tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.08.2017 02:59:58
Bude rvačka?!
±0


16.08.2017 17:06:38
To mluvíš pravděpodobně o sobě samém, já se tě v životě ptal na jedinou věc. Tady by někdo chtěl unban.
±0


15.08.2017 20:05:40
Backup, mas este bsp subor bac_assault?
±0


15.08.2017 17:15:07
Jasne, budem sa pytat "cloveka" co vraj vsetko v Hammere vie spravit, a sa ma pyta na steame ako konkretnu vec spravit :P
±0


14.08.2017 08:47:37
Hlavně že se nikomu nic nestalo :D
±0


14.08.2017 04:53:06
Noták acko, ty se mě bojíš zeptat viď? Se zeptáš radši tady co, jinak by ses cítil trapně.
±0


13.08.2017 12:09:43
Ok uz viem, CTRL + F :D
+1


13.08.2017 12:05:58
Ako si "pridam" viac tych bodov na vertex manipulation ako na tomto videu? https://www.youtube.com/watch?v=teL3VC74gw4
±0


18.07.2017 13:41:09
±0


05.07.2017 18:43:28
Jsem znova zde a potřebuji Vaší radu.
https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1556&pid=13223#post_13223
±0


Rádio

(Pokročilejší tvorba)


Jak přidat do mapy rádio, které by hrálo?
Začneme samotným rádiem. Vyrobíme blok o velikosti 32x48x64 s texturou tk_mod-wood. Na čelní stěnu aplikujeme texturu oldRadio. Rádio převedeme na entitu func_button a nastavíme jí Target na hudba. Ve Flags zaškrtneme Don't move a Toggle.
hudba1
Vložíme entitu ambient_generic, které nastavíme Name na hudba.
Nyní budeme potřebovat WAV soubor, který bude hrát. Můžete tedy převést nějakou oblíbenou písničku, ale pozor na velikost, ať se potenciální hráč neunudí při stahování mapy.
Pokud tedy máme nějaký ten WAV, nahrejeme ho do nějaké z podsložek složky sound, např. ambience. Pokud byste měli v mapě více zvuků, bylo by vhodnější vytvořit si vlastní podsložku.
Vrátíme se zpět do VHE do vlastnosti entity ambient_generic, kde nastavíme Path/filename.wav of WAV (klepneme na tři tečky a zvolíme náš WAV). Ještě se zastavíme u záložky Flags, kde si vybereme, jak daleko bude hudba slyšet (Play Everywhere / Small Radius / Medium Radius / Large Radius) a zaškrtneme Start Silent.
hudba2
Zkompilujeme a poslechneme si, jak zní hudba ze starého rádia.
Příkladová mapa

Komentáře

#1 |
Honzik dne 28.09.2010 21:40:02 |
±0
Parádně to funguje, ale já mám problém s tím že mi to hraje i po novém kole... Zkoušel jsem trigger_relay s game_playerspawn jak se to dělalo u laserů aby nesvítili i potom, ale nazabralo to... u laseru to ale ve stejné mapě funguje... Poradí někdo?
#2 |
XXL_cz dne 29.09.2010 12:39:53 |
+1
Jestli máš u toho triger relay target na ten zvuk, a máš triger state na off, tak tam nastav dobu než se to aktivuje třeba 0.5 (půl sekundy) toto mi to taky dělalo dokud sem nenastavil nějaký čas aktivování, dej tam tak tu půl sekundy, protože nevim jestli to pak bude fungovat i na serveru, který víc laguje.
#3 |
Honzik dne 29.09.2010 17:40:29 |
±0
jj tohle funguje ;) dal jsem si tam sice jenom 0,1 protože mapu stejně stavím jenom na LAN, takže to stačí... Díky za pomoc ;)
#4 |
WhiteLight dne 07.01.2011 22:40:03 |
±0
Prosím vás zakladní problém jak převedu hudbu npř z mp3 formatu na ten WAV, a jde nějak udělat to že se ta hudba dá zapnout/vypnout?

P.S: Omlouvám jse za amaterismus ale ja amater ještě jsem :)
#5 |
XXL_cz dne 07.01.2011 23:54:27 |
+1
Stáhni si tady program Audacity.

Je to výborný program na úpravu zvuků a je free.

Ale myslim že na ukládní .mp3 potřebuješ plugin lame.dll, ale to stáhneš tam někde

Dá se tam ukládat i v 8 bitech, takže můžeš vyrábět kecání pro hostage aby mlely hubou :D (vedci z hl 1)
#6 |
deadlol dne 09.02.2011 15:15:28 |
-4
hele to nejak blbne lebo ked bvyberem adresu nefunguje to co s tym je?
#7 |
G4M3L4ST3R dne 08.08.2011 21:54:44 |
-1
Custe, potrebujem help. AKo urobit to, ze to uplne stale hraje?
#8 |
Backup dne 08.08.2011 23:19:40 |
±0
To už se několikrát řešilo, viz fórum.
#9 |
cr0coDiL dne 23.01.2012 13:52:18 |
±0
nevete prečo mi v mape nece hrat moju vlastnú hudbu a je vo wav formáte :( ?
#10 |
Dominio dne 23.01.2012 17:52:38 |
+1
Ta hudba, musí být ve formátu wav, musí být PCM s 8 bity a v mono. Třeba program GoldWave se na to dobře hodí.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 40% [2 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 40% [2 Hlasů]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 20% [1 Hlas]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 914
bullet.gif Nejnovější člen: slayerx1