|
|
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
|
|
|
| Tak, dneska si ukážeme jak na panelákový výtah - výtah který jezdí do více pater po stisknutí tlačítka.
Takže samozřejmě nejdřív začneme samotným výtahem. Kdo neví jak, připomeňte si zde..
První krok k panelákovému výtahu bude ten, že si vytvoříte další 2 path_cornery (my budeme brát že máme 4 patra) na místa kde chcete mít další místo zastavení. Dejme tomu, že se výtah jmenuje vytah (jako v příkladové mapě) a místa zastavení se jmenují patro#. Musíme to nastavit co nejjednodušeji aby jsme neměli práci s buttony, multimanagery a changetargety. Path_cornery musíme nastavit tak, aby byly "synchronizované" s changetargety. U changetargetu musíme nastavit přesně z jakého na jaký target. Takže aby to fungovalo, musíme nastavit jednotný konečný target ze kterého budeme přepínat. Nastavíme:
Func_train:
Name: vytah
Speed: 128
First stop target: patro0
1. path corner:
Name: patro0
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.
2. path corner:
Name: patro1
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.
3. path corner:
Name: patro2
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.
4. path corner:
Name: patro3
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.
Takže to jednodušší máme za sebou, teď to složitější.
Krok 2. - Vytvoříte si 4 func_buttony s texturami čísel, kterými budeme volit do jakého patra pojedeme. Ovšem pozor - nesmíte je připnout do func_train, jinak vám to nepojede. Takže musíme func_buttonům nastavit multimanagery, které nejdříve určí do jakého patra pojedeme, a pak rozjede výtah. Vytvoříme tedy 4 multi_managery, 4 changetargety a 4 func_buttony (buttony pak překopírujeme do každého patra). Nastavíme:
1. func_button
Target: mm0
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move
2. func_button
Target: mm1
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move
3. func_button
Target: mm2
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move
4. func_button
Target: mm3
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move
1. multi_manager
Name: mm0
Key: menic0; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2
2. multi_manager
Name: mm1
Key: menic1; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2
3. multi_manager
Name: mm2
Key: menic2; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2
4. multi_manager
Name: mm3
Key: menic3; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2
1. trigger_changetarget
Name: menic0
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro0
2. trigger_changetarget
Name: menic1
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro1
3. trigger_changetarget
Name: menic2
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro2
4. trigger_changetarget
Name: menic3
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro3
Tak po tomto zdlouhavém nastavení jsme zajistili, že se výtahu změní cíl a rozjede se, až dojede, tak path_corner změní target opět na patro0, a zajistí to, že se celý proces bude moct opakovat. Poslední krok je to, že si zkopírujete čudlíky do všech pater, aby jste mohli jet odkudkoliv kamkoliv. :)
To bychom asi tak měli, přikládám i příkladovou mapu - Download |
|
|
|
|
#1 |
dne 27.01.2012 13:54:13
| ±0
#2 |
dne 27.01.2012 16:34:04
| ±0
#3 |
dne 27.01.2012 17:25:22
| ±0
#4 |
dne 28.01.2012 08:25:54
| ±0
#5 |
dne 30.01.2012 19:12:13
| ±0
#6 |
dne 09.04.2012 06:50:24
| +1
|
|
|
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
|
|
Nejnovější příspěvky (BRUT)
(Asiimovicek)
(Gyuki)
(nifty)
(Backup)
(boxolop1)
(boxolop1)
(boxolop1)
(Slivka)
(latins)
|
|
|
Hosté on-line: 28
Členové on-line: 0
Registrovaní členové: 949
Nejnovější člen: verseludes
|
|
| |