tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Jak vytvořit vlastní sprity ?

(Mimo hammer)

Jak vytvářet své vlastní sprity ?
Není to nic těžkého.Budeme potřebovat první program:Sprite Explorer a nějaký
program který umí převést animaci na snímky.Já jsem si třeba vybral portál ze
hry Diablo II,tedy mojí nejoblíbenější hry a hodně se hodí na teleporty.
Takže pokud jsme si vybrali nějakou animaci tak si ji rozdělte na snímky.Já
používám Ulead Gif Animator na který je třeba crack nebo originál.V nem jen
otevřete animaci,dáte File,save as..,Image Frames.. (frames nebo image frames
jsou snímky.).Věřím že to jde i v gimpu,ale jelikož gimp nepoužívám tak nevím.
Pokud už máte animaci rozdělenou na snímky tak u každého obrázku to co
chcete mít průsvitné musí být černou barvou.Uprostřed toho portálu je černá
barva.Já ji neodstraňuju.Nejde to ve hře poznat.
Všechno máme upravené ? Ano ? Tak teď jdeme na to nejdůležitejší.Pokud už
máte sprite explorer nainstalovaný tak ho spusťte.Měla by vám vyskočit taková
tabulka:





Pod file máme takový list,na ten kliknete.Zvolíme „Create new file“ a dáme next.VAROVÁNÍ: Obrázky musí být uložené jako BMP a musí být v indexovaných
barvách (stejně jako u vytváření vlastních textur).
Klikneme na Add a najdeme si ty snímky v BMP klikneme na ten první snímek
držíme Shift a klikneme na ten poslední.Vybraly se všechny snímky.Tak dáme
otevřít.Ten poslední snímek se možná oběvil nahoře klikneme na něj a dáme
down dokud ho neposuneme až dolů.
Teď dáme next.Zvolíme cíl kde chceme uložit (samozřejmě do cstrike/sprites) a
uložíme.
Vyskočila další tabulka:
Texture format: Dejte vždycky additive,nikdy nic jiného,je to kvůli
průhlednosti.Kdyby jste zvolili něco jiného,sprite nebude průsvitný tak jak má
nebo nebude průsvitný vůbec.
VP_PARALLEL tam nechte.Dejte next.Znovu next a finish.
Teď si zajděte do složky kde jste sprite uložili a otevřete ho.
Hele… vidíme náš sprite.





Jak vložit sprite snad víte: Ve VHE dejte point entitu env_sprite.Vyberte váš
sprite(ve sprite name nebo sprite).Render mode dejte additive (když dáte glow
nevypadá to dobře,to spíš u žárovek a u env_glow.FX Ammount: já dávám nad
100.
Framerate (nebo Frames/sec):Je něco jako rychlost.Pokud chcete pomaleji než
1snímek na sekundu nastavte třeba 0.5 (nesmí to být 0,5 ale 0.5(musí být s
TEČKOU)).U tohoto portálu jsem nastavil 0.75.
Přeju vám všem příjemnou výrobu spritu.

Komentáře

Zatím nikdo nekomentoval. Buďte proto první a vložte svůj komentář.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 67% [4 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 33% [2 Hlasů]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon