Začneme nějakou klasickou místností, nejlépe nějakou dvoupatrovou, aby bylo kam vyjet výtahem.
Dále budeme potřebovat výtah nebo spíše nějakou tu plošinu, z které uděláme entitu func_train a nastavíme ji:
Name: vytah
First stop target: 1_patro
Speed: 128 (nastavíme podle potřeby)
můžeme ještě nastavit Move Sound a Stop Sound, aby výtah dělal hluk.
Označíme celou plošinu a zjistíme, kde je její střed. Do tohoto středu umístíme entitu path_corner. Poté plošinu přesuneme do druhého patra a do jejího středu opět umístíme entitu path_corner. Získáme tak dva body, kudy bude výtah projíždět. Přesuneme plošinu zpátky a nastavíme path_cornery:
1. path corner:
Name: 1_patro
Next stop target: 2_patro
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.
2. path corner:
Name: 2_patro
Next stop target: 1_patro
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.
Musíme výtah něčím ovládat, takže do prvního i druhého parta vložíme brushe s texturou tlačítka a převedeme je na func_button. Oběma tlačítkům nastavíme target na vytah a ve flags zaškrtneme don't move.
Zkompilujeme a můžeme se vozit.
Příkladová mapa
|