tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.11.2018 21:30:29
diky moc
±0


15.11.2018 17:36:33
Opravil jsem ti ho, omylem jsem ho totiž před časem rozbil. :)
±0


14.11.2018 20:58:33
v blizskom roku tam budem tri krat do tyzdna chodit testovat mapu tak by si mohol aktivovat fastdl aspon pre mna :D
±0


12.11.2018 15:07:47
On tam někdo hraje? :D
±0


26.10.2018 10:50:33
preco je ten server dojebany? kvoli botom niekedy nejde zmenit mapa, pluginy z 2010 a o fastDL nehovorim XD
-1


21.08.2018 13:17:54
Môžem vás jebať.
±0


31.07.2018 10:07:26
Backup, spravis niejaky clanok o tom, ako zvysit kvalitu zvuku z ambient_generic?
-1


18.07.2018 22:20:02
Na serveru je 9 lidí. :o
±0


28.06.2018 09:30:35
Jo, z mýho dema dělal video XXL_cz, tak se není moc čemu divit :-)
-1


22.06.2018 21:28:02
Hlavní jsou ty zvuky z OFP.
-1


Textury vyzařující světlo

(Rady, tipy, triky)

Pokud jste někdy vyráběli zářivku, přemýšleli jste, kolik tam dát světel? Jestli jedno doprostřed a doufat, že to nebude vypadat špatně, nebo raději tři, ať to vypadá reálněji? Naštěstí ale existuje soubor lights.rad, který rozhodne za vás.

Tento soubor naleznete ve složce, kde máte rozbalený hammer. Jsou v něm názvy textur a čísla udávající jejich vlastnosti. Formát zápisu je následující:
<název textury> <červená složka (0-255)> <zelená složka (0-255)> <modrá složka (0-255)> <intenzita>
Příklad - kdybychom chtěli, aby zelená zářivka ~LIGHT5D vyzařovala zelené světlo o intenzitě 350, zápis by vypadal následovně:
~LIGHT5D 0 255 0 350
Je to lehké, takže příště nedumejte, kolik světel použít na zářivku, ale připište řádek do lights.rad a máte to z krku.



Dodatek 19. 6. 2010:
Pokud se vám nechce upravovat původní lights.rad, můžete si vyrobit vlastní soubor a použít ho pomocí parametru u kompilace RADu:
-lights vlastnisoubor.rad

Komentáře

#1 |
Kyblik Hnoje dne 13.11.2013 19:46:21 |
±0
Jak pořešit, když mám texturu zářivky použitou na více místech, přičemž vždy svítí jinou barvou a jinou intenzitou? Zklonovat a přejmenovat textury nebo to jde i jinak, efektivněji?
#2 |
Backup dne 14.11.2013 16:39:11 |
±0
Ve VHLT je na to entita light_surface, kde můžeš nastavit nastavit barvu, intenzitu světla a spoustu dalších věcí např. jen pro textury do určité vzdálenosti od této entity. Také je možné nastavit svícení textury jen pro určitou entitu, nebo ještě podle dalších podmínek (druh entity).

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [1 Hlas]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 925
bullet.gif Nejnovější člen: Kaco