tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

17.11.2017 17:29:59
že.
±0


16.11.2017 15:48:08
Originálne.
±0


12.11.2017 23:39:25
@bign: Protože tě nikdo nemá rád. :(
±0


11.11.2017 11:00:31
Pyčo, prečo nejde VHE chat.
±0


08.11.2017 09:51:04
Taky se přidávám :D
+1


08.11.2017 00:46:32
@Dominio: Souhlasím.
+1


07.11.2017 19:17:22
@bign: Tebe nesnáší všichni.
±0


07.11.2017 11:10:00
Všetkých vás neznášam
±0


02.11.2017 20:11:23
@Gordon Freeman: Trochu opožděná reakce ale dlouho jsem tu nebyl - Tenhle mód jsem hrál už asi před rokem a řechtal jsem se u toho jak kůň. :D Jeden s nejlepších módů co jsem kdy hrál. Z nějakýho důvodu mě to celou dobu i přes tu hromadu failů pořád přišlo vtipný.

Například zrovna ta část s továrnou na lambda znaky kde jsi musel skrz ní dostat securiťáka živého což byl kurevsky těžký úkol a vždycky když ti umřel tak ti hra ještě napsala něco ve smyslu: "Subjekt nechal personál výcviku svévolně umřít bez dozoru" :D :D

Ale nejlepší mi přišla část ve videu 3:53 to když jsem viděl poprvé tak jsem si poprskal monitor. :D

Akorát jsem jednou musel použil cheat na zpomalení hry (host_framerate) a to v části s myčkou kde se musel obskočit ten velkej kartáč.
±0


31.10.2017 17:16:46
existuje niejaky kompilator, ktory nepokazi teleporty ako winbspc? proste sa niejak bugnu a niesu na mape..
±0


Panelákový Výtah

(Oříšky)

Tak, dneska si ukážeme jak na panelákový výtah - výtah který jezdí do více pater po stisknutí tlačítka.
Takže samozřejmě nejdřív začneme samotným výtahem. Kdo neví jak, připomeňte si zde..
První krok k panelákovému výtahu bude ten, že si vytvoříte další 2 path_cornery (my budeme brát že máme 4 patra) na místa kde chcete mít další místo zastavení. Dejme tomu, že se výtah jmenuje vytah (jako v příkladové mapě) a místa zastavení se jmenují patro#. Musíme to nastavit co nejjednodušeji aby jsme neměli práci s buttony, multimanagery a changetargety. Path_cornery musíme nastavit tak, aby byly "synchronizované" s changetargety. U changetargetu musíme nastavit přesně z jakého na jaký target. Takže aby to fungovalo, musíme nastavit jednotný konečný target ze kterého budeme přepínat. Nastavíme:
Func_train:
Name: vytah
Speed: 128
First stop target: patro0


1. path corner:
Name: patro0
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.

2. path corner:
Name: patro1
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.

3. path corner:
Name: patro2
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.

4. path corner:
Name: patro3
Next stop target: patro0
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.


Takže to jednodušší máme za sebou, teď to složitější.

Krok 2. - Vytvoříte si 4 func_buttony s texturami čísel, kterými budeme volit do jakého patra pojedeme. Ovšem pozor - nesmíte je připnout do func_train, jinak vám to nepojede. Takže musíme func_buttonům nastavit multimanagery, které nejdříve určí do jakého patra pojedeme, a pak rozjede výtah. Vytvoříme tedy 4 multi_managery, 4 changetargety a 4 func_buttony (buttony pak překopírujeme do každého patra). Nastavíme:
1. func_button
Target: mm0
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move

2. func_button
Target: mm1
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move

3. func_button
Target: mm2
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move

4. func_button
Target: mm3
Delay before reset: 0.1
Ve flags zaškrtneme Don't move


1. multi_manager
Name: mm0
Key: menic0; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2

2. multi_manager
Name: mm1
Key: menic1; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2

3. multi_manager
Name: mm2
Key: menic2; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2

4. multi_manager
Name: mm3
Key: menic3; Value: 0.1
Key: vytah; Value: 0.2


1. trigger_changetarget
Name: menic0
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro0

2. trigger_changetarget
Name: menic1
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro1

3. trigger_changetarget
Name: menic2
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro2

4. trigger_changetarget
Name: menic3
Target: vytah
Kill target: patro0
New target: patro3


Tak po tomto zdlouhavém nastavení jsme zajistili, že se výtahu změní cíl a rozjede se, až dojede, tak path_corner změní target opět na patro0, a zajistí to, že se celý proces bude moct opakovat. Poslední krok je to, že si zkopírujete čudlíky do všech pater, aby jste mohli jet odkudkoliv kamkoliv. :)
To bychom asi tak měli, přikládám i příkladovou mapu - Download

Komentáře

#1 |
Dominio dne 27.01.2012 13:54:13 |
±0
Je to tu napsáno dost polopaticky. Ještě by se tam moha zakomponovat deaktivace tlačítek, pokud v tom patře není výtah, ať nejde mačkat jentak prázný prostor.
#2 |
Gordon Freeman dne 27.01.2012 16:34:04 |
±0
trochu moc slozite napsano,vim ze se to do tohoto clanku nehodi ale i tak bych uvital nejake obrazky:) ale jinak dobrej clanek
#3 |
Lentilko dne 27.01.2012 17:25:22 |
±0
Jeden řiká jednoduše, jeden složitě :D No, je to můj první článek tak se to pokusim pro příště dopilovat, ale jinak dík.
#4 |
Habax dne 28.01.2012 08:25:54 |
±0
... je to fajn. :)
#5 |
Dominio dne 30.01.2012 19:12:13 |
±0
Mimochodem, musí tam vůbec být ten kill target? Já většinu věcí dělal bez něco.. Jakou funkci má?
#6 |
tom711 dne 09.04.2012 06:50:24 |
+1
To kill target netreba použiť. To vlastne zničí entitu. Keby si tam mal napríklad v tom kill targete napísané „bedna” tak to zničí všetky entity s name „bedna”

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 0% [Žádné hlasy]
Chvalitebné Chvalitebné 80% [4 Hlasů]
Dobré Dobré 20% [1 Hlas]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 3

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 916
bullet.gif Nejnovější člen: Xaggy