tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


19.08.2017 16:15:55
Bez si predavat svoje lacne pluginy lacnym portalom ako je napriklad mix-arena, a mna nechaj na pokoji :D
±0


18.08.2017 17:06:30
Na takovou úroveň bych se nesnížil :D na úroveň acka, to je hodně nízko.
±0


18.08.2017 02:59:58
Bude rvačka?!
+1


16.08.2017 17:06:38
To mluvíš pravděpodobně o sobě samém, já se tě v životě ptal na jedinou věc. Tady by někdo chtěl unban.
±0


15.08.2017 20:05:40
Backup, mas este bsp subor bac_assault?
±0


15.08.2017 17:15:07
Jasne, budem sa pytat "cloveka" co vraj vsetko v Hammere vie spravit, a sa ma pyta na steame ako konkretnu vec spravit :P
-2


14.08.2017 08:47:37
Hlavně že se nikomu nic nestalo :D
+1


14.08.2017 04:53:06
Noták acko, ty se mě bojíš zeptat viď? Se zeptáš radši tady co, jinak by ses cítil trapně.
±0


13.08.2017 12:09:43
Ok uz viem, CTRL + F :D
+2


Prosklené dveře

(Pokročilejší tvorba)

Prosklené zajížděcí dveře



Pokud budeme chtít vytvořit dvoudílné prosklené dveře, budeme potřebovat celkem 5 entit, a to 4x func_door a 1x trigger_multiple.

Začneme rámem levého křídla. Vytvoříme brushe, které budou tvořit tento rám, převedeme je na func_door a nastavíme jim nějaké jméno (třeba dvere1) a úhel, kam budou zajíždět.
prosklene_dvere1
Poté vytvoříme skleněnou výplň těchto dveří, z které také uděláme func_door. Nastavíme jí stejné jméno a úhel jako rámu (dvere1) a ještě nastavíme lip na mínus dvojnásobek šířky rámu (když rám má šířku 8, lip nastavíme na -16). Nesmíme zapomenout na průhledost, takže nastavíme Render Mode na Texture a FX Amount na 100.
prosklene_dvere2
Teď levou část zduplikujeme a posuneme (případně převrátíme) a oboum func_doorům nastavíme opačný úhel.
prosklene_dvere3
Nakonec budeme potřebovat trigger_multiple, který přetáhneme přes dveře. Target mu dáme na jméno těch dveří (dvere1) a Delay before reset nastavíme na 1 (případně na stejnou hodnotu která je u dveří v Delay before close).
prosklene_dvere4


Prosklené otáčecí dveře



Pokud budeme chtít vytvořit otáčecí dveře, budeme potřebovat celkem 3 entity, a to 2x func_door_rotating a 1x trigger_multiple.

Začneme rámem dveří. Vytvoříme brushe, které budou tvořit tento rám, a origin, podle kterého se budou dveře otáčet, převedeme je na func_door_rotating a nastavíme jim nějaké jméno (třeba dvere2).
prosklene_dvere5
Poté vytvoříme skleněnou výplň těchto dveří, která bude mít origin na stejných souřadnicích x a y (bude nad nebo pod originem rámu), z které také uděláme func_door_rotating. Nastavíme jí stejné jméno jako rámu (dvere2). Nesmíme zapomenout na průhledost, takže nastavíme Render Mode na Texture a FX Amount na 100.
prosklene_dvere6
Nakonec budeme potřebovat trigger_multiple, který přetáhneme přes dveře. Target mu dáme na jméno těch dveří (dvere2) a Delay before reset nastavíme na 1 (případně na stejnou hodnotu která je u dveří v Delay before close).
prosklene_dvere7


Příkladová mapa



V příkladové mapě jsou i dveře z dekompilované mapy de_nuke.
příkladová mapa

Komentáře

#1 |
KoRis dne 17.08.2010 15:55:25 |
+1
zdravím ... jenom se chci zeptat , jestli by třeba nešlo "to průsvitný" udělat pomocí modrý textury .... ormálně dveří kde by bylo to "okno" modrý .. snad mě chápete , díky ...
#2 |
Backup dne 17.08.2010 19:14:21 |
+2
mělo by jít, stačí tomu rámu dveří nastavit render mode na solid; každopádně to sklo tam bude potřeba mít zvlášť tak jako tak.
#3 |
Grakon2702 dne 30.08.2013 13:36:56 |
±0
Nestačilo by kdybychom rám a sklo groupli do jednoho a pak to celé přenést do entity func_door?
#4 |
Backup dne 30.08.2013 21:42:09 |
±0
ne

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [1 Hlas]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 914
bullet.gif Nejnovější člen: slayerx1