tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Prohození targetů tlačítek

(Pokročilejší tvorba)

Začneme místností, do které umístíme tlačítka (func_button). Jednomu tlačítku nastavíme name na tlacitko1 a druhému na tlacitko2. Přidáme spawn hráče, pod který umístíme func_door o následujících vlastnostech:
Name: roundreset
Target: cil1
Speed: 1024
Lip: -128
Ještě nastavíme, aby se otevíraly dolů.

Teď přidáme 6x trigger_changetarget:
1. trigger_changetarget:
Name: cil1
Target: roundreset
New Target: cil2

2. trigger_changetarget:
Name: cil1
Target: tlacitko1
New Target: target2

3. trigger_changetarget:
Name: cil1
Target: tlacitko2
New Target: target1

4. trigger_changetarget:
Name: cil2
Target: roundreset
New Target: cil1

5. trigger_changetarget:
Name: cil2
Target: tlacitko1
New Target: target1

6. trigger_changetarget:
Name: cil2
Target: tlacitko2
New Target: target2


Systém na výměnu targetu už máme, stačí přidat entity s názvem target1 a target2 a můžeme jim s radostí prohazovat aktivátory.

Jak to ale vlastně funguje?
Hráč po spawnu spadne na dveře, které se zavřou a aktivují cil1. Changetargety prohodí tlačítkům targety a dveřím nastaví target na cil2. Další kolo se aktivuje cil2. Changetargety vrátí původní hodnoty a tak to probíhá až do konce mapy.

Komentáře

#1 |
dragonx dne 25.05.2010 20:25:27 |
+1
Backupe promiň ale nepsal jsi u chodbového osvětlení že název roundreset neexistuje ??
#2 |
Xpun dne 25.05.2010 21:17:52 |
+1
Neexistuje. Ale tady se jméno nepoužívá proto, aby se entita zavolala na začátku kola, ale aby se mu změnil target na cil2.
#3 |
Backup dne 25.05.2010 22:39:30 |
+1
Neexistuje, a proto jsem ty dveře tak mohl s klidným srdcem pojmenovat. Je to jméno entity jako každé jiné.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon