tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


22.06.2022 09:10:27
Tak tady to sice moc nežije, ale my žijeme pořád :D
+2


11.04.2022 22:34:40
Že to tu vážně žije se pozná podle těch -2 palců za 7 měsíců :D
-2


18.09.2021 09:34:59
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem :) a dojdite zastrielat na http://BRUT.me :@
-3


18.09.2021 09:32:13
Caute Borci :) žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
-3


14.07.2021 10:26:34
škoda že chcípnul jabber chat. Od té doby je tu všemu konec definitivní.
+1


Ozvučení textur

(Rady, tipy, triky)

Pokud jste někdy šmejdili po složkách cska, možná jste narazili na soubor materials.txt ve složce sound - o ten se dnes budeme zajímat. Je v něm krátký úvod, co je tento soubor zač, jeho omezení, vysvětlivky k zápisu, a pak už jen dlouhý výčet textur. Způsob zápisu je následující:
pismeno_urcujici_zvuk jmeno_textury
Příklad:
T pi_floorst1
Tento řádek určuje, že pokud půjdete po textuře pi_floorst1, tak to bude znít, jako byste šli po dlaždičkách. Zde je seznam písmen určujících zvuk textury:
M kov
V větrací šachta
D bahno
S voda
T dlaždičky
G kovový rošt
W dřevo
P počítač
Y sklo
N sníh
X tráva

Možná si říkáte co tam dělá počítač; je to tím, že materials.txt určuje nejen zvuk šlápot, ale i zvuk, který textura vydá, když do ní střelíme. Zajímavý je také materiál tráva - tam, kam šlápnete, "vyroste" tráva (objeví se sprite). Pokud tedy chcete mít v mapě texturu trávy, najděte si v tomto souboru pod písmenem X.

Jak docílit toho, aby vaše textura vydávala takový zvuk, jaký vy chcete? Soubor materials.txt sice můžete upravit, ale nebude vám to moc platné, protože textury budou ozvučené jen u vás, ostatním hráčům zůstane implicitní zvuk textury. Uděláme tedy takový malý trik. Ze seznamu textur v materials.txt si najdeme nějakou texturu, která je z wadu, který v mapě nepoužijeme a má potřebné ozvučení. Naší texturu přejmenujeme na tu vybranou ze seznamu a zajistíme, aby se wad, ze kterého pochází původní textura, nedostal do kompilace - např. ho odebereme z nastavení hammeru, nebo použijeme parametr -wadconfig. Tímto docílíme kolize názvů textur a protože nepoužíváme balík s originální texturou, tak se nám ve hře objeví naše textura i s tím správným ozvučením.

Komentáře

#1 |
stekr0 dne 23.01.2011 18:08:39 |
+2
tam není písek ?
#2 |
XXL_cz dne 23.01.2011 19:26:11 |
+1
To bude podle mě ta tráva protože to se hodí pro oboje.
#3 |
Backup dne 23.01.2011 20:01:39 |
+1
Na písek použij D (bahno), kdybys tam dal X (tráva), tak by ti pak na písku rostly trsy trávy.
#4 |
XXL_cz dne 23.01.2011 20:13:25 |
+1
Bahno? Není ten zvuk náhodou takový to hlasitý štěrkový křupání jako kdyby?
#5 |
stekr0 dne 25.01.2011 09:48:20 |
-2
A mohli by jste prosím upřesnit kde je materials.txt v jaké složce ? Protože to nemůžu najít, nebo jestli se to dá někde stáhnout.
#6 |
Backup dne 25.01.2011 14:55:24 |
+2
Máš to tam napsané: ve složce sound. Konkrétněji cstrike/sound.
#7 |
Xpun dne 25.01.2011 18:05:12 |
±0
Textury z Halfa mají zvuky nastavené ve valve/sound/materials.txt.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [1 Hlas]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor