tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Prosklené dveře

(Pokročilejší tvorba)

Prosklené zajížděcí dveře



Pokud budeme chtít vytvořit dvoudílné prosklené dveře, budeme potřebovat celkem 5 entit, a to 4x func_door a 1x trigger_multiple.

Začneme rámem levého křídla. Vytvoříme brushe, které budou tvořit tento rám, převedeme je na func_door a nastavíme jim nějaké jméno (třeba dvere1) a úhel, kam budou zajíždět.
prosklene_dvere1
Poté vytvoříme skleněnou výplň těchto dveří, z které také uděláme func_door. Nastavíme jí stejné jméno a úhel jako rámu (dvere1) a ještě nastavíme lip na mínus dvojnásobek šířky rámu (když rám má šířku 8, lip nastavíme na -16). Nesmíme zapomenout na průhledost, takže nastavíme Render Mode na Texture a FX Amount na 100.
prosklene_dvere2
Teď levou část zduplikujeme a posuneme (případně převrátíme) a oboum func_doorům nastavíme opačný úhel.
prosklene_dvere3
Nakonec budeme potřebovat trigger_multiple, který přetáhneme přes dveře. Target mu dáme na jméno těch dveří (dvere1) a Delay before reset nastavíme na 1 (případně na stejnou hodnotu která je u dveří v Delay before close).
prosklene_dvere4


Prosklené otáčecí dveře



Pokud budeme chtít vytvořit otáčecí dveře, budeme potřebovat celkem 3 entity, a to 2x func_door_rotating a 1x trigger_multiple.

Začneme rámem dveří. Vytvoříme brushe, které budou tvořit tento rám, a origin, podle kterého se budou dveře otáčet, převedeme je na func_door_rotating a nastavíme jim nějaké jméno (třeba dvere2).
prosklene_dvere5
Poté vytvoříme skleněnou výplň těchto dveří, která bude mít origin na stejných souřadnicích x a y (bude nad nebo pod originem rámu), z které také uděláme func_door_rotating. Nastavíme jí stejné jméno jako rámu (dvere2). Nesmíme zapomenout na průhledost, takže nastavíme Render Mode na Texture a FX Amount na 100.
prosklene_dvere6
Nakonec budeme potřebovat trigger_multiple, který přetáhneme přes dveře. Target mu dáme na jméno těch dveří (dvere2) a Delay before reset nastavíme na 1 (případně na stejnou hodnotu která je u dveří v Delay before close).
prosklene_dvere7


Příkladová mapa



V příkladové mapě jsou i dveře z dekompilované mapy de_nuke.
příkladová mapa

Komentáře

#1 |
KoRis dne 17.08.2010 15:55:25 |
+1
zdravím ... jenom se chci zeptat , jestli by třeba nešlo "to průsvitný" udělat pomocí modrý textury .... ormálně dveří kde by bylo to "okno" modrý .. snad mě chápete , díky ...
#2 |
Backup dne 17.08.2010 19:14:21 |
+2
mělo by jít, stačí tomu rámu dveří nastavit render mode na solid; každopádně to sklo tam bude potřeba mít zvlášť tak jako tak.
#3 |
Grakon2702 dne 30.08.2013 13:36:56 |
±0
Nestačilo by kdybychom rám a sklo groupli do jednoho a pak to celé přenést do entity func_door?
#4 |
Backup dne 30.08.2013 21:42:09 |
±0
ne

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [1 Hlas]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 24

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes