Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Zvuky entit
Chcete si poslechnout jak zní různé zvuky dveří, výtahů, atd. - bez toho, abyste vytvořili všechny kombinace a následně je otestovali ve hře? Dnes se podíváme, kde tyto zvuky najdeme, abychom si je mohli poslechnout v pohodlí hudebního přehrávače.
Optimalizace CSG & VIS
Optimalizace r_speeds, wpoly, fps nebo mapy obecně - i tak by šel pojmenovat tento článek. My ale budeme nazývat věci pravými jmény, a tak se dnes budeme zabývat optimalizací CSG a VIS.
Rozbitný model
Modely se výborně hodí na tvorbu detailů v mapách. Co když ale chceme udělat tyto detaily rozbitné?
Ozvučení textur
Čím je určený zvuk vydávaný chůzí po určité textuře? Jak ozvučit vlastní textury?
Exploze Potřebujete aby něco vybuchlo? Pak čtěte dále.
Jak na slepici jako v cs_italy Jistě jste někdy hráli mapu cs_italy a všimli jste si těch slepic, co se dají zabít. Chtěli byste vědět jak na to? Já vám to v tomto článku povím.
Rozměry
Jaké jednotky používáme ve VHE? Kolik taková jednotka měří?
Speciální názvy entit
Jak udělat, aby se nějaká entita spustila např. po startu mapy?
Zrcadlící se podlaha
Zajímalo vás, jak udělat cokoli zrcadlícího se? V Halfovském enginu to udělat nelze, al ukážeme si trik, pomocí kterého iluze zrcadla docílíme.