tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Zima

(Pokročilejší tvorba)


Nejprve budeme muset sehnat zasněžené textury. Protože jsem byl líný vytvářet novou příkladovou mapu, použil jsem mapu ke článku o skyboxu, tudíž mi odpadlo rozhodování, zda upravím staré textury, nebo někde stáhnu rovnou hotové. Pokud se také rozhodnete vyrobit si vlastní textury, dopočuji vám přečíst si článek o vlastních texturách. Ve Wally jsem otevřel torntextures.wad, ze kterého jsem vybalil těch 6 textur co jsem používal. Pokud nevíte jak zjistit které textury z jakého wadu používáte, otevřete Map Information (Map -> Show Information) - tam naleznete, jaké wady používáte; pro seznam textur klepěte v Texture Baru na Browse a zaškrtněte Only used textures. Tyto textury pak exportujeme přes Wally např. do tga nebo bmp.

Na zasněžení textur jsem použil texturu sněhu na ledu z cgtextures, kterou jsem natiloval. Tu jsem v Gimpu přetáhl přes starou texturu a dal jí filtr závoj. Řekl bych že na vytvoření zimní verze mapy to bohatě stačí. Textury jsem zabalil do wadu, který jsem pak přiložil k mapě.

zima1

Dále budeme potřebovat ještě zimní skybox, abychom neměli sníh na poušti. Mrkneme se do /gfx/env, najdeme si nějakou hezkou zimní krajinku a nastavíme ji (viz předposlední odstavec článku skybox).
Nakonec přidáme kamkoli do mapy (hlavně ne do brushe) entitu env_snow, která nám zajistí sněžení.
Tak, a na mapě už máme taky zimu.

zima2

Natilovaná textura sněhu na ledu
Příkladová mapa

Komentáře

#1 |
XXL_cz dne 28.11.2010 17:21:05 |
+2
Ty textury vypadají dobře :)

Ale já bych je spíš použil jako zem kdyz se z ní odhrne sníh.

A na střechy a zem bych dal jako func_ilusionary sněhové bochánky
a cesty bych nechal takovéhle s touto texturou aby to vypadalo že je to odhrnutý.
#2 |
shooting-star dne 28.11.2010 20:05:22 |
+1
Peknej tutorial, dobra prace :)

PS: env_fog ma dost velkej ucinek na zimni vzhled, doporucuju vyzkouset ;)
#3 |
tom711 dne 17.12.2010 20:52:39 |
±0
Takyto postup pouzili aj na vyrobu fy_iceworld ne? Z "ozimenimy" dust texturami :D
#4 |
MichaelMik dne 16.04.2011 18:29:11 |
±0
Ahoj me nejde ta entita evv_snow ve hre mi vubec nesnezi poradite mi nekdo prosim jak to mam udelat?? :) a ten zavoj je prosim kde a jak ho mam aplikovat na tu texturu ??
#5 |
Backup dne 17.04.2011 11:50:51 |
+1
Musíš to nejdřív povolit v csku pomocí cl_weather 1. Ten závoj je normálně mezi filtry vrstev v Gimpu.
#6 |
MichaelMik dne 19.04.2011 18:57:17 |
±0
a to jakko tam dam tu texturu a na ni dam ten zavoj nebo jak to prosim je??:)
#7 |
Lentilko dne 14.07.2011 10:22:54 |
±0
nojo, backup umí :)

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [5 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon