tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

20.06.2017 23:02:22
Jo, to je další možnost..že jsem barvoslepy, nebo úplně slepý :D ale tak byl to jen návrh:D
±0


20.06.2017 20:13:13
Udělej si test barvosleposti, já přečtu každou... :D
±0


20.06.2017 11:46:16
Měl bych takový návrh, při registraci jak je ten captcha kód, je to dělané velmi pěkně jako brushe :D ale ono to nejde přečíst vůbec, já jsem musel 30x změnit kód, abych to přečetl a bylo to správně =D
±0


19.06.2017 19:52:01
ok
±0


19.06.2017 00:25:14
Jak žijete lidi? :D Jestli teda žijete :@
±0


12.05.2017 22:22:13
Abych naštval Backapu, že má další práci, tak jsem mu tam hodil jednu prosbu.
Děkuji ;)
±0


11.05.2017 15:29:38
O hodně přicházíš :D
±0


11.05.2017 11:14:29
Jsem antisociál a na srazy nejezdím... :D
±0


10.05.2017 21:53:37
Už dlouho jsem to tu nenapsal, takže....
... zakalíme? Pívo? Dejvice nebo Jižák?
#TMsraz
±0


08.05.2017 19:32:50
dik moc
±0


Výtah

(Pokročilejší tvorba)


Začneme nějakou klasickou místností, nejlépe nějakou dvoupatrovou, aby bylo kam vyjet výtahem.
vytah1
Dále budeme potřebovat výtah nebo spíše nějakou tu plošinu, z které uděláme entitu func_train a nastavíme ji:
Name: vytah
First stop target: 1_patro
Speed: 128 (nastavíme podle potřeby)
můžeme ještě nastavit Move Sound a Stop Sound, aby výtah dělal hluk.
vytah2
Označíme celou plošinu a zjistíme, kde je její střed. Do tohoto středu umístíme entitu path_corner. Poté plošinu přesuneme do druhého patra a do jejího středu opět umístíme entitu path_corner. Získáme tak dva body, kudy bude výtah projíždět. Přesuneme plošinu zpátky a nastavíme path_cornery:
1. path corner:
Name: 1_patro
Next stop target: 2_patro
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.
2. path corner:
Name: 2_patro
Next stop target: 1_patro
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.
vytah3
vytah4
Musíme výtah něčím ovládat, takže do prvního i druhého parta vložíme brushe s texturou tlačítka a převedeme je na func_button. Oběma tlačítkům nastavíme target na vytah a ve flags zaškrtneme don't move.
vytah5
Zkompilujeme a můžeme se vozit.
Příkladová mapa

Komentáře

#1 |
holinorth dne 15.05.2010 20:47:54 |
±0
Pls kde najdu path_corner ??? :(
#2 |
Backup dne 15.05.2010 21:06:39 |
+1
mezi ostatními pointovými entitami jako info_player_start, light, atd.
#3 |
Xpun dne 15.05.2010 21:13:28 |
+1
Je to poitová entita, takže mezi ostatními pointovými entitami. Pokud nevíš, jak se entity vkládají, přečti si alespoň první čtyři tutoriály tady.
#4 |
holinorth dne 15.05.2010 21:26:45 |
±0
aha dík :)
#5 |
hugisek dne 16.05.2010 13:18:30 |
±0
Prikaldova mapa ma naky textury navic ?:D nechcou se mi nacist mno... nevadi:D
#6 |
Backup dne 16.05.2010 15:01:59 |
±0
používám textury z HL a CS, odnikud jinud, takže asi nemáš nastavené wady z cska.
#7 |
m00nw4lk3r dne 20.10.2010 22:20:16 |
±0
a když mám patra tři tak to mám dělat nějak jinak??
#8 |
Backup dne 20.10.2010 22:23:45 |
+1
#9 |
m00nw4lk3r dne 21.10.2010 08:16:19 |
+1
dik..na to uz sem jednou koukal...sem si myslel ze to mam delat podle toho ale tak jsme se zeptal......za to clovek vetsinou nic neda :)
#10 |
MichaelMik dne 03.03.2011 08:28:01 |
±0
Ahoj mohl bych si udelat svoje vlastni tlacitko myslim tim texturu abych ji mohl pouzivat??:)
#11 |
XXL_cz dne 03.03.2011 12:26:16 |
±0
Jo, tady je článek na vlastní textury ale myslim že to musí být nějak speciálně pojmenovaný to 1. a 2. tlačítko myslim jako vypnuto a zapnuto.

Myslim že např.: +Atlacitko je zapnuto a +0tlacitko je vypnuto. jako názvy místo toho tlacitko dopln svuj nazev
#12 |
petr dne 10.05.2011 16:47:58 |
±0
Ahoj.Potřeboval bych pomoct všechno sem udělal správně tak jak je to tu napsaný...tlačítko dole mi funguje..plošina mě vynese nahoru...ale nahoře to tlačítko nefunguje když mačkám E jako use tak je zvuk jako kdyby to žádný tlačítko nebylo a nechce se nic dělat ale když skočim dolů a zmáčknu to tlačítko dole tak plošina zase sjede dolů já vystoupim a zase mě po zmáčknutí tlačítka vynese nahoru ale to tlačítko nahoře prostě nefunguje a to dole funguje perfektně a všechno mám stejně nastavený kontroloval sem to 3krát.Tak bych potřeboval poradit co asi dělám špatně nebo co bych měl ještě zkontrolovat .Děkuju předem za pomoc.
#13 |
petr dne 10.05.2011 16:50:03 |
±0
Já si stáhnu tu příkladovou mapu a podívám se na to ale pořád bych byl rád kdyby mi někdo odepsal a pomohl.Neměl by si i soubor RMF?Hm nemám as_steel.wad takže budu moc rád když mi někdo pomůže..
#14 |
petr dne 10.05.2011 17:52:29 |
±0
už nepotřebuju pomoct udělal sem všechno znovu a funguje to a zjistil sem nejspíš včem je chyba delay beefore trigger u tlačítka musí bejt minimálně 1!A já se na to vůbec nekouknul a měl sem tam 0
#15 |
XXL_cz dne 10.05.2011 22:02:17 |
±0
Nemyslíš náhodou delay before reset? Protože u delay before triger mám skoro pořád 0 a funguje mi to, ale zase naopak u delay before reset musim mít nějaký malý čísto (třeba i 0.1) jinat mi to nějak buguje nebo vůbec nefunguje teď si nepamatuju co z toho.
#16 |
petr dne 12.05.2011 07:26:00 |
±0
Já měl delay before reset 1 a delay before trigger 0 a nefungovalo to pak sem si nastavil delay before reset na 1 a aby to nebylo tak rychlý tak sem dal delay before reset 3 a funguje to normálně tak jak sem chtěl
#17 |
Ghospee dne 22.10.2011 11:57:04 |
±0
ako urobim to aby sa dvere otvorili az ked pride vytah napr. dolu ? a potom sa same zatvorili napr o 3s..da sa to vobec ?
#18 |
Dominio dne 22.10.2011 16:21:11 |
-1
@Ghospee: Ano, dá se to vytvořit. Ale bylo by to trochu složitějíší, takže nevím, jestli má cenu ti to vysvětlovat.
#19 |
XXL_cz dne 23.10.2011 16:44:23 |
+1
Ne vůbec to není složitý. V tom path corneru je políčko "Fire On Pass" a do něj se napíše název toho, co chceš aby se aktivovalo když do toho místa ten výtah dojede.

Když chceš aby se třeba ty dveře otevřeli za 3 sekundy, tak tam dáš název multi_manageru ve kterym bude target za 3 sekundy na ty dveře. Jestli nevíš jak se používá multi_manager, tak tady je článek
#20 |
Dominio dne 24.10.2011 18:03:42 |
±0
XXL_cz Aha, tak to jsem nevěděl, co to tam dělá.. Já bych to dělal teda mnohem složitěji :D

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [4 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Problém se zbra...

(Backup)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

BOMBA

(Gordon Freeman)
bullet.gif

SourceMod Tvorb...

(EMINEM)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 911
bullet.gif Nejnovější člen: NoobYT