tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Renderovací módy

(Pokročilejší tvorba)


Render mode - vlastnost, která většinou určuje průhlednost dané entity. Renderovacích módů je ale více, takže se podíváme na rozdíly mezi nimi.


Renderovacích módů je celkem šest. Zajišťují nám způsob vykreslení dané entity, většinou jde o průhlednost. S renderovacími módy jdou ruku v ruce vlastnosti FX Amount a FX Color, které zajišťují míru průhlednosti a zbarvení dané entity.

Normal


Normální renderovací mód. Nic nezprůhledňuje, nemá na něj žádný vliv FX Amount ani FX Color. Stíny se počítají normálně.

Pure Color


Tento renderovací mód způsobuje obarvení celé brushové entity na barvu určenou pomocí FX Color. Také umožňuje průhlednost pomocí FX Amount. Stíny se nepočítají, brush má maximální světelnost.

Texture


U tohoto renderovacího módu se i při FX Amount nastaveném na 255 (100% neprůhlednost) zprůhledňuje modrá barva. Pomocí FX Amount můžeme nastavit průhlednost. Stíny se nepočítají, brush má maximální světelnost.

Solid


Tento renderovací mód poskytuje zprůhlednění modré barvy. FX Amount nastavuje pouze viditelnost (255) / neviditelnost (0) celého brushe, FX Color nemá vliv. Stíny se počítají normálně.

Additive


Zajímavý renderovací mód, při kterém se zprůhledňuje brush podle toho, jak je světlá jeho textura - tmavá místa se zprůhlední více, světlá méně. Pomocí FX Amount se pak dá nastavit průhlednost brushe, FX Color opět nemá žádný vliv. Stíny se nepočítají, brush má maximální světelnost.
(Aditivní míchání barev)


Na závěr příkladová mapa, kde si vše můžete prohlédnout.

Komentáře

#1 |
Backup dne 28.06.2010 23:58:05 |
+3
Zapomněl jsem zmínit Glow, který se používá pouze u spritů a chová se stejně jako additive.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon