tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

28.01.2018 23:50:42
nice
±0


28.01.2018 14:30:59
chat je rip tak 3 roky min
±0


28.01.2018 11:58:37
rip netlab koukam, rip chat :/
±0


25.01.2018 11:51:55
https://www.runthinkshootlive.com/mesa-cup-2018/

Mesa Cup!
±0


31.12.2017 12:01:45
Dobrý den, mám problém který mi neumožňuje renderovat mapu na mém NT. Jakmile zapnu render, automaticky mi vyhodí hlášku, že program přestal pracovat. Setkal se někdo už s tímhle problémem? Děkuji.
±0


30.12.2017 16:20:10
Už dělám jenom PFka :D
+1


29.12.2017 17:58:23
@Backup mi neřikej že ještě něco tvořiš do 1.6 :D
±0


27.12.2017 03:14:04
Tady to zas žije!

A vše nej ke svátkům.
±0


20.12.2017 19:10:10
Tobě skoro taky.
±0


20.12.2017 19:02:04
Veselé skoro-Vánoce, králíčkové.
±0


Laser

(Základy)

Tento tutoriál původně napsal dragonx, ale protože tam chyběly nějaké informace, rozhodl jsem se ho přepsat.

Vytvoříme si nějakou klasickou místnost. Přidáme tam něco, odkud bude laser vycházet a něco, kde bude laser končit.
laser
Tam, odkud bude laser vycházet, vložíme entitu env_laser, které nastavíme:
Target of laser: t1
Brightness: 255
Beam color: 255 0 0 (barva laseru)
Width of beam: 20 (šířka paprsku)
Amount of noise: 4 (odchylka paprsku)
Demage / second: 999 (kolik vám laser ubere)

Tam, kde bude laser končit, vložíme entitu info_target, které nastavíme Name na t1

Pokud použijete zkušenosti z tutoriálu o spouštěčích událostí, můžete dosáhnout např. takovéhleho efektu:
laser-animace
Příkladová mapa

Komentáře

#1 |
stekr0 dne 19.01.2011 19:26:49 |
±0
dá se ten laser použít i jako spínač na dveře místo tlačítka když přes něj projdete ???
#2 |
Backup dne 19.01.2011 20:08:40 |
±0
Ne, na to je trigger_multiple, viz článek Spouštěče událostí. Kdybys tam chtěl ten laser mít na efekt, tak ho tam dej jako červený func_illusionary s nějakou tou průhledností.
#3 |
XXL_cz dne 19.01.2011 20:39:53 |
±0
V half-life 1 to dycky bylo na spouštění těch turretů. Tam je to udělaný přes env_beam akorát to nic neubírá a není tam žádný noise. A je vtom triger_multiple no, to už psal backup.
#4 |
monsterman dne 10.08.2011 09:45:46 |
-6
Spoiler:
hh
#5 |
monsterman dne 10.08.2011 09:46:19 |
-4
Kde najdu entily.
#6 |
antyk dne 10.09.2011 12:41:19 |
+2
vim ze to je privitivni ale jak mam udelat laser co nejede a spusti se po spusteni tlacitka ?

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 919
bullet.gif Nejnovější člen: Purify