tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


19.08.2017 16:15:55
Bez si predavat svoje lacne pluginy lacnym portalom ako je napriklad mix-arena, a mna nechaj na pokoji :D
±0


18.08.2017 17:06:30
Na takovou úroveň bych se nesnížil :D na úroveň acka, to je hodně nízko.
±0


18.08.2017 02:59:58
Bude rvačka?!
+1


16.08.2017 17:06:38
To mluvíš pravděpodobně o sobě samém, já se tě v životě ptal na jedinou věc. Tady by někdo chtěl unban.
±0


15.08.2017 20:05:40
Backup, mas este bsp subor bac_assault?
±0


15.08.2017 17:15:07
Jasne, budem sa pytat "cloveka" co vraj vsetko v Hammere vie spravit, a sa ma pyta na steame ako konkretnu vec spravit :P
-2


14.08.2017 08:47:37
Hlavně že se nikomu nic nestalo :D
+1


14.08.2017 04:53:06
Noták acko, ty se mě bojíš zeptat viď? Se zeptáš radši tady co, jinak by ses cítil trapně.
±0


13.08.2017 12:09:43
Ok uz viem, CTRL + F :D
+2


Panelákový Výtah

(Oříšky)

Tak, dneska si ukážeme jak na panelákový výtah - výtah který jezdí do více pater po stisknutí tlačítka.
Takže samozřejmě nejdřív začneme samotným výtahem. Kdo neví jak, připomeňte si zde..
První krok k panelákovému výtahu bude ten, že si vytvoříte další 2 path_cornery (my budeme brát že máme 4 patra) na místa kde chcete mít další místo zastavení. Dejme tomu, že se výtah jmenuje vytah (jako v příkladové mapě) a místa zastavení se jmenují patro#. Musíme to nastavit co nejjednodušeji aby jsme neměli práci s buttony, multimanagery a changetargety. Path_cornery musíme nastavit tak, aby byly "synchronizované" s changetargety. U changetargetu musíme nastavit přesně z jakého na jaký target. Takže aby to fungovalo, musíme nastavit jednotný konečný target ze kterého budeme přepínat. Nastavíme:
Func_train:
Name: vytah
Speed: 128
First stop target: patro0


1. path corner:
Name: patro0
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.

2. path corner:
Name: patro1
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.

3. path corner:
Name: patro2
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.

4. path corner:
Name: patro3
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.


Takže to jednodušší máme za sebou, teď to složitější.

Krok 2. - Vytvoříte si 4 func_buttony s texturami čísel, kterými budeme volit do jakého patra pojedeme. Ovšem pozor - nesmíte je připnout do func_train, jinak vám to nepojede. Takže musíme func_buttonům nastavit multimanagery, které nejdříve určí do jakého patra pojedeme, a pak rozjede výtah. Vytvoříme tedy 4 multi_managery, 4 changetargety a 4 func_buttony (buttony pak překopírujeme do každého patra). Nastavíme:
1. func_button
Target: mm0
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move

2. func_button
Target: mm1
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move

3. func_button
Target: mm2
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move

4. func_button
Target: mm3
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move


1. multi_manager
Name: mm0
Key: menic0; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2

2. multi_manager
Name: mm1
Key: menic1; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2

3. multi_manager
Name: mm2
Key: menic2; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2

4. multi_manager
Name: mm3
Key: menic3; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2


1. trigger_changetarget
Name: menic0
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro0

2. trigger_changetarget
Name: menic1
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro1

3. trigger_changetarget
Name: menic2
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro2

4. trigger_changetarget
Name: menic3
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro3


Tak po tomto zdlouhavém nastavení jsme zajistili, že se výtahu změní cíl a rozjede se, až dojede, tak path_corner změní target opět na patro0, a zajistí to, že se celý proces bude moct opakovat. Poslední krok je to, že si zkopírujete čudlíky do všech pater, aby jste mohli jet odkudkoliv kamkoliv. :)
To bychom asi tak měli, přikládám i příkladovou mapu - Download

Komentáře

#1 |
Dominio dne 27.01.2012 13:54:13 |
±0
Je to tu napsáno dost polopaticky. Ještě by se tam moha zakomponovat deaktivace tlačítek, pokud v tom patře není výtah, ať nejde mačkat jentak prázný prostor.
#2 |
Gordon Freeman dne 27.01.2012 16:34:04 |
±0
trochu moc slozite napsano,vim ze se to do tohoto clanku nehodi ale i tak bych uvital nejake obrazky:) ale jinak dobrej clanek
#3 |
Lentilko dne 27.01.2012 17:25:22 |
±0
Jeden řiká jednoduše, jeden složitě :D No, je to můj první článek tak se to pokusim pro příště dopilovat, ale jinak dík.
#4 |
Habax dne 28.01.2012 08:25:54 |
±0
... je to fajn. :)
#5 |
Dominio dne 30.01.2012 19:12:13 |
±0
Mimochodem, musí tam vůbec být ten kill target? Já většinu věcí dělal bez něco.. Jakou funkci má?
#6 |
tom711 dne 09.04.2012 06:50:24 |
+1
To kill target netreba použiť. To vlastne zničí entitu. Keby si tam mal napríklad v tom kill targete napísané „bedna” tak to zničí všetky entity s name „bedna”

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 0% [Žádné hlasy]
Chvalitebné Chvalitebné 80% [4 Hlasů]
Dobré Dobré 20% [1 Hlas]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 914
bullet.gif Nejnovější člen: slayerx1