tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Ozvučení textur

(Rady, tipy, triky)

Pokud jste někdy šmejdili po složkách cska, možná jste narazili na soubor materials.txt ve složce sound - o ten se dnes budeme zajímat. Je v něm krátký úvod, co je tento soubor zač, jeho omezení, vysvětlivky k zápisu, a pak už jen dlouhý výčet textur. Způsob zápisu je následující:
pismeno_urcujici_zvuk jmeno_textury
Příklad:
T pi_floorst1
Tento řádek určuje, že pokud půjdete po textuře pi_floorst1, tak to bude znít, jako byste šli po dlaždičkách. Zde je seznam písmen určujících zvuk textury:
M kov
V větrací šachta
D bahno
S voda
T dlaždičky
G kovový rošt
W dřevo
P počítač
Y sklo
N sníh
X tráva

Možná si říkáte co tam dělá počítač; je to tím, že materials.txt určuje nejen zvuk šlápot, ale i zvuk, který textura vydá, když do ní střelíme. Zajímavý je také materiál tráva - tam, kam šlápnete, "vyroste" tráva (objeví se sprite). Pokud tedy chcete mít v mapě texturu trávy, najděte si v tomto souboru pod písmenem X.

Jak docílit toho, aby vaše textura vydávala takový zvuk, jaký vy chcete? Soubor materials.txt sice můžete upravit, ale nebude vám to moc platné, protože textury budou ozvučené jen u vás, ostatním hráčům zůstane implicitní zvuk textury. Uděláme tedy takový malý trik. Ze seznamu textur v materials.txt si najdeme nějakou texturu, která je z wadu, který v mapě nepoužijeme a má potřebné ozvučení. Naší texturu přejmenujeme na tu vybranou ze seznamu a zajistíme, aby se wad, ze kterého pochází původní textura, nedostal do kompilace - např. ho odebereme z nastavení hammeru, nebo použijeme parametr -wadconfig. Tímto docílíme kolize názvů textur a protože nepoužíváme balík s originální texturou, tak se nám ve hře objeví naše textura i s tím správným ozvučením.

Komentáře

#1 |
stekr0 dne 23.01.2011 18:08:39 |
+2
tam není písek ?
#2 |
XXL_cz dne 23.01.2011 19:26:11 |
+1
To bude podle mě ta tráva protože to se hodí pro oboje.
#3 |
Backup dne 23.01.2011 20:01:39 |
+1
Na písek použij D (bahno), kdybys tam dal X (tráva), tak by ti pak na písku rostly trsy trávy.
#4 |
XXL_cz dne 23.01.2011 20:13:25 |
+1
Bahno? Není ten zvuk náhodou takový to hlasitý štěrkový křupání jako kdyby?
#5 |
stekr0 dne 25.01.2011 09:48:20 |
-2
A mohli by jste prosím upřesnit kde je materials.txt v jaké složce ? Protože to nemůžu najít, nebo jestli se to dá někde stáhnout.
#6 |
Backup dne 25.01.2011 14:55:24 |
+2
Máš to tam napsané: ve složce sound. Konkrétněji cstrike/sound.
#7 |
Xpun dne 25.01.2011 18:05:12 |
±0
Textury z Halfa mají zvuky nastavené ve valve/sound/materials.txt.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [1 Hlas]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon