tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

28.01.2018 23:50:42
nice
±0


28.01.2018 14:30:59
chat je rip tak 3 roky min
±0


28.01.2018 11:58:37
rip netlab koukam, rip chat :/
±0


25.01.2018 11:51:55
https://www.runthinkshootlive.com/mesa-cup-2018/

Mesa Cup!
±0


31.12.2017 12:01:45
Dobrý den, mám problém který mi neumožňuje renderovat mapu na mém NT. Jakmile zapnu render, automaticky mi vyhodí hlášku, že program přestal pracovat. Setkal se někdo už s tímhle problémem? Děkuji.
±0


30.12.2017 16:20:10
Už dělám jenom PFka :D
+1


29.12.2017 17:58:23
@Backup mi neřikej že ještě něco tvořiš do 1.6 :D
±0


27.12.2017 03:14:04
Tady to zas žije!

A vše nej ke svátkům.
±0


20.12.2017 19:10:10
Tobě skoro taky.
±0


20.12.2017 19:02:04
Veselé skoro-Vánoce, králíčkové.
±0


Články: Mimo hammer

Detail textures
Textury zvýrazňující povrch použitých materiálů, které na normální textuře v malém rozlišení nevyniknou. Většina mapperů a hráčů je nepoužívá, ale sem tam se najde nějaký ten mapper-perfekcionista nebo moviemaker, který jich využije.

Dekompilace
Dnes se mrkneme na nejznámější dekompilátory map. Povíme si také něco o tom, jak fungují a jak se dá dekompilaci bránit.

Vlastní "modrá" textura
Dnes se podíváme na to, jak správně udělat průhlednou, takzvanou modrou texturu.

Pokročilé sprity
Zdravím, v tomhle článku vám ukážu, jak upravit sprite tak, aby se k vám otáčel tak, jak chcete.

r_speeds
Tentokrát se mrkneme na magický příkaz r_speeds, podíváme se co jednotlivé hodnoty znamenají a proč by nás měly zajímat.

Kompilace do hloubky - VIS, RAD
Minule jsme si řekli něco o CSG a BSP, tentokrát se podíváme na VIS, a pak si posvítíme na RAD.

Jak na Counter Strike 1.6 - herní módy
Dnes si popíšeme základní typy modů - de, cs, as, aim, fy, awp. Podíváme se i na další a to hns, es, deathrun, bhop, he, ka, kz, scout, surf, jail, jump.

Kompilace do hloubky - CSG, BSP
Kompilace - co se vlastně děje, když stiskneme F9? Co dělají ty čtyři programy? Dnes se podíváme na první dva - CSG a BSP - trochu okrajově, trochu do hloubky, a řekneme si i pár parametrů, které se občas hodí.

Kompilujeme kdejaké svinstvo aneb hlfix
Nekonvexní úhly, pokroucené facy, a další chyby v brushích si musel vždy ohlídat tvůrce mapy. Pro ty línější je tu hlfix. Dnes se podíváme co je zač a jak a proč s ním (ne)pracovat.

Vlastní modely
Dnes se podíváme na tvorbu vlastních modelů v programu kHED.

Jak vytvořit vlastní sprity ?
Není to opravdu nic težkého i když se to možná zdá.

Vlastní animované textury
Jak do mapy vložit animaci?

Vlastní textury
Nelíbí se vám originální textury, nevyhovují vám, nebo se akorát chcete do mapy podepsat? Vyrobte si vlastní textury!

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 919
bullet.gif Nejnovější člen: Purify