tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
±0


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


Prohození targetů tlačítek

(Pokročilejší tvorba)

Začneme místností, do které umístíme tlačítka (func_button). Jednomu tlačítku nastavíme name na tlacitko1 a druhému na tlacitko2. Přidáme spawn hráče, pod který umístíme func_door o následujících vlastnostech:
Name: roundreset
Target: cil1
Speed: 1024
Lip: -128
Ještě nastavíme, aby se otevíraly dolů.

Teď přidáme 6x trigger_changetarget:
1. trigger_changetarget:
Name: cil1
Target: roundreset
New Target: cil2

2. trigger_changetarget:
Name: cil1
Target: tlacitko1
New Target: target2

3. trigger_changetarget:
Name: cil1
Target: tlacitko2
New Target: target1

4. trigger_changetarget:
Name: cil2
Target: roundreset
New Target: cil1

5. trigger_changetarget:
Name: cil2
Target: tlacitko1
New Target: target1

6. trigger_changetarget:
Name: cil2
Target: tlacitko2
New Target: target2


Systém na výměnu targetu už máme, stačí přidat entity s názvem target1 a target2 a můžeme jim s radostí prohazovat aktivátory.

Jak to ale vlastně funguje?
Hráč po spawnu spadne na dveře, které se zavřou a aktivují cil1. Changetargety prohodí tlačítkům targety a dveřím nastaví target na cil2. Další kolo se aktivuje cil2. Changetargety vrátí původní hodnoty a tak to probíhá až do konce mapy.

Komentáře

#1 |
dragonx dne 25.05.2010 20:25:27 |
+1
Backupe promiň ale nepsal jsi u chodbového osvětlení že název roundreset neexistuje ??
#2 |
Xpun dne 25.05.2010 21:17:52 |
+1
Neexistuje. Ale tady se jméno nepoužívá proto, aby se entita zavolala na začátku kola, ale aby se mu změnil target na cil2.
#3 |
Backup dne 25.05.2010 22:39:30 |
+1
Neexistuje, a proto jsem ty dveře tak mohl s klidným srdcem pojmenovat. Je to jméno entity jako každé jiné.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 939
bullet.gif Nejnovější člen: matuskacka