Exceeded MAX_PATCHES
|
nifty |
Přidané 18.07.2017 13:40
|
Člen
Hodnocení: -4 (25%) Příspěvek: 8
Založený: 07.07.17
|
Zdravim, kompilujem moju dalsiu mapu, a hadze mi tento error "Exceeded MAX_PATCHES". Viem, ze tam mam vela patchov (max. je nieco okolo 65k) ale ziadne velmi scalnute textury som nenasiel. Cital som starsie clanky, ze textura NULL mi pomoze, preto sa chcem opytat, ako mam s nou zachadzat? |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 19.07.2017 11:47
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
Null dáš prostě na všechny brushe kde jsou textury kderé hráč nikdy neuvidí, to jsou textury mimo mapu, pod objekty kam se hráč nedokáže podívat (spodek lavice) nebo na střechy a objekty ke kterým se nedostane a neuvidí.
Prostě onulluj každou stěnu na kterou hráč neuvidí. I ty které jsou mimo mapu.
Upravil/a Gordon Freeman dne 19.07.2017 11:47
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
nifty |
Přidané 19.07.2017 16:02
|
Člen
Hodnocení: -4 (25%) Příspěvek: 8
Založený: 07.07.17
|
Nieco som si precital o parametri "-chop", ale dakujem, skusim to. Keby nieco, napisem to sem. |
|
|
|
Backup |
Přidané 20.07.2017 10:20
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Ten efekt použítí NULL je minimální. Pokud máš v mapě vysoké wpoly, zkusil bych se zaměřit na to. Protože snížením wpoly snížíš i počet patchů.
Pokud nemáš s wpoly problém, můžeš s klidným srdcem použít při kompilaci radu parametr "-sparse", který by tohle měl vyřešit.
Používáš pro kompilaci map VHLT? Tipnul bych si, že tam bude ten limit vyšší nebo úplně odstraněný oproti ZHLT. Jestli VHLT nepoužíváš tak ho rozhodně začni používat. |
|
|
|
nifty |
Přidané 20.07.2017 10:45
|
Člen
Hodnocení: -4 (25%) Příspěvek: 8
Založený: 07.07.17
|
Skusal som VHLT a nastavil ho podla vaseho navodu, ale hned pri kompilacii mi zacalo hadzat error "SKY brush not allowed" nieco take, a cez ZHLT to slo v pohode. A co su tie wpoly, ako zistim ich hodnotu? Nevyznam sa v nich extremne dobre. |
|
|
|
nifty |
Přidané 20.07.2017 11:15
|
Člen
Hodnocení: -4 (25%) Příspěvek: 8
Založený: 07.07.17
|
Mam vsetky subory, staci v nastaveniach hammeru pridat fgd, nahradit hlcsp atp. a mam to |
|
|
|
Backup |
Přidané 20.07.2017 18:23
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Nejspíš jsi měl nějakou entitu s texturou SKY, což by nemělo být.
Článek o wpoly tady - https://tvorbamap...cle_id=108, ale jak jsem psal, pokud se ti ta mapa nechce optimalizovat, jenom tam hoď ten parametr "-sparse" a mělo by to fungovat. |
|
|
|
nifty |
Přidané 20.07.2017 19:36
|
Člen
Hodnocení: -4 (25%) Příspěvek: 8
Založený: 07.07.17
|
Dakujem, a kam to mam napisat? do $vis.exe ci co? |
|
|
|
nifty |
Přidané 20.07.2017 19:38
|
Člen
Hodnocení: -4 (25%) Příspěvek: 8
Založený: 07.07.17
|
Ale asi po dokonceni mapy skusim kompilovat s VHLT, pozeral som si settings.txt, a je tam vela dobrych parametrov (ako si spominal -sparse, -chop atp.) |
|
|
|
Backup |
Přidané 20.07.2017 21:17
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Jako parametr k RADu https://tvorbamap...icle_id=84 |
|
|