tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.06.2019 15:36:19
Tak co říkáte na Xen z Black mesy, lidi?
±0


06.03.2019 18:20:14
Daří se dobře, ale jak vidíš, už sem nechodím ani já. :)
±0


20.02.2019 12:48:23
Ahojte chlapci :) strašne dlho som tu nebol 😃 ako sa darí ? Server ešte funguje ? Pozerám že Xpun môj bh vzor je ešte aktívny 😃 Backup jak ide život ? 😊
±0


31.12.2018 16:28:42
zdar, je niekedy údržba FTP servera? sa tam dobre strácam už
±0


15.11.2018 21:30:29
diky moc
±0


15.11.2018 17:36:33
Opravil jsem ti ho, omylem jsem ho totiž před časem rozbil. :)
±0


14.11.2018 20:58:33
v blizskom roku tam budem tri krat do tyzdna chodit testovat mapu tak by si mohol aktivovat fastdl aspon pre mna :D
±0


12.11.2018 15:07:47
On tam někdo hraje? :D
±0


26.10.2018 10:50:33
preco je ten server dojebany? kvoli botom niekedy nejde zmenit mapa, pluginy z 2010 a o fastDL nehovorim XD
-1


21.08.2018 13:17:54
Môžem vás jebať.
±0


Renderovací módy

(Pokročilejší tvorba)


Render mode - vlastnost, která většinou určuje průhlednost dané entity. Renderovacích módů je ale více, takže se podíváme na rozdíly mezi nimi.


Renderovacích módů je celkem šest. Zajišťují nám způsob vykreslení dané entity, většinou jde o průhlednost. S renderovacími módy jdou ruku v ruce vlastnosti FX Amount a FX Color, které zajišťují míru průhlednosti a zbarvení dané entity.

Normal


Normální renderovací mód. Nic nezprůhledňuje, nemá na něj žádný vliv FX Amount ani FX Color. Stíny se počítají normálně.

Pure Color


Tento renderovací mód způsobuje obarvení celé brushové entity na barvu určenou pomocí FX Color. Také umožňuje průhlednost pomocí FX Amount. Stíny se nepočítají, brush má maximální světelnost.

Texture


U tohoto renderovacího módu se i při FX Amount nastaveném na 255 (100% neprůhlednost) zprůhledňuje modrá barva. Pomocí FX Amount můžeme nastavit průhlednost. Stíny se nepočítají, brush má maximální světelnost.

Solid


Tento renderovací mód poskytuje zprůhlednění modré barvy. FX Amount nastavuje pouze viditelnost (255) / neviditelnost (0) celého brushe, FX Color nemá vliv. Stíny se počítají normálně.

Additive


Zajímavý renderovací mód, při kterém se zprůhledňuje brush podle toho, jak je světlá jeho textura - tmavá místa se zprůhlední více, světlá méně. Pomocí FX Amount se pak dá nastavit průhlednost brushe, FX Color opět nemá žádný vliv. Stíny se nepočítají, brush má maximální světelnost.
(Aditivní míchání barev)


Na závěr příkladová mapa, kde si vše můžete prohlédnout.

Komentáře

#1 |
Backup dne 28.06.2010 23:58:05 |
+3
Zapomněl jsem zmínit Glow, který se používá pouze u spritů a chová se stejně jako additive.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 931
bullet.gif Nejnovější člen: tartinekk