(Oříšky)

Tak, dneska si ukážeme jak na panelákový výtah - výtah který jezdí do více pater po stisknutí tlačítka.
Takže samozřejmě nejdřív začneme samotným výtahem. Kdo neví jak, připomeňte si zde..
První krok k panelákovému výtahu bude ten, že si vytvoříte další 2 path_cornery (my budeme brát že máme 4 patra) na místa kde chcete mít další místo zastavení. Dejme tomu, že se výtah jmenuje vytah (jako v příkladové mapě) a místa zastavení se jmenují patro#. Musíme to nastavit co nejjednodušeji aby jsme neměli práci s buttony, multimanagery a changetargety. Path_cornery musíme nastavit tak, aby byly "synchronizované" s changetargety. U changetargetu musíme nastavit přesně z jakého na jaký target. Takže aby to fungovalo, musíme nastavit jednotný konečný target ze kterého budeme přepínat. Nastavíme:
Func_train:
Name: vytah
Speed: 128
First stop target: patro0


1. path corner:
Name: patro0
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.

2. path corner:
Name: patro1
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.

3. path corner:
Name: patro2
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.

4. path corner:
Name: patro3
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.


Takže to jednodušší máme za sebou, teď to složitější.

Krok 2. - Vytvoříte si 4 func_buttony s texturami čísel, kterými budeme volit do jakého patra pojedeme. Ovšem pozor - nesmíte je připnout do func_train, jinak vám to nepojede. Takže musíme func_buttonům nastavit multimanagery, které nejdříve určí do jakého patra pojedeme, a pak rozjede výtah. Vytvoříme tedy 4 multi_managery, 4 changetargety a 4 func_buttony (buttony pak překopírujeme do každého patra). Nastavíme:
1. func_button
Target: mm0
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move

2. func_button
Target: mm1
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move

3. func_button
Target: mm2
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move

4. func_button
Target: mm3
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move


1. multi_manager
Name: mm0
Key: menic0; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2

2. multi_manager
Name: mm1
Key: menic1; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2

3. multi_manager
Name: mm2
Key: menic2; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2

4. multi_manager
Name: mm3
Key: menic3; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2


1. trigger_changetarget
Name: menic0
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro0

2. trigger_changetarget
Name: menic1
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro1

3. trigger_changetarget
Name: menic2
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro2

4. trigger_changetarget
Name: menic3
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro3


Tak po tomto zdlouhavém nastavení jsme zajistili, že se výtahu změní cíl a rozjede se, až dojede, tak path_corner změní target opět na patro0, a zajistí to, že se celý proces bude moct opakovat. Poslední krok je to, že si zkopírujete čudlíky do všech pater, aby jste mohli jet odkudkoliv kamkoliv. :)
To bychom asi tak měli, přikládám i příkladovou mapu - Download

Komentáře

#1 |
Dominio dne 27.01.2012 13:54:13 |
±0
Je to tu napsáno dost polopaticky. Ještě by se tam moha zakomponovat deaktivace tlačítek, pokud v tom patře není výtah, ať nejde mačkat jentak prázný prostor.
#2 |
Gordon Freeman dne 27.01.2012 16:34:04 |
±0
trochu moc slozite napsano,vim ze se to do tohoto clanku nehodi ale i tak bych uvital nejake obrazky:) ale jinak dobrej clanek
#3 |
Lentilko dne 27.01.2012 17:25:22 |
±0
Jeden řiká jednoduše, jeden složitě :D No, je to můj první článek tak se to pokusim pro příště dopilovat, ale jinak dík.
#4 |
Habax dne 28.01.2012 08:25:54 |
±0
... je to fajn. :)
#5 |
Dominio dne 30.01.2012 19:12:13 |
±0
Mimochodem, musí tam vůbec být ten kill target? Já většinu věcí dělal bez něco.. Jakou funkci má?
#6 |
tom711 dne 09.04.2012 06:50:24 |
+1
To kill target netreba použiť. To vlastne zničí entitu. Keby si tam mal napríklad v tom kill targete napísané „bedna” tak to zničí všetky entity s name „bedna”

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 0% [Žádné hlasy]
Chvalitebné Chvalitebné 80% [4 Hlasů]
Dobré Dobré 20% [1 Hlas]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 933
bullet.gif Nejnovější člen: Malware