tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

20.06.2017 23:02:22
Jo, to je další možnost..že jsem barvoslepy, nebo úplně slepý :D ale tak byl to jen návrh:D
±0


20.06.2017 20:13:13
Udělej si test barvosleposti, já přečtu každou... :D
±0


20.06.2017 11:46:16
Měl bych takový návrh, při registraci jak je ten captcha kód, je to dělané velmi pěkně jako brushe :D ale ono to nejde přečíst vůbec, já jsem musel 30x změnit kód, abych to přečetl a bylo to správně =D
±0


19.06.2017 19:52:01
ok
±0


19.06.2017 00:25:14
Jak žijete lidi? :D Jestli teda žijete :@
±0


12.05.2017 22:22:13
Abych naštval Backapu, že má další práci, tak jsem mu tam hodil jednu prosbu.
Děkuji ;)
±0


11.05.2017 15:29:38
O hodně přicházíš :D
±0


11.05.2017 11:14:29
Jsem antisociál a na srazy nejezdím... :D
±0


10.05.2017 21:53:37
Už dlouho jsem to tu nenapsal, takže....
... zakalíme? Pívo? Dejvice nebo Jižák?
#TMsraz
±0


08.05.2017 19:32:50
dik moc
±0


Textury vyzařující světlo

(Rady, tipy, triky)

Pokud jste někdy vyráběli zářivku, přemýšleli jste, kolik tam dát světel? Jestli jedno doprostřed a doufat, že to nebude vypadat špatně, nebo raději tři, ať to vypadá reálněji? Naštěstí ale existuje soubor lights.rad, který rozhodne za vás.

Tento soubor naleznete ve složce, kde máte rozbalený hammer. Jsou v něm názvy textur a čísla udávající jejich vlastnosti. Formát zápisu je následující:
<název textury> <červená složka (0-255)> <zelená složka (0-255)> <modrá složka (0-255)> <intenzita>
Příklad - kdybychom chtěli, aby zelená zářivka ~LIGHT5D vyzařovala zelené světlo o intenzitě 350, zápis by vypadal následovně:
~LIGHT5D 0 255 0 350
Je to lehké, takže příště nedumejte, kolik světel použít na zářivku, ale připište řádek do lights.rad a máte to z krku.



Dodatek 19. 6. 2010:
Pokud se vám nechce upravovat původní lights.rad, můžete si vyrobit vlastní soubor a použít ho pomocí parametru u kompilace RADu:
-lights vlastnisoubor.rad

Komentáře

#1 |
Kyblik Hnoje dne 13.11.2013 19:46:21 |
±0
Jak pořešit, když mám texturu zářivky použitou na více místech, přičemž vždy svítí jinou barvou a jinou intenzitou? Zklonovat a přejmenovat textury nebo to jde i jinak, efektivněji?
#2 |
Backup dne 14.11.2013 16:39:11 |
±0
Ve VHLT je na to entita light_surface, kde můžeš nastavit nastavit barvu, intenzitu světla a spoustu dalších věcí např. jen pro textury do určité vzdálenosti od této entity. Také je možné nastavit svícení textury jen pro určitou entitu, nebo ještě podle dalších podmínek (druh entity).

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [1 Hlas]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Problém se zbra...

(Backup)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

BOMBA

(Gordon Freeman)
bullet.gif

SourceMod Tvorb...

(EMINEM)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 911
bullet.gif Nejnovější člen: NoobYT