Problem
|
Smajlos |
Přidané 13.01.2013 22:23
|
Člen
Hodnocení: -37 (25%) Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12
|
2 vec- nepouzivaj v nazve cieľových súboroch medzeru, pouzivaj iba A-Z a 0-9
Using Wadfile: \program files\valve hammer editor\wads\halflife.wad
napr. ako to mas sem |
|
|
|
Smajlos |
Přidané 13.01.2013 22:26
|
Člen
Hodnocení: -37 (25%) Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12
|
Pridaj si este wad súbor zeditor a zhlt |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 19.01.2013 17:31
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Tak jsem stáhl ZHLT z oficiálního webu, ale změna žádná... navíc jsem zkoušel zkompilovat novou malou mapu, co jsem vytvořil (s 2 light entitama), ale kompilace se zasekla v LeafThread, kompilační okno napsalo že neodpovídá a už se s tím nic nedalo dělat... (btw. v bsp zase bylo "SolidBSP" [hull1] - 3)
Upravil/a Gravitr dne 19.01.2013 17:33
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Smajlos |
Přidané 19.01.2013 22:03
|
Člen
Hodnocení: -37 (25%) Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12
|
cakaj mapa sa kompiluje mne to vecsinou trvalo asi 4 min, potom kratsie
|
|
|
|
Gravitr |
Přidané 02.03.2013 19:35
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Dá se CS udělat to, že v mapě bych došel na určitý místo a tam by se načetla nová mapa? Něco jako v HL
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 02.03.2013 20:34
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Jakože by si lidi běhali mezi mapama? To tam chcete hrát skovku? Místa pro jednu mapu je myslím dost, větší stejnak nemá cenu dělat. |
|
|
|
neclovek |
Přidané 03.03.2013 00:27
|
Člen
Hodnocení: -6 (35%) Příspěvek: 9
Založený: 29.01.12
|
Gravitr napsal:
Dá se CS udělat to, že v mapě bych došel na určitý místo a tam by se načetla nová mapa? Něco jako v HL
mozno by to ale bolo dobre na spravenie hl coop alebo proste nieco take
Upravil/a neclovek dne 03.03.2013 00:28 |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 22.09.2013 21:03
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Zdravim
Když zrenderuji svou mapu, pár brushů se nezobrazuje, resp. jsou tam, ale plně průhledné. Patří mezi to brushe s texturou skla (nastavení na texture, ammount 150), láva, jedna mříž (s modrou barvou). Nevíte co s tím? Díky
Upravil/a Gravitr dne 22.09.2013 21:03
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 23.09.2013 08:12
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Jak máš nastavený render v csku? Pokuď si dobře pamatuju, tak třeba na Software to nefunguje tak, jak by sis představoval (buď neviditelné nebo viditelné, nic mezi tím). Zkontroluj si v nastavení cska, co tam máš. Mělo by tam být OpenGL. |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 23.09.2013 16:45
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
V CS mám D3D, kvůli lagům na OpenGL. Vztahuje se to i na něj?
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 23.09.2013 16:56
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Nevím, zkus to? Já momentálně nemám csko.
A dělá ti to u všech map (včetně originálních) ? Nebo jen u jedné určité mapy? |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 24.09.2013 18:12
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Dělá mi to jen u tý mý, jinak jsem to odzkoušel a nefunguje to ani na jednom, pořád jsou pryč ty samé brushe, pořád to nefachá.
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Gravitr |
Přidané 25.09.2013 22:44
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Tak ten problém jsem vyřešil... nevim sice jak ale vyřešil
Každopádně teď mi nějak nefunguje trigger_relay; potřebuju, aby se na každém začátku nového roundu daly func_trainy do polohy, jaký chci, tedy off.
Mám 3 brushe - func trainy, na které aplikuju 3 trigger relaye.
Nastavení všech tří relayů:
Name: game_playerspawn
Target: (func_trainy)
Delay before trigger: 0.2
Trigger state: Off
Fungujou, ale ne správně. Na začátku roundu se to nehodí na Off, ale přesně naopak, než to skončilo minulý round.
(Př. Mříž - má dvě polohy - otevřená a zavřená. Když skončí round a zůstane zavřená, následující round je otevřená.)
---
edit:
Tak jsem to vyřešil tím, že jsem ty relaye prostě smazal a funguje to OK.. ale stejně.. vysvětlí mi někdo, proč to takhle, jak jsem to měl, nefungovalo?
Upravil/a Gravitr dne 25.09.2013 22:59
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|