tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

20.06.2017 23:02:22
Jo, to je další možnost..že jsem barvoslepy, nebo úplně slepý :D ale tak byl to jen návrh:D
±0


20.06.2017 20:13:13
Udělej si test barvosleposti, já přečtu každou... :D
±0


20.06.2017 11:46:16
Měl bych takový návrh, při registraci jak je ten captcha kód, je to dělané velmi pěkně jako brushe :D ale ono to nejde přečíst vůbec, já jsem musel 30x změnit kód, abych to přečetl a bylo to správně =D
±0


19.06.2017 19:52:01
ok
±0


19.06.2017 00:25:14
Jak žijete lidi? :D Jestli teda žijete :@
±0


12.05.2017 22:22:13
Abych naštval Backapu, že má další práci, tak jsem mu tam hodil jednu prosbu.
Děkuji ;)
±0


11.05.2017 15:29:38
O hodně přicházíš :D
±0


11.05.2017 11:14:29
Jsem antisociál a na srazy nejezdím... :D
±0


10.05.2017 21:53:37
Už dlouho jsem to tu nenapsal, takže....
... zakalíme? Pívo? Dejvice nebo Jižák?
#TMsraz
±0


08.05.2017 19:32:50
dik moc
±0


Prosklené dveře

(Pokročilejší tvorba)

Prosklené zajížděcí dveře



Pokud budeme chtít vytvořit dvoudílné prosklené dveře, budeme potřebovat celkem 5 entit, a to 4x func_door a 1x trigger_multiple.

Začneme rámem levého křídla. Vytvoříme brushe, které budou tvořit tento rám, převedeme je na func_door a nastavíme jim nějaké jméno (třeba dvere1) a úhel, kam budou zajíždět.
prosklene_dvere1
Poté vytvoříme skleněnou výplň těchto dveří, z které také uděláme func_door. Nastavíme jí stejné jméno a úhel jako rámu (dvere1) a ještě nastavíme lip na mínus dvojnásobek šířky rámu (když rám má šířku 8, lip nastavíme na -16). Nesmíme zapomenout na průhledost, takže nastavíme Render Mode na Texture a FX Amount na 100.
prosklene_dvere2
Teď levou část zduplikujeme a posuneme (případně převrátíme) a oboum func_doorům nastavíme opačný úhel.
prosklene_dvere3
Nakonec budeme potřebovat trigger_multiple, který přetáhneme přes dveře. Target mu dáme na jméno těch dveří (dvere1) a Delay before reset nastavíme na 1 (případně na stejnou hodnotu která je u dveří v Delay before close).
prosklene_dvere4


Prosklené otáčecí dveře



Pokud budeme chtít vytvořit otáčecí dveře, budeme potřebovat celkem 3 entity, a to 2x func_door_rotating a 1x trigger_multiple.

Začneme rámem dveří. Vytvoříme brushe, které budou tvořit tento rám, a origin, podle kterého se budou dveře otáčet, převedeme je na func_door_rotating a nastavíme jim nějaké jméno (třeba dvere2).
prosklene_dvere5
Poté vytvoříme skleněnou výplň těchto dveří, která bude mít origin na stejných souřadnicích x a y (bude nad nebo pod originem rámu), z které také uděláme func_door_rotating. Nastavíme jí stejné jméno jako rámu (dvere2). Nesmíme zapomenout na průhledost, takže nastavíme Render Mode na Texture a FX Amount na 100.
prosklene_dvere6
Nakonec budeme potřebovat trigger_multiple, který přetáhneme přes dveře. Target mu dáme na jméno těch dveří (dvere2) a Delay before reset nastavíme na 1 (případně na stejnou hodnotu která je u dveří v Delay before close).
prosklene_dvere7


Příkladová mapa



V příkladové mapě jsou i dveře z dekompilované mapy de_nuke.
příkladová mapa

Komentáře

#1 |
KoRis dne 17.08.2010 15:55:25 |
+1
zdravím ... jenom se chci zeptat , jestli by třeba nešlo "to průsvitný" udělat pomocí modrý textury .... ormálně dveří kde by bylo to "okno" modrý .. snad mě chápete , díky ...
#2 |
Backup dne 17.08.2010 19:14:21 |
+2
mělo by jít, stačí tomu rámu dveří nastavit render mode na solid; každopádně to sklo tam bude potřeba mít zvlášť tak jako tak.
#3 |
Grakon2702 dne 30.08.2013 13:36:56 |
±0
Nestačilo by kdybychom rám a sklo groupli do jednoho a pak to celé přenést do entity func_door?
#4 |
Backup dne 30.08.2013 21:42:09 |
±0
ne

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [1 Hlas]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Problém se zbra...

(Backup)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

BOMBA

(Gordon Freeman)
bullet.gif

SourceMod Tvorb...

(EMINEM)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 911
bullet.gif Nejnovější člen: NoobYT