tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.09.2021 09:34:59
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem :) a dojdite zastrielat na http://BRUT.me :@
-1


18.09.2021 09:32:13
Caute Borci :) žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
-1


14.07.2021 10:26:34
škoda že chcípnul jabber chat. Od té doby je tu všemu konec definitivní.
+1


15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


Výtah

(Pokročilejší tvorba)


Začneme nějakou klasickou místností, nejlépe nějakou dvoupatrovou, aby bylo kam vyjet výtahem.
vytah1
Dále budeme potřebovat výtah nebo spíše nějakou tu plošinu, z které uděláme entitu func_train a nastavíme ji:
Name: vytah
First stop target: 1_patro
Speed: 128 (nastavíme podle potřeby)
můžeme ještě nastavit Move Sound a Stop Sound, aby výtah dělal hluk.
vytah2
Označíme celou plošinu a zjistíme, kde je její střed. Do tohoto středu umístíme entitu path_corner. Poté plošinu přesuneme do druhého patra a do jejího středu opět umístíme entitu path_corner. Získáme tak dva body, kudy bude výtah projíždět. Přesuneme plošinu zpátky a nastavíme path_cornery:
1. path corner:
Name: 1_patro
Next stop target: 2_patro
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.
2. path corner:
Name: 2_patro
Next stop target: 1_patro
Ve flags zaškrtneme Wait for retrigger.
vytah3
vytah4
Musíme výtah něčím ovládat, takže do prvního i druhého parta vložíme brushe s texturou tlačítka a převedeme je na func_button. Oběma tlačítkům nastavíme target na vytah a ve flags zaškrtneme don't move.
vytah5
Zkompilujeme a můžeme se vozit.
Příkladová mapa

Komentáře

#21 |
boxolop dne 03.01.2012 19:48:28 |
±0
mam 3 otazky.Prva:tam patch corner mam dat na zem alebo do stredu?Druha:kde najdem to flags kde mam dat don't move??a tretia:ked som to spravil aj bez toho flags tak ked som zmackol tlacitko tak sa mi to tlacitko posunulo kusom do prava,a spet a vytah nic.prosim poradte
#22 |
Dominio dne 03.01.2012 20:26:12 |
±0
Poté plošinu přesuneme do druhého patra a do jejího středu opět umístíme entitu path_corner.

A když vytváříš/upravuješ entitu, tak v tom okně které se ti zobrazí je nahoře záložka Flags, tak tam zaškrtni Don´t move. To že ti výtah nevyjel může být způsobeno několika problémy:
- Špatně nastavený target v func_button
- Špatně nastavené path_cornery (name a target)
Mimochodem, kdyby jsi něco nevěděl, tak si stáhni příkladovou mapu (dole v článku je download). Kvůli tomu tam přece je!

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [5 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 945
bullet.gif Nejnovější člen: cwotic