tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

25.05.2018 18:25:13
čusB)
±0


16.05.2018 18:45:46
poradi mi niekto ako spravim to, ze ked vstupim do miestnosti mi to bude davat granaty ak ho nebudem mat? :D
±0


05.03.2018 10:08:05
nazdar
+1


28.02.2018 09:36:12
alohaa :D
±0


28.01.2018 23:50:42
nice
±0


28.01.2018 14:30:59
chat je rip tak 3 roky min
+2


28.01.2018 11:58:37
rip netlab koukam, rip chat :/
±0


25.01.2018 11:51:55
https://www.runthinkshootlive.com/mesa-cup-2018/

Mesa Cup!
-1


31.12.2017 12:01:45
Dobrý den, mám problém který mi neumožňuje renderovat mapu na mém NT. Jakmile zapnu render, automaticky mi vyhodí hlášku, že program přestal pracovat. Setkal se někdo už s tímhle problémem? Děkuji.
±0


30.12.2017 16:20:10
Už dělám jenom PFka :D
±0


Prosklené dveře

(Pokročilejší tvorba)

Prosklené zajížděcí dveře



Pokud budeme chtít vytvořit dvoudílné prosklené dveře, budeme potřebovat celkem 5 entit, a to 4x func_door a 1x trigger_multiple.

Začneme rámem levého křídla. Vytvoříme brushe, které budou tvořit tento rám, převedeme je na func_door a nastavíme jim nějaké jméno (třeba dvere1) a úhel, kam budou zajíždět.
prosklene_dvere1
Poté vytvoříme skleněnou výplň těchto dveří, z které také uděláme func_door. Nastavíme jí stejné jméno a úhel jako rámu (dvere1) a ještě nastavíme lip na mínus dvojnásobek šířky rámu (když rám má šířku 8, lip nastavíme na -16). Nesmíme zapomenout na průhledost, takže nastavíme Render Mode na Texture a FX Amount na 100.
prosklene_dvere2
Teď levou část zduplikujeme a posuneme (případně převrátíme) a oboum func_doorům nastavíme opačný úhel.
prosklene_dvere3
Nakonec budeme potřebovat trigger_multiple, který přetáhneme přes dveře. Target mu dáme na jméno těch dveří (dvere1) a Delay before reset nastavíme na 1 (případně na stejnou hodnotu která je u dveří v Delay before close).
prosklene_dvere4


Prosklené otáčecí dveře



Pokud budeme chtít vytvořit otáčecí dveře, budeme potřebovat celkem 3 entity, a to 2x func_door_rotating a 1x trigger_multiple.

Začneme rámem dveří. Vytvoříme brushe, které budou tvořit tento rám, a origin, podle kterého se budou dveře otáčet, převedeme je na func_door_rotating a nastavíme jim nějaké jméno (třeba dvere2).
prosklene_dvere5
Poté vytvoříme skleněnou výplň těchto dveří, která bude mít origin na stejných souřadnicích x a y (bude nad nebo pod originem rámu), z které také uděláme func_door_rotating. Nastavíme jí stejné jméno jako rámu (dvere2). Nesmíme zapomenout na průhledost, takže nastavíme Render Mode na Texture a FX Amount na 100.
prosklene_dvere6
Nakonec budeme potřebovat trigger_multiple, který přetáhneme přes dveře. Target mu dáme na jméno těch dveří (dvere2) a Delay before reset nastavíme na 1 (případně na stejnou hodnotu která je u dveří v Delay before close).
prosklene_dvere7


Příkladová mapa



V příkladové mapě jsou i dveře z dekompilované mapy de_nuke.
příkladová mapa

Komentáře

#1 |
KoRis dne 17.08.2010 15:55:25 |
+1
zdravím ... jenom se chci zeptat , jestli by třeba nešlo "to průsvitný" udělat pomocí modrý textury .... ormálně dveří kde by bylo to "okno" modrý .. snad mě chápete , díky ...
#2 |
Backup dne 17.08.2010 19:14:21 |
+2
mělo by jít, stačí tomu rámu dveří nastavit render mode na solid; každopádně to sklo tam bude potřeba mít zvlášť tak jako tak.
#3 |
Grakon2702 dne 30.08.2013 13:36:56 |
±0
Nestačilo by kdybychom rám a sklo groupli do jednoho a pak to celé přenést do entity func_door?
#4 |
Backup dne 30.08.2013 21:42:09 |
±0
ne

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [1 Hlas]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 922
bullet.gif Nejnovější člen: filijan