tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

09.12.2017 09:32:51
Nedamie niekedy niekde stretko?
±0


04.12.2017 15:38:21
Už jsem zapomněl jak se to dělalo :D
+1


04.12.2017 13:58:19
Kazí mi ale hall of fame... :(

Žádám Zálohu o zásah, tak jako to tehdá udělal u mě.
±0


04.12.2017 00:45:28
Alespoň někdo tu je aktivní.
±0


02.12.2017 00:30:27
Který postiženec davá všem palce dolů?
±0


01.12.2017 14:29:45
uz vyriesene, bolo to zlym nastavenym hammerom
±0


01.12.2017 09:41:11
Vypadá to na znetvořený seznam entit. Můžeš se zkusit podívat v BSPEditu, v čem by mohla být chyba, nebo sem hodit to bsp.
±0


28.11.2017 14:32:08
Host_Error: ED_LoadFromFile: found compiler when expecting - toto mi pise v konzole, ked spustim cerstvo skompilovanu mapu,. co to je? na googli som nic nenasiel
±0


17.11.2017 17:29:59
že.
±0


16.11.2017 15:48:08
Originálne.
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Exceeded MAX_PATCHES
acko
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.07.2017 13:40
Člen

Hodnocení: ±0 (50%)
Příspěvek: 7
Založený: 07.07.17

Zdravim, kompilujem moju dalsiu mapu, a hadze mi tento error "Exceeded MAX_PATCHES". Viem, ze tam mam vela patchov (max. je nieco okolo 65k) ale ziadne velmi scalnute textury som nenasiel. Cital som starsie clanky, ze textura NULL mi pomoze, preto sa chcem opytat, ako mam s nou zachadzat?
neviem robiť mapy B)
±0
 
Gordon Freeman
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.07.2017 11:47
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

Null dáš prostě na všechny brushe kde jsou textury kderé hráč nikdy neuvidí, to jsou textury mimo mapu, pod objekty kam se hráč nedokáže podívat (spodek lavice) nebo na střechy a objekty ke kterým se nedostane a neuvidí.

Prostě onulluj každou stěnu na kterou hráč neuvidí. I ty které jsou mimo mapu.
Upravil/a Gordon Freeman dne 19.07.2017 11:47
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
acko
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.07.2017 16:02
Člen

Hodnocení: ±0 (50%)
Příspěvek: 7
Založený: 07.07.17

Nieco som si precital o parametri "-chop", ale dakujem, skusim to. Keby nieco, napisem to sem.
neviem robiť mapy B)
±0
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 10:20
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5268 (95%)
Příspěvek: 1205
Založený: 12.12.09

Ten efekt použítí NULL je minimální. Pokud máš v mapě vysoké wpoly, zkusil bych se zaměřit na to. Protože snížením wpoly snížíš i počet patchů.

Pokud nemáš s wpoly problém, můžeš s klidným srdcem použít při kompilaci radu parametr "-sparse", který by tohle měl vyřešit.

Používáš pro kompilaci map VHLT? Tipnul bych si, že tam bude ten limit vyšší nebo úplně odstraněný oproti ZHLT. Jestli VHLT nepoužíváš tak ho rozhodně začni používat. :)
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
acko
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 10:45
Člen

Hodnocení: ±0 (50%)
Příspěvek: 7
Založený: 07.07.17

Skusal som VHLT a nastavil ho podla vaseho navodu, ale hned pri kompilacii mi zacalo hadzat error "SKY brush not allowed" nieco take, a cez ZHLT to slo v pohode. A co su tie wpoly, ako zistim ich hodnotu? Nevyznam sa v nich extremne dobre.
neviem robiť mapy B)
±0
 
acko
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 11:15
Člen

Hodnocení: ±0 (50%)
Příspěvek: 7
Založený: 07.07.17

Mam vsetky subory, staci v nastaveniach hammeru pridat fgd, nahradit hlcsp atp. a mam to
neviem robiť mapy B)
±0
 
Backup
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 18:23
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5268 (95%)
Příspěvek: 1205
Založený: 12.12.09

Nejspíš jsi měl nějakou entitu s texturou SKY, což by nemělo být.
Článek o wpoly tady - https://tvorbamap...cle_id=108, ale jak jsem psal, pokud se ti ta mapa nechce optimalizovat, jenom tam hoď ten parametr "-sparse" a mělo by to fungovat.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
acko
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 19:36
Člen

Hodnocení: ±0 (50%)
Příspěvek: 7
Založený: 07.07.17

Dakujem, a kam to mam napisat? do $vis.exe ci co?
neviem robiť mapy B)
±0
 
acko
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 19:38
Člen

Hodnocení: ±0 (50%)
Příspěvek: 7
Založený: 07.07.17

Ale asi po dokonceni mapy skusim kompilovat s VHLT, pozeral som si settings.txt, a je tam vela dobrych parametrov (ako si spominal -sparse, -chop atp.)
neviem robiť mapy B)
±0
 
Backup
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 21:17
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5268 (95%)
Příspěvek: 1205
Založený: 12.12.09

Jako parametr k RADu https://tvorbamap...icle_id=84
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)
bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 917
bullet.gif Nejnovější člen: mailyy