updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Vytvořili jste si vlastní textury? A nechcete je spolu s mapou posílat? Stačí jí do mapy zabalit.
Řekněme, že máme podle článku Vlastní textury vlastní .wad soubor, kde jsou textury. Pokud je v mapě použijeme a chceme jí někomu poslat, třeba na náš server, musíte ten .wad soubor poslat také. To není moc dobré. Lepší by bylo, aby .wad soubor byl přímo v tom .bsp. A to se dneska naučíme.
Řekněme, že máme nějakou mapu, k ní soubor mojetextury.wad a mapu chceme zrovna zkompilovat. Zmáčkneme klávedu F9 a místo tlačítka go zmáčkneme tlačítko expert. Okno se ním změní. Bude vypadat asi takhle.
Podívame se na příkazy compile/run commands.
První je change directory, ten změní aktuální složku na cestu k hl.exe.
Druhá je $csg_exe, ten volá hlcsg.exe a parametr je cesta k .map souboru.
Třetí je $bsp_exe, ten volá hlbsp.exe. $vis_exe volá hlvis.exe a $light_exe volá hlrad.exe.
Pokud mapu kompilujete bez světel tyto dvě můžete odškrtnout. Ale nezapomeňte při finální kompilaci mapu zkompilovat se světly, jinak se bude příšerně lagovat. Dále se kopírují soubory .pts a .bsp do složky cstrike/maps a následně se pouští hl.exe s parametry -game cstrike -map jméno mapy a ještě nějakými dalšímy. Já to vždy odškrtávám a mapu raději pouštím ručně.
Nás bude zajímat příkaz, kde se spouští hlcsg, protože ten má na starosti převod brushů na polygony a tudíž i textury. Na zhlt.info je seznam všech jeho parametrů, ale nám stačí jeden: -wadinclude file. Proto klikneme na položku, kde se hlcsg spouští a v Parameters nahoře za $path\$file doplníme -wadinclude mojetextury.wad.
Když mapu zkompilujeme a budeme ji chtít někam poslat, už k ní nemusíme zipovat i soubor mojetextury.wad.
Přidal/a Xpun
dne 23.05.2010 10:35:59 ·
22 Komentářů ·
70418 x Přečtené ·
Mám problém- nemůžu přibalit wad ať tam napíšu co chci - -wadinclude reklama.wad ; -wadinclude reklama ; -wadinclude D:\hammer\reklama.wad ... pokaždé mi to na konci kompilace napíše "The command failed. Windows reported the error: "Systém nemůže nálezt uvedený soubor." Poradil by mi někdo prosím?
EDIT: Problém vyřešen. To "Systém nemůže nálezt uvedený soubor" nepatřilo k tomu WADIncludu, byl to příkaz ke zkopírování nějakého .pts souboru do složky s mapama. A ten WAD je includnutý v pořádku. V okně run jsem jen odškrtl "Copy File $path\$file.pts $bspdir\$file.pts" a už to ten error neukazuje.
Můžeš to nechat odškrtnutý, to akorát zasírá složku maps v csku. Je to soubor, který ti má v csku ukázat cestu k leaku, u mě to ale nefunguje. Je to úplně to samý jako v hammeru.
EDIT: Problém vyřešen. To "Systém nemůže nálezt uvedený soubor" nepatřilo k tomu WADIncludu, byl to příkaz ke zkopírování nějakého .pts souboru do složky s mapama. A ten WAD je includnutý v pořádku. V okně run jsem jen odškrtl "Copy File $path\$file.pts $bspdir\$file.pts" a už to ten error neukazuje.