tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Rozstřelitelné světlo

(Pokročilejší tvorba)

Dnes se naučíme jak udělat světlo které můžeme rozbít a tím pádem samozřejmě zhasne.

Budeme potřebovat:

1x func_breakable
2x trigger_relay
1x (případně 2x)light

Takže uděláme si nějaký brush světla kterému dáme entitu func_breakable.

Target: off
Strenght: 1 (může být i vyšší ale takhle stačí jedna rána)

Teď si do mapy vložíme světlo,které dáme k brushu světla.
Name: L1

Můžete si do mapy dát ještě jedno světlo které si ztmavíte aby jste neviděli jen černo.

Teď do mapy vložíme 2x trigger_relay. Oboum dáme target L1. Jednomu dejte Trigger state: off a Jednomu On. Tomu kterému dáte Trigger state: off dejte jméno Off.Ten kterému jste dali trigger state: on dejte Name: game_playerspawn.

Chcete to realnější ?

Jestli ano tak na zed (presně tam kde je světlo) dejte stejně velký brush a dejte mu texturu nějakých kablů. (Musí byt přesně na zdi,ale velikost dejte o trochu menší než je světlo).

Výsledek: http://www.youtube.com/watch?v=qF-9PXMLBHA

Komentáře

#1 |
knedlajz dne 27.09.2010 19:07:53 |
+1
ahoj mam problem kdyz to svetlo rozstrelim tk se rozbije ale sviti se tam porad podaris mi pls co delam spatne..?
#2 |
dragonx dne 07.02.2011 14:22:16 |
+1
Jednoduché, pokud jsi tam dal 2 světla tak se musí obě jsenovat L1
#3 |
donald750 dne 12.10.2011 00:01:17 |
+1
Proč je tam ten trigger_relay, kterej se menuje game_playerspawn? Když ho tam nedám, tak to také funguje.
#4 |
XXL_cz dne 12.10.2011 12:40:43 |
+1
všechno co má název game_playerspawn se aktivuje, když se někdo naspawnuje.

Má to dělat že každý nový kolo bude světlo rožnutý.
#5 |
donald750 dne 12.10.2011 21:54:09 |
+1
No budiž, ale když jsem na své mapě chvilku hrál s botama, tak sem v každém kole světlo roztřelil a vždy když začalo nové kolo, tak bylo světlo v původním stavu i bez tohoto triggeru.
#6 |
XXL_cz dne 12.10.2011 22:04:35 |
±0
Ono je možný, že zrovna světla sou dycky každý nový kolo rožnutý, protože já sem vlastně zase řešil opačný problém: Aby bylo další kolo všetlo zhasnutý

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 50% [1 Hlas]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 50% [1 Hlas]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon