Chcete si poslechnout jak zní různé zvuky dveří, výtahů, atd. - bez toho, abyste vytvořili všechny kombinace a následně je otestovali ve hře? Dnes se podíváme, kde tyto zvuky najdeme, abychom si je mohli poslechnout v pohodlí hudebního přehrávače.
Všechny tyto zvuky najdeme v podsložkách valve\sound, teď jde jen o to v jakých a za jakými názvy se maskují. Ve VHE vidíme názvy jako "Squeaky 1" nebo "Track Door", které se snaží slovně popsat dané zvuky, nicméně my vypneme kouzelné tlačítko SmartEdit a podíváme se, jaká čísla se přiřazují daným hodnotám.
func_door (_rotating)
Pro tyto entity se používají zvuky z podsložky doors.
movesnd (Move Sound)
Číslo zvuku odpovídá názvu souboru, např pro číslo 7:
doormove7.wav
stopsnd (Stop Sound)
Číslo zvuku odpovídá názvu souboru, např pro číslo 7:
doorstop7.wav
func_train (func_plat, func_platrot)
Pro tyto entity se používají zvuky z podsložky plats.
movesnd (Move Sound)
Zde je to trochu komplikovanější, pro různá čísla jsou různé názvy souborů.
1-2: bigmove1-2.wav
3-5: elevmove1-3.wav
6-7: freightmove1-2.wav
8: heavymove1.wav
9: rackmove1.wav
10: railmove1.wav
11: squeekmove1.wav
12-13: talkmove1-2.wav
stopsnd (Stop Sound)
Zde je to trochu komplikovanější, pro různá čísla jsou různé názvy souborů.
1-2: bigstop1-2.wav
3: freightstop1.wav
4: heavystop2.wav
5: rackstop1.wav
6: railstop1.wav
7: squeekstop1.wav
8: talkstop1.wav
func_button (func_rot_button)
Pro tyto entity se používají zvuky z podsložky buttons.
sounds (Sounds)
Opět komplikované, pro různá čísla různé názvy souborů.
1-11: button1-11.wav
12: latchlocked1.wav
13: latchunlocked1.wav
14: lightswitch2.wav
21-25: lever1-5.wav
func_rotating
Pro tuto entitu se používají zvuky z podsložky fans.
sounds (Fan Sounds)
Zde je to jednoduché, číslo odpovídá názvu souboru. Příklad pro číslo 3:
fan3.wav
func_tracktrain
Pro tuto entitu se používají zvuky z podsložky plats.
sounds (Sound)
Zde je to také jednoduché, číslo odpovídá názvu souboru. Příklad pro číslo 6:
ttrain6.wav
func_vehicle
Tato entita je z cska, takže zvuky najdeme v cstrike\sound\plats.
sounds (Sound)
Opět jednoduché, číslo odpovídá názvu souboru. Příklad pro číslo 4:
vehicle4.wav
|
Konečně vím co se mi hodí k dané věci anižbych musel 3 kompilovat mapu abych věděl co se mi líbí víc.