Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Začneme místností, do které umístíme tlačítka (func_button). Jednomu tlačítku nastavíme name na tlacitko1 a druhému na tlacitko2. Přidáme spawn hráče, pod který umístíme func_door o následujících vlastnostech: Name:roundreset Target:cil1 Speed:1024 Lip:-128
Ještě nastavíme, aby se otevíraly dolů.
Teď přidáme 6x trigger_changetarget: 1. trigger_changetarget: Name:cil1 Target:roundreset New Target:cil2
2. trigger_changetarget: Name:cil1 Target:tlacitko1 New Target:target2
3. trigger_changetarget: Name:cil1 Target:tlacitko2 New Target:target1
4. trigger_changetarget: Name:cil2 Target:roundreset New Target:cil1
5. trigger_changetarget: Name:cil2 Target:tlacitko1 New Target:target1
6. trigger_changetarget: Name:cil2 Target:tlacitko2 New Target:target2
Systém na výměnu targetu už máme, stačí přidat entity s názvem target1 a target2 a můžeme jim s radostí prohazovat aktivátory.
Jak to ale vlastně funguje?
Hráč po spawnu spadne na dveře, které se zavřou a aktivují cil1. Changetargety prohodí tlačítkům targety a dveřím nastaví target na cil2. Další kolo se aktivuje cil2. Changetargety vrátí původní hodnoty a tak to probíhá až do konce mapy.
Přidal/a Backup
dne 20.05.2010 16:03:55 ·
3 Komentářů ·
39785 x Přečtené ·