tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

17.11.2017 17:29:59
že.
±0


16.11.2017 15:48:08
Originálne.
±0


12.11.2017 23:39:25
@bign: Protože tě nikdo nemá rád. :(
±0


11.11.2017 11:00:31
Pyčo, prečo nejde VHE chat.
±0


08.11.2017 09:51:04
Taky se přidávám :D
+1


08.11.2017 00:46:32
@Dominio: Souhlasím.
+1


07.11.2017 19:17:22
@bign: Tebe nesnáší všichni.
±0


07.11.2017 11:10:00
Všetkých vás neznášam
±0


02.11.2017 20:11:23
@Gordon Freeman: Trochu opožděná reakce ale dlouho jsem tu nebyl - Tenhle mód jsem hrál už asi před rokem a řechtal jsem se u toho jak kůň. :D Jeden s nejlepších módů co jsem kdy hrál. Z nějakýho důvodu mě to celou dobu i přes tu hromadu failů pořád přišlo vtipný.

Například zrovna ta část s továrnou na lambda znaky kde jsi musel skrz ní dostat securiťáka živého což byl kurevsky těžký úkol a vždycky když ti umřel tak ti hra ještě napsala něco ve smyslu: "Subjekt nechal personál výcviku svévolně umřít bez dozoru" :D :D

Ale nejlepší mi přišla část ve videu 3:53 to když jsem viděl poprvé tak jsem si poprskal monitor. :D

Akorát jsem jednou musel použil cheat na zpomalení hry (host_framerate) a to v části s myčkou kde se musel obskočit ten velkej kartáč.
±0


31.10.2017 17:16:46
existuje niejaky kompilator, ktory nepokazi teleporty ako winbspc? proste sa niejak bugnu a niesu na mape..
±0


Exploze

(Rady, tipy, triky)

Potřebujete aby něco vybuchlo? Pak čtěte dále.

Dnes se podíváme na explozi. Není to nic těžkého, tak se do toho pustíme. Vymodelujeme si něco, co budeme rozbíjet a nějaký spouštěč. Může to vypadat třeba takto:
obrázek 1
Není to nic moc, ale pro demonstraci to stačí.

Nyní převedeme mačkací část toho spouštěče na tlačítko, entita func_button (Pozor! Neplést s button_target).
Do target dáme exploze, speed zvětšíme tak na 100, health (shootable if > 0) dáme na 0, lip tak na polovinu výšky toho tlačítka (aby nezajíždělo celé), třeba 16 a delay before reset na 5.
Dále označíme objekt který chceme rozbít a převedeme na func_breakable. Nastavíme jak chceme, to už byste měli znát z tutoriálu rozbíjíme sklo, ale s jedinou výjimkou. Ve flags zaškrtněte only trigger. Tím zajistíme, že to nepůjde rozstřelit, ale rozbít jenom tlačítkem. A jméno dáme exploze.

Dále vložíme pointovou entitu env_explozion a umístíme jí na zem doprostřed rozbíjeného objektu. Jméno nastavíme exploze a magnitude dáme, kolik chceme. Alespoň 100, ať to stojí za to. Ve flags jsou potom různá nastavení, která podle mě nepotřebují komentář, nejlepší je nechat je defaultní.

A to je asi vše. Pokud si mapu zkompilujete, můžete vyhodit do vzduchu barák a pokud jste to s tím magnitude nepřehnali, možná i vyváznete živí. Není to nic moc efektivního, ale jak jsem říkal, pro demonstraci to stačí. Fantazii se meze nekladou, tak si ten výbuch můžete jakkoli vylepšit.
Ještě závěrečný screenshot
obrázek 2
a příkladová mapa.

Komentáře

#1 |
Elmira dne 21.05.2010 19:43:14 |
+3
U breakablu jde rovnou nastavit neco jako "explosition magnitude" a tedy nepotrebujes ten env_explosition ;)
#2 |
Backup dne 21.05.2010 22:04:03 |
+1
To je pravda, ale u breakablu to pak exploduje uprostřed a nedají se tam nastavit ty věci kolem exploze (jestli to má ubírat, jestli tam mají být jiskry, jestli tam má být hřib, atd.).
#3 |
deadlol dne 19.12.2010 16:40:59 |
±0
ok ako na panelovy barak?
#4 |
lichny dne 19.02.2011 10:28:52 |
+1
Mi to vybouchne jen poprve a pak v dalšim kole se ten barak jen rozbie co z tím
#5 |
Backup dne 19.02.2011 13:25:21 |
+1
Musíš ve flags u env_explosion zaškrtnout Repeatable.
#6 |
Exit dne 05.04.2011 17:06:53 |
-1
Jaká je to textura pls na tom bursh?
#7 |
Xpun dne 05.04.2011 17:47:44 |
+1
Jestli se ptáš na texturu toho spouštěče, tak je to myslím METAL_BORD01 z halflife.wad.
#8 |
cr0coDiL dne 04.02.2012 09:54:58 |
-1
Elmira má pravdu env_explosion je k tomuto zbytočné

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 3

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 916
bullet.gif Nejnovější člen: Xaggy