tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.07.2017 13:41:09
±0


05.07.2017 18:43:28
Jsem znova zde a potřebuji Vaší radu.
https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1556&pid=13223#post_13223
±0


20.06.2017 23:02:22
Jo, to je další možnost..že jsem barvoslepy, nebo úplně slepý :D ale tak byl to jen návrh:D
±0


20.06.2017 20:13:13
Udělej si test barvosleposti, já přečtu každou... :D
±0


20.06.2017 11:46:16
Měl bych takový návrh, při registraci jak je ten captcha kód, je to dělané velmi pěkně jako brushe :D ale ono to nejde přečíst vůbec, já jsem musel 30x změnit kód, abych to přečetl a bylo to správně =D
±0


19.06.2017 19:52:01
ok
±0


19.06.2017 00:25:14
Jak žijete lidi? :D Jestli teda žijete :@
±0


12.05.2017 22:22:13
Abych naštval Backapu, že má další práci, tak jsem mu tam hodil jednu prosbu.
Děkuji ;)
±0


11.05.2017 15:29:38
O hodně přicházíš :D
±0


11.05.2017 11:14:29
Jsem antisociál a na srazy nejezdím... :D
±0


Kamera

(Pokročilejší tvorba)

Jak udělat kameru? Tedy jak povolit hráči aby se díval na místa, kam by normálně nedohlédl?

Je to velmi jednoduché, stačí tři entity. Trigger_camera, info_target a něčím, čím jí spustíte. Například tlačítko.
Předpokládám, že máme nějakou mapu a vybrané místo, kam bychom se chtěli podívat. Na toto místo umístíme pointovou entitu trigger_camera.
Jméno nastavíme kamera a target dáme kamera_point. Hold time, v sekundách, určuje, jak dlouho se hráč bude kamerou dívat. Path corner, to je jméno entity path_corner ke které kamera pojede. Naše kamera nikam nepojede, tak to pole necháme prázdné. Initial speed, acceleration speed a deceleration speed necháme defaultní. Nastavují se tím rychlosti, ale naše kamera nikam nepojede, takže to necháme být. Ve flags je zajímavá položka freeze player, která zakáže hráči se hýbat zatímco se dívá kamerou.
To by bylo místo, odkud bude okolí kamera sledovat. Kam bude mířit, nastavíme pointovou entitou info_target. Tato entita sama o sobě nic nedělá, pouze umožní na sebe odkazovat jinými entitami. Proto jí dáme jméno kamera_point.
Pak někam úplně jinam vložíme tlačítko, převedeme na func_button a target dáme kamera. Když hráč tlačítko zmáčkne naskytne se mu pohled z místa, kde je trigger_camera, na místo, kde je info_target.

Pokud mapu zkompilujete, tak by mělo vše fungovat.
↓Příkladová mapa↓

Jinak trigger_cameraje vlastně func_train, takže jestli umíte s vlakem, můžete dělat vlastní pokusy s kamerou. Třeba průlet chodbou, nebo kroužení v oblacích... .
Možná o tom někdy napíšu. Dneska je to vše.

Komentáře

#1 |
deadlol dne 21.12.2010 10:37:58 |
-9
juppiii uz je to tu
#2 |
deadlol dne 21.12.2010 10:57:18 |
-1
a ako na to ze by som videl obraz na stene stale? ze kuknem a vidim ze tam nic neni? :D
#3 |
Backup dne 21.12.2010 13:47:42 |
±0
Jako aby byla na stěně obrazovka na které by bylo vidět to co v kameře? Tak to nejde.
#4 |
XXL_cz dne 21.12.2010 14:13:24 |
±0
hmm, třeba by bylo dobrý udělat něco jako že když je někdo v prostoru který sleduje kamera tak se změní textura monitoru.

Třeba že se tam v rohu objeví červevý vykřičník nebo prostě něco.


To bych mohl skusit vyrobit že byych dal hodně chodeb a v každé 1 kamera a pak bych si k sobě dal monitory a tam kde by byly kamery bych hodil 1 bota a tak by se to otestovalo.

A když by se zmenila obrazovka, tak bych věděl že tam někdo je a když bych chtěl detailní náhled tak bych dal E
#5 |
deadlol dne 29.12.2010 16:21:57 |
-6
ok skus
#6 |
deadlol dne 09.02.2011 17:22:35 |
-2
co je follow player? ze pojde za hracom? a ked tam budu piaty hraci kamera sa rozkuskuje?
#7 |
Backup dne 09.02.2011 17:58:03 |
+2
afaik se bude otáčet na hráče co ji aktivoval - budeš se dívat sám na sebe
#8 |
MichaelMik dne 16.04.2011 16:56:14 |
+1
tak jsem to zkusil a fakt super dik za clanek :) fakt dobrej
#9 |
cr0coDiL dne 04.01.2012 07:09:40 |
+1
a ako sa da urobit taka kamera co ked zacne hra vyberate si tym a ine tak sa obraz v pozadí presúva a ukazuje rôzne časti mapy (je to vo všetkých original cs-mapách)
#10 |
XXL_cz dne 04.01.2012 13:18:57 |
±0
Tam se střídaj všechny kamery co máš v mapě, takže tam stačí nějaký naházet a je to.

Ani jim nemusíš nic speciálního nastavovat.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 83% [5 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 17% [1 Hlas]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 914
bullet.gif Nejnovější člen: slayerx1