tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2017 22:22:13
Abych naštval Backapu, že má další práci, tak jsem mu tam hodil jednu prosbu.
Děkuji ;)
±0


11.05.2017 15:29:38
O hodně přicházíš :D
±0


11.05.2017 11:14:29
Jsem antisociál a na srazy nejezdím... :D
±0


10.05.2017 21:53:37
Už dlouho jsem to tu nenapsal, takže....
... zakalíme? Pívo? Dejvice nebo Jižák?
#TMsraz
±0


08.05.2017 19:32:50
dik moc
±0


05.05.2017 21:14:39
Samozřejmě, stačí při kompilaci "na expert" přidat k csg parametr -wadinclude mojetextury.wad
+1


05.05.2017 14:19:17
jde v hammeru zkompilovat wad do bsp, abych nemusel pouzivat batch ktery mi nefunguje?
±0


27.04.2017 21:40:49
To je zvláštní, to by mělo. Zkus to ještě prozkoumat a kdyby nic, hoď to na fórum
+1


27.04.2017 10:25:36
kdyz dam load pointfile, tak se mi ty cary nezobrazi ve 3d view. co s tim?
±0


24.04.2017 09:44:05
Nejspíš tam máš leak, takže se ti nezkompiluje vis/rad.
±0


Články: Mimo hammer

Detail textures
Textury zvýrazňující povrch použitých materiálů, které na normální textuře v malém rozlišení nevyniknou. Většina mapperů a hráčů je nepoužívá, ale sem tam se najde nějaký ten mapper-perfekcionista nebo moviemaker, který jich využije.

Dekompilace
Dnes se mrkneme na nejznámější dekompilátory map. Povíme si také něco o tom, jak fungují a jak se dá dekompilaci bránit.

Vlastní "modrá" textura
Dnes se podíváme na to, jak správně udělat průhlednou, takzvanou modrou texturu.

Pokročilé sprity
Zdravím, v tomhle článku vám ukážu, jak upravit sprite tak, aby se k vám otáčel tak, jak chcete.

r_speeds
Tentokrát se mrkneme na magický příkaz r_speeds, podíváme se co jednotlivé hodnoty znamenají a proč by nás měly zajímat.

Kompilace do hloubky - VIS, RAD
Minule jsme si řekli něco o CSG a BSP, tentokrát se podíváme na VIS, a pak si posvítíme na RAD.

Jak na Counter Strike 1.6 - herní módy
Dnes si popíšeme základní typy modů - de, cs, as, aim, fy, awp. Podíváme se i na další a to hns, es, deathrun, bhop, he, ka, kz, scout, surf, jail, jump.

Kompilace do hloubky - CSG, BSP
Kompilace - co se vlastně děje, když stiskneme F9? Co dělají ty čtyři programy? Dnes se podíváme na první dva - CSG a BSP - trochu okrajově, trochu do hloubky, a řekneme si i pár parametrů, které se občas hodí.

Kompilujeme kdejaké svinstvo aneb hlfix
Nekonvexní úhly, pokroucené facy, a další chyby v brushích si musel vždy ohlídat tvůrce mapy. Pro ty línější je tu hlfix. Dnes se podíváme co je zač a jak a proč s ním (ne)pracovat.

Vlastní modely
Dnes se podíváme na tvorbu vlastních modelů v programu kHED.

Jak vytvořit vlastní sprity ?
Není to opravdu nic težkého i když se to možná zdá.

Vlastní animované textury
Jak do mapy vložit animaci?

Vlastní textury
Nelíbí se vám originální textury, nevyhovují vám, nebo se akorát chcete do mapy podepsat? Vyrobte si vlastní textury!

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Problém se zbra...

(Backup)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

BOMBA

(Gordon Freeman)
bullet.gif

SourceMod Tvorb...

(EMINEM)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 910
bullet.gif Nejnovější člen: F3AR