tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

27.12.2024 17:37:43
pf 2025 when?
+1


25.11.2024 11:28:42
updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery :) hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
±0


30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problem
XXL_cz
Přidané 01.10.2012 20:21
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Skus to, co napsal bign. Ale místo trigger_gravity použij trigger_push, který tě bude tlačit do země. Trigger gravity změní gravitaci všude, když do něj jednou vlezeš. (aspoň u mě to tak bylo)

Ale bacha aď to nepřezeneš - aby si neskákal vůbec, musel by si tam nastavit nějaký velký číslo, ale to by tě pak mohlo zabít i seběhnutí šikmé plošiny a schody na 100%. Takže bude nejlepší, když tím jenom hodně snížíš výšku výskoku, která bude pro hráče nepoužitelná.

Standartní gravitace je 800, takže když budeš chtít snížit výskok na polovinu, nastav směr do země s rychlostí 800. Tím se i zdvojnásobí gravitace, ale na schodech by to ještě dlouho neměl být problém.
Upravil/a XXL_cz dne 01.10.2012 20:31
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Gravitr
Přidané 08.10.2012 19:16
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\Valve"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe c:\program files\valve hammer editor\maps\fun_aquapark_cz
** Parameters: -wadautodetect -wadinclude halflife.wad -wadinclude decals.wad -wadinclude signs.wad -wadinclude torntextures.wad

* Could not execute the command:
C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe c:\program files\valve hammer editor\maps\fun_aquapark_cz -wadautodetect -wadinclude halflife.wad -wadinclude decals.wad -wadinclude signs.wad -wadinclude torntextures.wad
* Windows gave the error message:
"Přístup byl odepřen."

** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\fun_aquapark_cz"

hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\fun_aquapark_cz"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve hammer editor\maps\fun_aquapark_cz.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\fun_aquapark_cz"

hlvis v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\fun_aquapark_cz"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve hammer editor\maps\fun_aquapark_cz.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\fun_aquapark_cz"

hlrad v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\fun_aquapark_cz"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve hammer editor\maps\fun_aquapark_cz.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\fun_aquapark_cz.bsp" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."

** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\fun_aquapark_cz.pts" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz.pts"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."


Spoiler:
i49.tinypic.com/2qu659d.jpg

Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Dominio
Přidané 08.10.2012 20:04
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Nejdříve zkus odstranit ten nesmysl s wadinclude. Proč proboha přidáváš halflife.wad? Aby mapa měla o 10MB víc? Halflife.wad a další originální wady k mapě nepřidávej. Lidi už je mají stažené, tak proč by je měli stahovat znovu? A ještě před tím máš -wadautodetect .. víš vůbec k čemu to je?
.. Jestli to nepůjde ani po úpravě, tak mě napadá snad jedině že to může být dlouhými cestami k souborům. I přes to, že ti to dříve nědělalo.

@XXL: V novém (resp. starém od Vluzacna) zhlt.wad jsou nějaké různé CLIPy, v nějakém musí být hráš skrčený apod. Moc jsem je nezkoumal, u nějakých jsem nepoznal rozdíl, ale možná by tam mohlo být něco pro zákaz skákání...
Upravil/a Dominio dne 08.10.2012 21:11
±0
 
Gravitr
Přidané 08.10.2012 21:05
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Ani když to odeberu úplně ( že mi u csg zůstane jen $csg_exe $path\$file) tak to nejede, píše to to samý... ani když na expert nekompiluju light.exe a vis.exe.. nejde to
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Gravitr
Přidané 08.10.2012 22:26
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Tak tam mam pravděpodobně leak.. nevim jak ho najít... přes to MAP > LoadPointfile to nejde, protože tam žádnej takovej soubor nemam..
Upravil/a Gravitr dne 08.10.2012 22:33
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Backup
Přidané 09.10.2012 12:10
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Jak jsi jako přišel na to, že tam máš LEAK? To by mě fakt zajímalo, protože máš špatně nastavené cesty ke kompilátorům, řekl bych že fakt nejsou v C:\Program Files\Valve
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Gravitr
Přidané 09.10.2012 16:53
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Špatné cesty? Kam je tedy mam umístit?

K tomu že mam v mapě leak jsem přišel podle toho že mi to najednou vyplivlo tohle

Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Valve


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\fun_aquapark_cz.map" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz.map"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz"

hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz"
Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

45 brushes (totalling 270 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.17 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (3.06 seconds)

Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\maestrod22\counter-strike\cstrike_czech\halflife.wad
- Contains 59 used textures, 77.63 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\maestrod22\counter-strike\cstrike_czech\signs.wad
- Contains 1 used texture, 1.32 percent of map (97 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\maestrod22\counter-strike\cstrike_czech\torntextures.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
- Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
- Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
- Contains 3 used textures, 3.95 percent of map (162 textures in wad)
Including Wadfile: \program files\steam\steamapps\maestrod22\counter-strike\cstrike_czech\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 1.32 percent of map (7 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\maestrod22\counter-strike\cstrike_czech\decals.wad
- Contains 12 used textures, 15.79 percent of map (225 textures in wad)

added 11 additional animating textures.
Texture usage is at 0.69 mb (of 4.00 mb MAX)
4.75 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz"

hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 4096)


Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity env_sprite @ ( 207,-1328,-576)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity env_sprite @ ( 207,-1328,-576)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity env_sprite @ ( 207,-1328,-576)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity env_sprite @ ( 207,-1328,-576)
5.17 seconds elapsed

----- END hlbsp -----





EDIT:

Cesty jsem si přenastavil.


Když odstranim sprite, kterej to píše jako leak

Spoiler:
Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity env_sprite @ ( 207,-1328,-576)
, píše to zase tohle

Spoiler:
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity info_teleport_destination @ ( 16,-1360,-254)
Error:
A LEAK is a... .

Leak pointfile generated

Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity light @ ( 16,-1685, -48)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity env_sprite @ (-383,-1111,-296)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity light @ ( 16,-1685, -48)
4.89 seconds elapsed

----- END hlbsp -----

Upravil/a Gravitr dne 09.10.2012 19:03
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Backup
Přidané 09.10.2012 19:13
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

No tak to už leak je. Takže buď načíst pointfile do VHE a najít ho manuálně, nebo použít nějakou utilitku, třeba LeakMarker.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Gravitr
Přidané 09.10.2012 20:00
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Takže to co tam je napsaný

Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity light @ ( 16,-1685, -48)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity env_sprite @ (-383,-1111,-296)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity light @ ( 16,-1685, -48)

Je pravdivý (můžou za to tyhle entity)?
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
bign
Přidané 10.10.2012 14:53
Člen

Hodnocení: +89 (63%)
Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10

Gravitr napsal:
Takže to co tam je napsaný

Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity light @ ( 16,-1685, -48)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity env_sprite @ (-383,-1111,-296)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity light @ ( 16,-1685, -48)

Je pravdivý (můžou za to tyhle entity)?

Ano môžu za to tieto entity teda entity ako také ani nie skôr to má čo dočinenia s umiestnením daných entit (entita mimo uzavretý priestor).
Upravil/a bign dne 10.10.2012 14:54
How does the fox feel?
±0
 
www.bignmaps.yw.sk
Gravitr
Přidané 11.10.2012 18:09
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Aha.. tak to je teda nejspíš v mapě někde díra, protože tyhle entity jsou naprosto v pořádku (nikde nevyčnívají) a ten leak vůbec nemůžu najít (fakt nevim, i přes load pointfile sem nic nenašel)
Upravil/a Gravitr dne 11.10.2012 18:29
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Dominio
Přidané 11.10.2012 21:19
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Pokuď jsi přes pointfile nic nenašel, doporučuji techniku velkého brushe. Je to stručně popsáno v článku o LEAKu.
Nebo můžeš použít LeakMarker, někde vygoogluj. Ten ti ten leak vlastně ucpe nějakým brushem.
±0
 
Gravitr
Přidané 18.10.2012 18:22
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Prosim o radu co dělat aby se to zkompilovalo

Chtěl sem zkompilovat mapu na "expert", ale hodilo mi to tohle :

Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\Steam\steamapps\myname\counter-strike"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_globalc:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global" -cliptype precise -wadautodetect

Unknown option "-cliptype"
hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)

-= hlcsg Options =-

-nowadtextures : include all used textures into bsp
-wadinclude file : place textures used from wad specified into bsp
-noclip : don't create clipping hull
-noclipeconomy : turn clipnode economy mode off
-onlyents : do an entity update from .map to .bsp
-noskyclip : disable automatic clipping of SKY brushes
-tiny # : minmum brush face surface area before it is discarded
-brushunion # : threshold to warn about overlapping brushes

-hullfile file : Reads in custom collision hull dimensions
-texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kb)
-chart : display bsp statitics
-low | -high : run program an altered priority level
-nolog : don't generate the compile logfiles
-threads # : manually specify the number of threads to run
-estimate : display estimated time during compile
-verbose : compile with verbose messages
-noinfo : Do not show tool configuration information
-nonulltex : Turns off null texture stripping
-dev # : compile with developer message

-wadconfig name : Specify a configuration to use from wad.cfg
-wadcfgfile path : Manually specify a path to the wad.cfg file
-wadautodetect : Force auto-detection of wadfiles
mapfile : The mapfile to compile


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global"

hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe
** Parameters: "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global" -full

hlvis v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global"-full
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe
** Parameters: "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers

hlrad v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global"-extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global.bsp" "C:\Program Files\Steam\steamapps\myname\counter-strike\cstrike_czech\maps\fy_global.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."


Dělal sem to přesně podle článku
"Kompilace na Expert"
(akorát sem odškrt game_exe)

V mapě není 100% leak.
Upravil/a Gravitr dne 18.10.2012 18:23
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Backup
Přidané 18.10.2012 19:29
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Asi těžko přesně podle článku. U csg máš $path\$file$path\$file.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Gravitr
Přidané 18.10.2012 20:56
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Aha.. tak to sorry.. ale ani po opravě mi to stejně nefunguje

Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\Steam\steamapps\myname\counter-strike"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\MYNAME~1\COUNTE~1\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global" -cliptype precise -wadautodetect

Unknown option "-cliptype"
hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)

-= hlcsg Options =-

-nowadtextures : include all used textures into bsp
-wadinclude file : place textures used from wad specified into bsp
-noclip : don't create clipping hull
-noclipeconomy : turn clipnode economy mode off
-onlyents : do an entity update from .map to .bsp
-noskyclip : disable automatic clipping of SKY brushes
-tiny # : minmum brush face surface area before it is discarded
-brushunion # : threshold to warn about overlapping brushes

-hullfile file : Reads in custom collision hull dimensions
-texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kb)
-chart : display bsp statitics
-low | -high : run program an altered priority level
-nolog : don't generate the compile logfiles
-threads # : manually specify the number of threads to run
-estimate : display estimated time during compile
-verbose : compile with verbose messages
-noinfo : Do not show tool configuration information
-nonulltex : Turns off null texture stripping
-dev # : compile with developer message

-wadconfig name : Specify a configuration to use from wad.cfg
-wadcfgfile path : Manually specify a path to the wad.cfg file
-wadautodetect : Force auto-detection of wadfiles
mapfile : The mapfile to compile


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\MYNAME~1\COUNTE~1\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global"

hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\MYNAME~1\COUNTE~1\hlbsp.exe "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\MYNAME~1\COUNTE~1\hlvis.exe
** Parameters: "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global" -full

hlvis v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\MYNAME~1\COUNTE~1\hlvis.exe "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global"-full
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\MYNAME~1\COUNTE~1\hlrad.exe
** Parameters: "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers

hlrad v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\MYNAME~1\COUNTE~1\hlrad.exe "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global"-extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valvehammereditor\maps\fy_global\fy_global.bsp" "C:\Program Files\Steam\steamapps\myname\counter-strike\cstrike_czech\maps\fy_global.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."



(click)
oi45.tinypic.com/3449ojr.jpg


EDIT: Už to jede, odstranil sem cliptype precise... ale v návodu stojí že to tam mam dát... tak nevim..
Upravil/a Gravitr dne 19.10.2012 14:44
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Gravitr
Přidané 10.01.2013 16:54
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Při generaci BSP mi to píše toto

Spoiler:
SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...3705 (0.44 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Program Files\Steam\steamapps\trololo\counter-strike\cstrike\maps\jailbreak_ultimatenew.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...1735 (0.11 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...1552 (0.09 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2500...2583 (0.26 seconds)
2.34 seconds elapsed

----- END hlbsp -----


Ve hře se pak dá procházet brushema typu solid

Jak to fixnu? (zkoušel jsem hledat, ale nic moc mi to nevyplivlo)
Upravil/a Gravitr dne 10.01.2013 16:59
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Slovis
Přidané 11.01.2013 13:53
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

zkus sem dát celý log
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Backup
Přidané 11.01.2013 16:11
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Kde jsi proboha vyhrabal ZHLT 2.5.3? To jsi snad osobně jel navštívit samotného Zonera, aby ti vyhrabal z hlubin jeho soukromého archívu disketu pokrytou vrstvou prachu s touhle verzí...
+2
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Gravitr
Přidané 13.01.2013 21:41
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Já použil ten váš balíček.. tak jsem to teda asi nějak špatně nainstaloval nebo nevim..

LOG

Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Steam\steamapps\TROLL\counter-strike


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\jailbreak_ultimatenew.map" "C:\Program Files\Steam\steamapps\TROLL\counter-strike\cstrike\maps\jailbreak_ultimatenew.map"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Steam\steamapps\TROLL\counter-strike\cstrike\maps\jailbreak_ultimatenew"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\hlcsg.exe "C:\Program Files\Steam\steamapps\TROLL\counter-strike\cstrike\maps\jailbreak_ultimatenew"
Entering C:\Program Files\Steam\steamapps\TROLL\counter-strike\cstrike\maps\jailbreak_ultimatenew.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

49 brushes (totalling 350 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.62 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.20 seconds)

Including Wadfile: \program files\valve hammer editor\wads\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 0.80 percent of map (3 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve hammer editor\wads\halflife.wad
- Contains 110 used textures, 88.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve hammer editor\wads\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (223 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve hammer editor\wads\torntextures.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
- Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
- Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
- Contains 4 used textures, 3.20 percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve hammer editor\wads\de_vertigo.wad
- Contains 1 used texture, 0.80 percent of map (19 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve hammer editor\wads\tswad.wad
- Contains 2 used textures, 1.60 percent of map (29 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve hammer editor\wads\de_piranesi.wad
- Contains 2 used textures, 1.60 percent of map (119 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve hammer editor\wads\chateau.wad
- Contains 2 used textures, 1.60 percent of map (136 textures in wad)

added 13 additional animating textures.
Warning: ::FindTexture() texture CULIGHTB not found!
Warning: ::FindTexture() texture +0SMLIGHT1 not found!
Warning: ::FindTexture() texture CASTYUMMY not found!
Warning: ::LoadLump() texture +0SMLIGHT1 not found!
Warning: ::LoadLump() texture CASTYUMMY not found!
Warning: ::LoadLump() texture CULIGHTB not found!
Texture usage is at 1.25 mb (of 4.00 mb MAX)
2.11 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Steam\steamapps\TROLL\counter-strike\cstrike\maps\jailbreak_ultimatenew"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\hlbsp.exe "C:\Program Files\Steam\steamapps\TROLL\counter-strike\cstrike\maps\jailbreak_ultimatenew"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...3705 (0.43 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Program Files\Steam\steamapps\TROLL\counter-strike\cstrike\maps\jailbreak_ultimatenew.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...1735 (0.11 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...1554 (0.09 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2500...2584 (0.26 seconds)
2.33 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Smajlos
Přidané 13.01.2013 22:20
Člen

Hodnocení: -37 (25%)
Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12

- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
TOTU chybu odstranis pomocou programu Wally. otvara sa cez nedo textury :) potom tu texturu musis najist ( '{TK_PLANTSM';) a odstranit alebo zmensit
-1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 32

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes