tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.07.2018 22:20:02
Na serveru je 9 lidí. :o
±0


28.06.2018 09:30:35
Jo, z mýho dema dělal video XXL_cz, tak se není moc čemu divit :-)
±0


22.06.2018 21:28:02
Hlavní jsou ty zvuky z OFP.
±0


18.06.2018 14:27:48
Old, ale tohle by nemělo zapadnout :-)
https://www.youtu...SxZK78N0x0
+1


09.06.2018 23:30:22
A ináč robím mapy už 2 roky a viem spraviť textúry s normal map či aplikovať odrazy a + viem spraviť mapu s HDR a s krásnym vyzualom či s env_projected texture a iné veci
±0


09.06.2018 23:28:26
Nazdar hľadám nejakého dizajnéra máp pre SourceSDK lebo chcem spravit mod ale nemám tím ktorí je v tom dostatočne dobrý?
±0


31.05.2018 22:05:18
Hosté on-line: 5.. tak mozno som sa zmylil :D
±0


31.05.2018 21:51:38
to uz asi nema cenu, nikto vo VHE uz nemapuje podla mna :D mozno 5/6 sa najdu na cz/sk vcetne mna, aspon si myslim :D
±0


31.05.2018 19:23:12
Ten pocit, keď už cez 4 roky čakáte na tutoriál "Vyraziteľné dvere" a ono stále nič....
±0


31.05.2018 15:22:40
Už by měl zase běžet. :)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Exceeded MAX_PATCHES
acko
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.07.2017 13:40
Člen

Hodnocení: ±0 (50%)
Příspěvek: 7
Založený: 07.07.17

Zdravim, kompilujem moju dalsiu mapu, a hadze mi tento error "Exceeded MAX_PATCHES". Viem, ze tam mam vela patchov (max. je nieco okolo 65k) ale ziadne velmi scalnute textury som nenasiel. Cital som starsie clanky, ze textura NULL mi pomoze, preto sa chcem opytat, ako mam s nou zachadzat?
neviem robiť mapy B)
±0
 
Gordon Freeman
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.07.2017 11:47
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +822 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

Null dáš prostě na všechny brushe kde jsou textury kderé hráč nikdy neuvidí, to jsou textury mimo mapu, pod objekty kam se hráč nedokáže podívat (spodek lavice) nebo na střechy a objekty ke kterým se nedostane a neuvidí.

Prostě onulluj každou stěnu na kterou hráč neuvidí. I ty které jsou mimo mapu.
Upravil/a Gordon Freeman dne 19.07.2017 11:47
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
acko
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.07.2017 16:02
Člen

Hodnocení: ±0 (50%)
Příspěvek: 7
Založený: 07.07.17

Nieco som si precital o parametri "-chop", ale dakujem, skusim to. Keby nieco, napisem to sem.
neviem robiť mapy B)
±0
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 10:20
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5290 (95%)
Příspěvek: 1215
Založený: 12.12.09

Ten efekt použítí NULL je minimální. Pokud máš v mapě vysoké wpoly, zkusil bych se zaměřit na to. Protože snížením wpoly snížíš i počet patchů.

Pokud nemáš s wpoly problém, můžeš s klidným srdcem použít při kompilaci radu parametr "-sparse", který by tohle měl vyřešit.

Používáš pro kompilaci map VHLT? Tipnul bych si, že tam bude ten limit vyšší nebo úplně odstraněný oproti ZHLT. Jestli VHLT nepoužíváš tak ho rozhodně začni používat. :)
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
acko
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 10:45
Člen

Hodnocení: ±0 (50%)
Příspěvek: 7
Založený: 07.07.17

Skusal som VHLT a nastavil ho podla vaseho navodu, ale hned pri kompilacii mi zacalo hadzat error "SKY brush not allowed" nieco take, a cez ZHLT to slo v pohode. A co su tie wpoly, ako zistim ich hodnotu? Nevyznam sa v nich extremne dobre.
neviem robiť mapy B)
±0
 
acko
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 11:15
Člen

Hodnocení: ±0 (50%)
Příspěvek: 7
Založený: 07.07.17

Mam vsetky subory, staci v nastaveniach hammeru pridat fgd, nahradit hlcsp atp. a mam to
neviem robiť mapy B)
±0
 
Backup
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 18:23
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5290 (95%)
Příspěvek: 1215
Založený: 12.12.09

Nejspíš jsi měl nějakou entitu s texturou SKY, což by nemělo být.
Článek o wpoly tady - https://tvorbamap...cle_id=108, ale jak jsem psal, pokud se ti ta mapa nechce optimalizovat, jenom tam hoď ten parametr "-sparse" a mělo by to fungovat.
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
acko
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 19:36
Člen

Hodnocení: ±0 (50%)
Příspěvek: 7
Založený: 07.07.17

Dakujem, a kam to mam napisat? do $vis.exe ci co?
neviem robiť mapy B)
±0
 
acko
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 19:38
Člen

Hodnocení: ±0 (50%)
Příspěvek: 7
Založený: 07.07.17

Ale asi po dokonceni mapy skusim kompilovat s VHLT, pozeral som si settings.txt, a je tam vela dobrych parametrov (ako si spominal -sparse, -chop atp.)
neviem robiť mapy B)
±0
 
Backup
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 21:17
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5290 (95%)
Příspěvek: 1215
Založený: 12.12.09

Jako parametr k RADu https://tvorbamap...icle_id=84
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 923
bullet.gif Nejnovější člen: darg5