updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Jak vložit do mapy stromy, auta, keře, nebo makety zbraní? Jednoduše pomocí point entity cycler_sprite. U této entity v parametru Model najdeme cestu k modelu. Pokud chceme vložit nějakou maketu zbraně, vybereme verzi "w_" - model zbraně, která leží na zemi - např w_m4a1.mdl.
Takto vložený model ale nemá kolizní box - je průchozí a průstřelný. Musíme ho tedy oNULLovat(pokud chceme model neprůstřelný) nebo oCLIPovat(pokud chceme model průstřelný).
Přidal/a Backup
dne 11.03.2010 22:26:52 ·
25 Komentářů ·
76141 x Přečtené ·
Jestli tim myslíš že v hammeru nevidíš ten model, ale dycky jenom malý kvádr, tak to je buď starou verzí hammeru (3.4 používej 3.5), nebo tím že nepoužíváš správně .GFD
Stáhni si hammer od tud a nastav si fgd s názvem cs16expert-hex805.fgd
no to tu jde stahnout je taky verze 3.4 a fgd tam mam dobre ... no myslim tim to že treba chcu udelat strom a ono mi to v hammeru ukeze i ten strom v tom 3D ale ono to je v takovem boxu a ono by to melo byt proste bez toho boxu ne ?
hej nevim co se stalo ale najednou mi to jede.... asi se neco buglo v nastaveni tim ze sem to obnovil tak se to asi zase vratilo do puvodni podoby ... no konecne ale dekuju moc .... mam ty prispevky smazat at tu toho neni moc ?
Stáhni si hammer od tud a nastav si fgd s názvem cs16expert-hex805.fgd