tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Vkládání modelů

(Pokročilejší tvorba)

Jak vložit do mapy stromy, auta, keře, nebo makety zbraní? Jednoduše pomocí point entity cycler_sprite. U této entity v parametru Model najdeme cestu k modelu. Pokud chceme vložit nějakou maketu zbraně, vybereme verzi "w_" - model zbraně, která leží na zemi - např w_m4a1.mdl.
Takto vložený model ale nemá kolizní box - je průchozí a průstřelný. Musíme ho tedy oNULLovat(pokud chceme model neprůstřelný) nebo oCLIPovat(pokud chceme model průstřelný).

Komentáře

#1 |
m00nw4lk3r dne 29.04.2010 17:53:17 |
±0
a když chceme třeba strom tak tam mám zadat co?
#2 |
Backup dne 29.04.2010 18:52:55 |
+1
Na stromy jsou modely pi_tree (pi_tree.mdl,pi_tree1.mdl,pi_tree2.mdl,pi_tree3.mdl,pi_treeb.mdl).
Stáhni si HLMV - prográmek na prohlížení modelů.
#3 |
holinorth dne 21.05.2010 22:46:31 |
±0
pls slo by ze bych tam dal treba model nejakeho auta pak nanej hodil origin a secky tyehle blbosti a že by sním slo pak jezdit ???
#4 |
Backup dne 21.05.2010 23:38:48 |
±0
Bohužel ne, s modelem nehneš. Model se může hýbat jenom když má nějakou určenou animaci, ale to je stejně pořád na jednom místě (střed toho modelu se nehýbe).
#5 |
heindlik dne 16.07.2010 20:03:55 |
+1
zdravim, u entity cycler_sprite nemam kolonku MODEL, ale pouze SPRITE a nekolik dalsich jako Name, FPS, RenderMode atd. nevite cim to je?
#6 |
Backup dne 17.07.2010 19:39:37 |
±0
nejspíš máš špatné FGD. Stáhni si tohle, nebo si jednoduše stáhni balíček ve kterém je všechno potřebné.
#7 |
heindlik dne 18.07.2010 14:00:32 |
±0
diky moc, ocividne to funguje, celkove mi pribylo par veci v hammeru. jenze nastala dalsi chyba. mam tedy model na mape a dam spustit hru, ta nabehne, ale nez se nacte mapa, tak hra spadne a zobrazi se Fatal Error "Mod_NumForName: cstrike/models/bigtree.mdl not found" z cehoz chapu, ze to nenaslo cestu k souboru, ale on v te slozce je, tak nevim. diky za rady
#8 |
Backup dne 18.07.2010 14:32:44 |
±0
možná máš v hammeru špatně nastavené v Game Configurations Mod Directory
#9 |
heindlik dne 18.07.2010 14:40:14 |
±0
mám tam nastavené "C:\Program Files\Valve\tfc" (a tfc je prazdna slozka)

EDIT: ted se divam sem do clanku, ze tam je to nastaveni trochu jinak, zkusim to jeste zmenit, ale mod directory uz sem menit zkousel a nic se nezmenilo
#10 |
heindlik dne 18.07.2010 15:08:14 |
+1
takze jsem vse odinstaloval a nainstaloval a nastavil znovu, tentokrat podle mistniho navodu a funguje to! :) dekuju moc, tyhle stranky jsou supr. takhle rychly odpovedi jsem este nevidel :)
#11 |
Cinska polivka dne 17.08.2010 19:42:34 |
+1
Backup, Podle mě to není fgd souborem, nespletl sis to s cycler? Jelikoz ta tam ma Model.

Přece jenom "Vkládání modelů" a pouzivame entitu co vyrabi sprity :)
#12 |
Backup dne 17.08.2010 22:44:54 |
±0
Ne, nespletl. Cycler totiž má zbytečný collision box který většinou překáží.
#13 |
Cinska polivka dne 18.08.2010 10:38:36 |
±0
Jo, sry ja se splet, pouzivam totiz halflife fgd a tam v cycler_sprite je jen Sprite a ne Model / Sprite jako v cs.
#14 |
kotas dne 23.12.2010 18:50:59 |
-2
Zdravim, mam otazku Jak vlozit model do mapy delal sem vse podle navodu ale nevim najit parametr Model napovis my?
#15 |
Backup dne 26.12.2010 16:24:05 |
+1
Není tohle přesně tvůj případ?
#16 |
jokii dne 03.06.2011 12:25:26 |
±0
ahoj prosim jak tam muzu vlozit model lode ale aby s ni slo plout
#17 |
Backup dne 03.06.2011 16:40:26 |
±0
Tak přesně to v CS1.6 nejde, nešlo a ani nikdy nepůjde.
#18 |
antyk dne 07.09.2011 15:34:09 |
±0
prosim vas,vlozim model zombika (z half life ne z zombie modu) delam mapu do counter strika a ve hre jsou ty jeho pohyby normalni,ale kdyz zapnu mapu v csku,zacne sebou nneak moc rychle hazet,jak tohle ovlivnim?
#19 |
XXL_cz dne 07.09.2011 19:34:20 |
+1
Někde v té antitě je kolonka Framerate a je tam napsaný 10 (to je 10x rycheji) napiš tam 1 a bude to jako v hammeru
#20 |
jokii dne 12.12.2011 15:09:52 |
-1
ahoj potrebuju radu .. kdyz vlozim nejaky model do hameru tak to koliozni bod má je to jak bych tam dal treba light taky s tim muzu hybat .. a ma to ten blby box ktery to obklopuje co mam delat at dam cycler_sprite nebo jen sprite nebo to treti sprite je to pokazde stejne .. prosim o radu

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon