tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

31.12.2017 12:01:45
Dobrý den, mám problém který mi neumožňuje renderovat mapu na mém NT. Jakmile zapnu render, automaticky mi vyhodí hlášku, že program přestal pracovat. Setkal se někdo už s tímhle problémem? Děkuji.
±0


30.12.2017 16:20:10
Už dělám jenom PFka :D
±0


29.12.2017 17:58:23
@Backup mi neřikej že ještě něco tvořiš do 1.6 :D
±0


27.12.2017 03:14:04
Tady to zas žije!

A vše nej ke svátkům.
±0


20.12.2017 19:10:10
Tobě skoro taky.
±0


20.12.2017 19:02:04
Veselé skoro-Vánoce, králíčkové.
±0


09.12.2017 09:32:51
Nedamie niekedy niekde stretko?
±0


04.12.2017 15:38:21
Už jsem zapomněl jak se to dělalo :D
+1


04.12.2017 13:58:19
Kazí mi ale hall of fame... :(

Žádám Zálohu o zásah, tak jako to tehdá udělal u mě.
±0


04.12.2017 00:45:28
Alespoň někdo tu je aktivní.
±0


Prohození targetů tlačítek

(Pokročilejší tvorba)

Začneme místností, do které umístíme tlačítka (func_button). Jednomu tlačítku nastavíme name na tlacitko1 a druhému na tlacitko2. Přidáme spawn hráče, pod který umístíme func_door o následujících vlastnostech:
Name: roundreset
Target: cil1
Speed: 1024
Lip: -128
Ještě nastavíme, aby se otevíraly dolů.

Teď přidáme 6x trigger_changetarget:
1. trigger_changetarget:
Name: cil1
Target: roundreset
New Target: cil2

2. trigger_changetarget:
Name: cil1
Target: tlacitko1
New Target: target2

3. trigger_changetarget:
Name: cil1
Target: tlacitko2
New Target: target1

4. trigger_changetarget:
Name: cil2
Target: roundreset
New Target: cil1

5. trigger_changetarget:
Name: cil2
Target: tlacitko1
New Target: target1

6. trigger_changetarget:
Name: cil2
Target: tlacitko2
New Target: target2


Systém na výměnu targetu už máme, stačí přidat entity s názvem target1 a target2 a můžeme jim s radostí prohazovat aktivátory.

Jak to ale vlastně funguje?
Hráč po spawnu spadne na dveře, které se zavřou a aktivují cil1. Changetargety prohodí tlačítkům targety a dveřím nastaví target na cil2. Další kolo se aktivuje cil2. Changetargety vrátí původní hodnoty a tak to probíhá až do konce mapy.

Komentáře

#1 |
dragonx dne 25.05.2010 20:25:27 |
+1
Backupe promiň ale nepsal jsi u chodbového osvětlení že název roundreset neexistuje ??
#2 |
Xpun dne 25.05.2010 21:17:52 |
+1
Neexistuje. Ale tady se jméno nepoužívá proto, aby se entita zavolala na začátku kola, ale aby se mu změnil target na cil2.
#3 |
Backup dne 25.05.2010 22:39:30 |
+1
Neexistuje, a proto jsem ty dveře tak mohl s klidným srdcem pojmenovat. Je to jméno entity jako každé jiné.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)
bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 918
bullet.gif Nejnovější člen: Aldom