tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Rozměry

(Rady, tipy, triky)


Jaké jednotky používáme ve VHE? Kolik taková jednotka měří?
V hammeru používáme jednotky, které jsem si dovolil pojmenovat hu (hammer units - "hammerovská jednotka"). Nebudu chodit kolem horké kaše a přijdu rovnou k věci.


1 hu = 1/16 stopy
1 stopa = 16 hu
1 hu = 1,905 cm - (30,48/16)
1 cm ≈ 0,524934383 hu - (16/30,48)

velikost stojícího hráče - 32x32x72 (hu)
velikost skrčeného hráce - 32x32x36 (hu)

minimální šířka otvoru, kudy může projít hráč - 33 hu
minimální výška otvoru, kudy může projít stojící hráč - 73 hu
minimální výška otvoru, kudy může projít skrčený hráč - 37 hu

maximální výška schodu - 18 hu
maximální výška objektu, kam se dá vyskočit - 63 hu
maximální úhel, který se dá vyběhnout bez "surfování" - 45°

vzdálenost oka stojícího hráče od země - 53 hu
vzdálenost oka skrčeného hráče od země - 30 hu

úhel pohledu do šířky - 90°
úhel pohledu do výšky ~ 73,7397953° - (arctan(3/4)*2)
rozmery


Nyní tedy můžete přispůsobit vaší mapu v rozměrech tak, aby odpovídala originálu - ale pozor! I když víte, že 16 hu je jedna stopa, neznamená to, že to tak bude vypadat i ve hře. Z vlastní zkušenosti vím, že takto přispůsobené mapy jsou velice stísněné a malé, přestože jsou v poměru 1:1 oproti realitě. Doporučuji tedy používat tento převod pouze jako informativní, protože je potřeba se přispůsobit velikostem textur, které musí být dělitelné šestnácti. Nejlepší je si mapu vždy zkompilovat a zkontrolovat, zda-li není něco moc velké, nebo moc malé.

Na závěr přikládám příkladovou mapu a zdroj 43,75% informací

Komentáře

#1 |
Backup dne 23.05.2010 20:48:27 |
+4
K dispozici je převodník jednotek, takže rozměry už nemusíte počítat na kalkulačce:
http://tvorbamap....?page_id=8
#2 |
peThe dne 01.02.2011 17:38:39 |
+4
Tak to znamená, že jsem pěknej sadista, jestli jsem dal do své mapy bedny (z prefabs :) ) o výšce 64 units.
#3 |
eq2 dne 28.12.2014 21:39:15 |
±0
Mě to nevycházelo, přepočítal jsem to jinak. Neříkám že Vaše kalkulačka je špatně, ale za popřemýšlení a diskuzi stojí následující:

Stojící hráč 73hu je podle vaší kalkulačky 140cm. Dospělej chlap ale měří 170-180 cm což je cca 91hu. Všechny rozměry z metrické soustavy v centimetrech tedy dělím konstantou 2,4 a vychází mi to celkem reálně a necítím se v mapě stísněný a nebo že by objekty byly "malinkaté" . Co vy na to?

Přidávám fotku srovnání, dveře a jiné textury omluvte:
imageshack.com/a/img909/7823/l64GGF.jpg

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 0% [Žádné hlasy]
Chvalitebné Chvalitebné 100% [1 Hlas]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon