tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

17.11.2017 17:29:59
že.
±0


16.11.2017 15:48:08
Originálne.
±0


12.11.2017 23:39:25
@bign: Protože tě nikdo nemá rád. :(
±0


11.11.2017 11:00:31
Pyčo, prečo nejde VHE chat.
±0


08.11.2017 09:51:04
Taky se přidávám :D
+1


08.11.2017 00:46:32
@Dominio: Souhlasím.
+1


07.11.2017 19:17:22
@bign: Tebe nesnáší všichni.
±0


07.11.2017 11:10:00
Všetkých vás neznášam
±0


02.11.2017 20:11:23
@Gordon Freeman: Trochu opožděná reakce ale dlouho jsem tu nebyl - Tenhle mód jsem hrál už asi před rokem a řechtal jsem se u toho jak kůň. :D Jeden s nejlepších módů co jsem kdy hrál. Z nějakýho důvodu mě to celou dobu i přes tu hromadu failů pořád přišlo vtipný.

Například zrovna ta část s továrnou na lambda znaky kde jsi musel skrz ní dostat securiťáka živého což byl kurevsky těžký úkol a vždycky když ti umřel tak ti hra ještě napsala něco ve smyslu: "Subjekt nechal personál výcviku svévolně umřít bez dozoru" :D :D

Ale nejlepší mi přišla část ve videu 3:53 to když jsem viděl poprvé tak jsem si poprskal monitor. :D

Akorát jsem jednou musel použil cheat na zpomalení hry (host_framerate) a to v části s myčkou kde se musel obskočit ten velkej kartáč.
±0


31.10.2017 17:16:46
existuje niejaky kompilator, ktory nepokazi teleporty ako winbspc? proste sa niejak bugnu a niesu na mape..
±0


Zvuky entit

(Rady, tipy, triky)


Chcete si poslechnout jak zní různé zvuky dveří, výtahů, atd. - bez toho, abyste vytvořili všechny kombinace a následně je otestovali ve hře? Dnes se podíváme, kde tyto zvuky najdeme, abychom si je mohli poslechnout v pohodlí hudebního přehrávače.

Všechny tyto zvuky najdeme v podsložkách valve\sound, teď jde jen o to v jakých a za jakými názvy se maskují. Ve VHE vidíme názvy jako "Squeaky 1" nebo "Track Door", které se snaží slovně popsat dané zvuky, nicméně my vypneme kouzelné tlačítko SmartEdit a podíváme se, jaká čísla se přiřazují daným hodnotám.


func_door (_rotating)



Pro tyto entity se používají zvuky z podsložky doors.

movesnd (Move Sound)
Číslo zvuku odpovídá názvu souboru, např pro číslo 7:
doormove7.wav

stopsnd (Stop Sound)
Číslo zvuku odpovídá názvu souboru, např pro číslo 7:
doorstop7.wav


func_train (func_plat, func_platrot)



Pro tyto entity se používají zvuky z podsložky plats.

movesnd (Move Sound)
Zde je to trochu komplikovanější, pro různá čísla jsou různé názvy souborů.
1-2: bigmove1-2.wav
3-5: elevmove1-3.wav
6-7: freightmove1-2.wav
8: heavymove1.wav
9: rackmove1.wav
10: railmove1.wav
11: squeekmove1.wav
12-13: talkmove1-2.wav

stopsnd (Stop Sound)
Zde je to trochu komplikovanější, pro různá čísla jsou různé názvy souborů.
1-2: bigstop1-2.wav
3: freightstop1.wav
4: heavystop2.wav
5: rackstop1.wav
6: railstop1.wav
7: squeekstop1.wav
8: talkstop1.wav


func_button (func_rot_button)



Pro tyto entity se používají zvuky z podsložky buttons.

sounds (Sounds)
Opět komplikované, pro různá čísla různé názvy souborů.
1-11: button1-11.wav
12: latchlocked1.wav
13: latchunlocked1.wav
14: lightswitch2.wav
21-25: lever1-5.wav


func_rotating



Pro tuto entitu se používají zvuky z podsložky fans.

sounds (Fan Sounds)
Zde je to jednoduché, číslo odpovídá názvu souboru. Příklad pro číslo 3:
fan3.wav


func_tracktrain



Pro tuto entitu se používají zvuky z podsložky plats.

sounds (Sound)
Zde je to také jednoduché, číslo odpovídá názvu souboru. Příklad pro číslo 6:
ttrain6.wav


func_vehicle



Tato entita je z cska, takže zvuky najdeme v cstrike\sound\plats.

sounds (Sound)
Opět jednoduché, číslo odpovídá názvu souboru. Příklad pro číslo 4:
vehicle4.wav

Komentáře

#1 |
Gordon Freeman dne 29.05.2012 14:14:05 |
±0
Výbornej článek, ale muj nápad. :D (joke)
Konečně vím co se mi hodí k dané věci anižbych musel 3 kompilovat mapu abych věděl co se mi líbí víc.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [3 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 916
bullet.gif Nejnovější člen: Xaggy