tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

05.03.2018 10:08:05
nazdar
+1


28.02.2018 09:36:12
alohaa :D
±0


28.01.2018 23:50:42
nice
±0


28.01.2018 14:30:59
chat je rip tak 3 roky min
±0


28.01.2018 11:58:37
rip netlab koukam, rip chat :/
±0


25.01.2018 11:51:55
https://www.runthinkshootlive.com/mesa-cup-2018/

Mesa Cup!
±0


31.12.2017 12:01:45
Dobrý den, mám problém který mi neumožňuje renderovat mapu na mém NT. Jakmile zapnu render, automaticky mi vyhodí hlášku, že program přestal pracovat. Setkal se někdo už s tímhle problémem? Děkuji.
±0


30.12.2017 16:20:10
Už dělám jenom PFka :D
+1


29.12.2017 17:58:23
@Backup mi neřikej že ještě něco tvořiš do 1.6 :D
±0


27.12.2017 03:14:04
Tady to zas žije!

A vše nej ke svátkům.
±0


Renderovací módy

(Pokročilejší tvorba)


Render mode - vlastnost, která většinou určuje průhlednost dané entity. Renderovacích módů je ale více, takže se podíváme na rozdíly mezi nimi.


Renderovacích módů je celkem šest. Zajišťují nám způsob vykreslení dané entity, většinou jde o průhlednost. S renderovacími módy jdou ruku v ruce vlastnosti FX Amount a FX Color, které zajišťují míru průhlednosti a zbarvení dané entity.

Normal


Normální renderovací mód. Nic nezprůhledňuje, nemá na něj žádný vliv FX Amount ani FX Color. Stíny se počítají normálně.

Pure Color


Tento renderovací mód způsobuje obarvení celé brushové entity na barvu určenou pomocí FX Color. Také umožňuje průhlednost pomocí FX Amount. Stíny se nepočítají, brush má maximální světelnost.

Texture


U tohoto renderovacího módu se i při FX Amount nastaveném na 255 (100% neprůhlednost) zprůhledňuje modrá barva. Pomocí FX Amount můžeme nastavit průhlednost. Stíny se nepočítají, brush má maximální světelnost.

Solid


Tento renderovací mód poskytuje zprůhlednění modré barvy. FX Amount nastavuje pouze viditelnost (255) / neviditelnost (0) celého brushe, FX Color nemá vliv. Stíny se počítají normálně.

Additive


Zajímavý renderovací mód, při kterém se zprůhledňuje brush podle toho, jak je světlá jeho textura - tmavá místa se zprůhlední více, světlá méně. Pomocí FX Amount se pak dá nastavit průhlednost brushe, FX Color opět nemá žádný vliv. Stíny se nepočítají, brush má maximální světelnost.
(Aditivní míchání barev)


Na závěr příkladová mapa, kde si vše můžete prohlédnout.

Komentáře

#1 |
Backup dne 28.06.2010 23:58:05 |
+3
Zapomněl jsem zmínit Glow, který se používá pouze u spritů a chová se stejně jako additive.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 921
bullet.gif Nejnovější člen: Majko