Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Takže uděláme si nějaký brush světla kterému dáme entitu func_breakable.
Target:off Strenght:1(může být i vyšší ale takhle stačí jedna rána)
Teď si do mapy vložíme světlo,které dáme k brushu světla. Name: L1
Můžete si do mapy dát ještě jedno světlo které si ztmavíte aby jste neviděli jen černo.
Teď do mapy vložíme 2x trigger_relay. Oboum dáme target L1. Jednomu dejte Trigger state:off a Jednomu On. Tomu kterému dáte Trigger state: off dejte jméno Off.Ten kterému jste dali trigger state: on dejte Name: game_playerspawn.
Chcete to realnější ?
Jestli ano tak na zed (presně tam kde je světlo) dejte stejně velký brush a dejte mu texturu nějakých kablů. (Musí byt přesně na zdi,ale velikost dejte o trochu menší než je světlo).
No budiž, ale když jsem na své mapě chvilku hrál s botama, tak sem v každém kole světlo roztřelil a vždy když začalo nové kolo, tak bylo světlo v původním stavu i bez tohoto triggeru.
Ono je možný, že zrovna světla sou dycky každý nový kolo rožnutý, protože já sem vlastně zase řešil opačný problém: Aby bylo další kolo všetlo zhasnutý