tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

20.06.2017 23:02:22
Jo, to je další možnost..že jsem barvoslepy, nebo úplně slepý :D ale tak byl to jen návrh:D
±0


20.06.2017 20:13:13
Udělej si test barvosleposti, já přečtu každou... :D
±0


20.06.2017 11:46:16
Měl bych takový návrh, při registraci jak je ten captcha kód, je to dělané velmi pěkně jako brushe :D ale ono to nejde přečíst vůbec, já jsem musel 30x změnit kód, abych to přečetl a bylo to správně =D
±0


19.06.2017 19:52:01
ok
±0


19.06.2017 00:25:14
Jak žijete lidi? :D Jestli teda žijete :@
±0


12.05.2017 22:22:13
Abych naštval Backapu, že má další práci, tak jsem mu tam hodil jednu prosbu.
Děkuji ;)
±0


11.05.2017 15:29:38
O hodně přicházíš :D
±0


11.05.2017 11:14:29
Jsem antisociál a na srazy nejezdím... :D
±0


10.05.2017 21:53:37
Už dlouho jsem to tu nenapsal, takže....
... zakalíme? Pívo? Dejvice nebo Jižák?
#TMsraz
±0


08.05.2017 19:32:50
dik moc
±0


Rádio

(Pokročilejší tvorba)


Jak přidat do mapy rádio, které by hrálo?
Začneme samotným rádiem. Vyrobíme blok o velikosti 32x48x64 s texturou tk_mod-wood. Na čelní stěnu aplikujeme texturu oldRadio. Rádio převedeme na entitu func_button a nastavíme jí Target na hudba. Ve Flags zaškrtneme Don't move a Toggle.
hudba1
Vložíme entitu ambient_generic, které nastavíme Name na hudba.
Nyní budeme potřebovat WAV soubor, který bude hrát. Můžete tedy převést nějakou oblíbenou písničku, ale pozor na velikost, ať se potenciální hráč neunudí při stahování mapy.
Pokud tedy máme nějaký ten WAV, nahrejeme ho do nějaké z podsložek složky sound, např. ambience. Pokud byste měli v mapě více zvuků, bylo by vhodnější vytvořit si vlastní podsložku.
Vrátíme se zpět do VHE do vlastnosti entity ambient_generic, kde nastavíme Path/filename.wav of WAV (klepneme na tři tečky a zvolíme náš WAV). Ještě se zastavíme u záložky Flags, kde si vybereme, jak daleko bude hudba slyšet (Play Everywhere / Small Radius / Medium Radius / Large Radius) a zaškrtneme Start Silent.
hudba2
Zkompilujeme a poslechneme si, jak zní hudba ze starého rádia.
Příkladová mapa

Komentáře

#1 |
Honzik dne 28.09.2010 21:40:02 |
±0
Parádně to funguje, ale já mám problém s tím že mi to hraje i po novém kole... Zkoušel jsem trigger_relay s game_playerspawn jak se to dělalo u laserů aby nesvítili i potom, ale nazabralo to... u laseru to ale ve stejné mapě funguje... Poradí někdo?
#2 |
XXL_cz dne 29.09.2010 12:39:53 |
+1
Jestli máš u toho triger relay target na ten zvuk, a máš triger state na off, tak tam nastav dobu než se to aktivuje třeba 0.5 (půl sekundy) toto mi to taky dělalo dokud sem nenastavil nějaký čas aktivování, dej tam tak tu půl sekundy, protože nevim jestli to pak bude fungovat i na serveru, který víc laguje.
#3 |
Honzik dne 29.09.2010 17:40:29 |
±0
jj tohle funguje ;) dal jsem si tam sice jenom 0,1 protože mapu stejně stavím jenom na LAN, takže to stačí... Díky za pomoc ;)
#4 |
WhiteLight dne 07.01.2011 22:40:03 |
±0
Prosím vás zakladní problém jak převedu hudbu npř z mp3 formatu na ten WAV, a jde nějak udělat to že se ta hudba dá zapnout/vypnout?

P.S: Omlouvám jse za amaterismus ale ja amater ještě jsem :)
#5 |
XXL_cz dne 07.01.2011 23:54:27 |
+1
Stáhni si tady program Audacity.

Je to výborný program na úpravu zvuků a je free.

Ale myslim že na ukládní .mp3 potřebuješ plugin lame.dll, ale to stáhneš tam někde

Dá se tam ukládat i v 8 bitech, takže můžeš vyrábět kecání pro hostage aby mlely hubou :D (vedci z hl 1)
#6 |
deadlol dne 09.02.2011 15:15:28 |
-4
hele to nejak blbne lebo ked bvyberem adresu nefunguje to co s tym je?
#7 |
G4M3L4ST3R dne 08.08.2011 21:54:44 |
-1
Custe, potrebujem help. AKo urobit to, ze to uplne stale hraje?
#8 |
Backup dne 08.08.2011 23:19:40 |
±0
To už se několikrát řešilo, viz fórum.
#9 |
cr0coDiL dne 23.01.2012 13:52:18 |
±0
nevete prečo mi v mape nece hrat moju vlastnú hudbu a je vo wav formáte :( ?
#10 |
Dominio dne 23.01.2012 17:52:38 |
+1
Ta hudba, musí být ve formátu wav, musí být PCM s 8 bity a v mono. Třeba program GoldWave se na to dobře hodí.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 40% [2 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 40% [2 Hlasů]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 20% [1 Hlas]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Problém se zbra...

(Backup)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

BOMBA

(Gordon Freeman)
bullet.gif

SourceMod Tvorb...

(EMINEM)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 911
bullet.gif Nejnovější člen: NoobYT