Jak přidat do mapy rádio, které by hrálo?
Začneme samotným rádiem. Vyrobíme blok o velikosti 32x48x64 s texturou tk_mod-wood. Na čelní stěnu aplikujeme texturu oldRadio. Rádio převedeme na entitu func_button a nastavíme jí Target na hudba. Ve Flags zaškrtneme Don't move a Toggle.

Vložíme entitu ambient_generic, které nastavíme Name na hudba.
Nyní budeme potřebovat WAV soubor, který bude hrát. Můžete tedy převést nějakou oblíbenou písničku, ale pozor na velikost, ať se potenciální hráč neunudí při stahování mapy.
Pokud tedy máme nějaký ten WAV, nahrejeme ho do nějaké z podsložek složky sound, např. ambience. Pokud byste měli v mapě více zvuků, bylo by vhodnější vytvořit si vlastní podsložku.
Vrátíme se zpět do VHE do vlastnosti entity ambient_generic, kde nastavíme Path/filename.wav of WAV (klepneme na tři tečky a zvolíme náš WAV). Ještě se zastavíme u záložky Flags, kde si vybereme, jak daleko bude hudba slyšet (Play Everywhere / Small Radius / Medium Radius / Large Radius) a zaškrtneme Start Silent.

Zkompilujeme a poslechneme si, jak zní hudba ze starého rádia.
Příkladová mapa
|