tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

17.11.2017 17:29:59
že.
±0


16.11.2017 15:48:08
Originálne.
±0


12.11.2017 23:39:25
@bign: Protože tě nikdo nemá rád. :(
±0


11.11.2017 11:00:31
Pyčo, prečo nejde VHE chat.
±0


08.11.2017 09:51:04
Taky se přidávám :D
+1


08.11.2017 00:46:32
@Dominio: Souhlasím.
+1


07.11.2017 19:17:22
@bign: Tebe nesnáší všichni.
±0


07.11.2017 11:10:00
Všetkých vás neznášam
±0


02.11.2017 20:11:23
@Gordon Freeman: Trochu opožděná reakce ale dlouho jsem tu nebyl - Tenhle mód jsem hrál už asi před rokem a řechtal jsem se u toho jak kůň. :D Jeden s nejlepších módů co jsem kdy hrál. Z nějakýho důvodu mě to celou dobu i přes tu hromadu failů pořád přišlo vtipný.

Například zrovna ta část s továrnou na lambda znaky kde jsi musel skrz ní dostat securiťáka živého což byl kurevsky těžký úkol a vždycky když ti umřel tak ti hra ještě napsala něco ve smyslu: "Subjekt nechal personál výcviku svévolně umřít bez dozoru" :D :D

Ale nejlepší mi přišla část ve videu 3:53 to když jsem viděl poprvé tak jsem si poprskal monitor. :D

Akorát jsem jednou musel použil cheat na zpomalení hry (host_framerate) a to v části s myčkou kde se musel obskočit ten velkej kartáč.
±0


31.10.2017 17:16:46
existuje niejaky kompilator, ktory nepokazi teleporty ako winbspc? proste sa niejak bugnu a niesu na mape..
±0


Speciální textury

(Pokročilejší tvorba)

V tomto tutoriálu si vysvětlíme funkce většiny speciálních textur.
Zhlt.wad obsahuje 8 textur - nějaká růžová lambda, barevná písmenka, obličeje a světle modrá textura. K čemu to všechno je?



AAATRIGGER


Textura AAATRIGGER nemá žádnou speciální funkci. Proč se tady řadí mezi speciální textury? Protože je zvykem dělat neviditelné brushové entity právě touto texturou.



CLIP


Textura CLIP je celkem důležitá. Po zkompilování je průhledá a neprůchozí, ale je plně průstřelná. Jinak řečeno - jediný její účel je zajištění kolize hráče s daným brushem. Využívá se v kombinaci s func_illusionary při tvorbě žebříků, zábradlí, plotů a podobných průhledných a zároveň průstřelných objektů.



NULL


Textura NULL je velice užitečná textura. Po zkompilování je průhledná, neprůchozí a neprůstřelná. Tato textura se dá využít např. při vkládání modelů, když potřebujeme, aby byl neprůchozí a neprůstřelný. Pozor - pokud z tohoto brushe poté neuděláte entitu, v místě styku tohoto brushe s okolím uvidíte podobný jev, jaký je možné vidět při LEAKu.



BEVEL


Experimentální textura se stejným účinkem jako NULL, chová se, jako by bylo u CSG -cliptype precise.



ORIGIN


Textura ORIGIN se u otáčejících entit (door_rotating, rotating, pendulum, rot_button) používá k určení polohy osy, podle kterého se daná entita otáčí; u pohybujících se entit (train, tracktrain, vehicle) slouží k určení středu entity.



SKY


Textura SKY se používá na vytvoření skyboxu kolem mapy. Při použití light_environment vyzařuje světlo.



HINT a SKIP


Používá se k optimalizaci VISu.

Komentáře

#1 |
peThe dne 07.02.2011 09:35:10 |
-6
AAATRIGGER má speciální funkci! Pokud ho namapuješ na normální brush, chová se naprosto normálně, ale pokud ho poté převedeš na entitu, chová se stejně, jako NULL.
#2 |
peThe dne 07.02.2011 16:51:43 |
+3
omfg, já se spletl, nechtěl jsem říct "na texturu" ale "na entitu" Pls, všichni ty palce dolů pryč :D
#3 |
Backup dne 07.02.2011 17:15:24 |
+4
To ti nepomůže, protože stejně nemáš pravdu. Když brush s texturou aaatrigger převedeš na entitu, chová se stejně jako každá jiná textura.
aaatrigger má nějaké speciální vlastnosti - např. se na něm nepočítají stíny a nevykreslují decaly - ale je zbytečné to uvádět, protože aaatrigger by se neměl nikde v mapě objevit (měl by se používat jen na neviditelné brushové entity a to kvůli pořádku v mapě).
#4 |
peThe dne 07.02.2011 20:01:12 |
±0
Počkej, teď tě moc nechápu, jakto že když dám např. na func_ladder CRETE2_FLR02, brush je vidět. Když dám na func_ladder AAATRIGGER, tak vidět není. Mohl bys pls osvětlit, jak teda tahle textura funguje? :D
#5 |
XXL_cz dne 07.02.2011 20:31:54 |
+3
to aaatriger se totiž většinou používá na neviditelné brushové entity jako je např. triger_multiple nebo ten func_ladder.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 916
bullet.gif Nejnovější člen: Xaggy