tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
±0


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Exceeded MAX_PATCHES
nifty
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.07.2017 13:40
Člen

Hodnocení: -4 (25%)
Příspěvek: 8
Založený: 07.07.17

Zdravim, kompilujem moju dalsiu mapu, a hadze mi tento error "Exceeded MAX_PATCHES". Viem, ze tam mam vela patchov (max. je nieco okolo 65k) ale ziadne velmi scalnute textury som nenasiel. Cital som starsie clanky, ze textura NULL mi pomoze, preto sa chcem opytat, ako mam s nou zachadzat?
±0
 
Gordon Freeman
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.07.2017 11:47
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

Null dáš prostě na všechny brushe kde jsou textury kderé hráč nikdy neuvidí, to jsou textury mimo mapu, pod objekty kam se hráč nedokáže podívat (spodek lavice) nebo na střechy a objekty ke kterým se nedostane a neuvidí.

Prostě onulluj každou stěnu na kterou hráč neuvidí. I ty které jsou mimo mapu.
Upravil/a Gordon Freeman dne 19.07.2017 11:47
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
nifty
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.07.2017 16:02
Člen

Hodnocení: -4 (25%)
Příspěvek: 8
Založený: 07.07.17

Nieco som si precital o parametri "-chop", ale dakujem, skusim to. Keby nieco, napisem to sem.
±0
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 10:20
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Ten efekt použítí NULL je minimální. Pokud máš v mapě vysoké wpoly, zkusil bych se zaměřit na to. Protože snížením wpoly snížíš i počet patchů.

Pokud nemáš s wpoly problém, můžeš s klidným srdcem použít při kompilaci radu parametr "-sparse", který by tohle měl vyřešit.

Používáš pro kompilaci map VHLT? Tipnul bych si, že tam bude ten limit vyšší nebo úplně odstraněný oproti ZHLT. Jestli VHLT nepoužíváš tak ho rozhodně začni používat. :)
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
nifty
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 10:45
Člen

Hodnocení: -4 (25%)
Příspěvek: 8
Založený: 07.07.17

Skusal som VHLT a nastavil ho podla vaseho navodu, ale hned pri kompilacii mi zacalo hadzat error "SKY brush not allowed" nieco take, a cez ZHLT to slo v pohode. A co su tie wpoly, ako zistim ich hodnotu? Nevyznam sa v nich extremne dobre.
±0
 
nifty
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 11:15
Člen

Hodnocení: -4 (25%)
Příspěvek: 8
Založený: 07.07.17

Mam vsetky subory, staci v nastaveniach hammeru pridat fgd, nahradit hlcsp atp. a mam to
±0
 
Backup
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 18:23
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Nejspíš jsi měl nějakou entitu s texturou SKY, což by nemělo být.
Článek o wpoly tady - https://tvorbamap...cle_id=108, ale jak jsem psal, pokud se ti ta mapa nechce optimalizovat, jenom tam hoď ten parametr "-sparse" a mělo by to fungovat.
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
nifty
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 19:36
Člen

Hodnocení: -4 (25%)
Příspěvek: 8
Založený: 07.07.17

Dakujem, a kam to mam napisat? do $vis.exe ci co?
±0
 
nifty
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 19:38
Člen

Hodnocení: -4 (25%)
Příspěvek: 8
Založený: 07.07.17

Ale asi po dokonceni mapy skusim kompilovat s VHLT, pozeral som si settings.txt, a je tam vela dobrych parametrov (ako si spominal -sparse, -chop atp.)
±0
 
Backup
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2017 21:17
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Jako parametr k RADu https://tvorbamap...icle_id=84
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 941
bullet.gif Nejnovější člen: Rextrix