Problem
|
Gravitr |
Přidané 14.03.2012 18:51
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Zdravim...
Měl bych tu problém.. tvořím mapu, a chtěl jsem dát run map... ale vyskočí na mě erorr
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Valve
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Documents and Settings\-----\Plocha\Fun_house_zaloha\fun_house.map" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house.map"
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house.map
Error: Entity 0, Brush 27: ORIGIN brushes not allowed in world
(did you forget to tie this origin brush to a rotating entity?)
Error: Brush type not allowed in world
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house.log for the cause.
----- END hlbsp -----
Nevím co s tím.. pokud bude třeba, dám sem .rmf mapu..
Poraďte prosim
Díky
Gravitr
Upravil/a Gravitr dne 14.03.2012 20:14 |
|
|
|
Backup |
Přidané 14.03.2012 19:01
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
http://tvorbamap....#post_1075
http://tvorbamap....#post_1208
http://tvorbamap....#post_3309
btw doufám že kompiluješ i VIS a RAD, protože to tak podle logu nevypadá
Upravil/a Backup dne 14.03.2012 19:02 |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 14.03.2012 20:20
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Já jsem opravdu docela začátečník, takže z těch odkazů jsem nic nepochopil |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 14.03.2012 20:23
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Nebo je problém v entitě origin?? |
|
|
|
Backup |
Přidané 14.03.2012 20:25
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Dej Map -> Go to brush number:
Entity: 0
Brush: 27
To by ti mělo najít brush s texturou ORIGIN. Tahle textura se používá jako pant do dveří (určení pozice osy otáčení), takže se nesmí používat v jako obyčejný brush. Pokud jsi chtěl tuhle texturu použít regulérně v mapě, tak si holt musíš vybrat nějakou jinou. Pokud jsi chtěl vytvořit dveře, musíš označit jak dveře, tak tenhle origin, a dát je oba dohromady do jedné entity. |
|
|
|
Slovis |
Přidané 14.03.2012 20:25
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Ano problém je v entitě origin. Origin musí být vždy spolu s něčím otáčecím jako jedna entita (origin si představ jako například panty u dveří). Nejspíš se ti v mapě vyskytuje něco s texturou origin a nebo máš origin jako samostatnou entitu
EDIT: Backup mě předběhl ...
Upravil/a Slovis dne 14.03.2012 20:26
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 14.03.2012 20:34
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Nahoře dej "Map" -> "Go to brush number...", do Entity napiš 0 a do Brush napiš 27. To by ti mělo označit ten brush, na kterym je textura Origin. (Nedá se používat mimo entitu, je to specální textura která se používá např. pro nastavení pantů u dveří.)
EDIT: Slovis mě předběh.
EDIT2: Teď vidim že i backup (jak slovis dopsal že ho backup předběh) Aspoň vidíme že to tu není mrtvý.
Upravil/a XXL_cz dne 14.03.2012 20:39
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 14.03.2012 20:45
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
díky moc, už to běží
a na závěr - vis a rad - proč bych měl dát "Run rad a vis Normal"? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 14.03.2012 20:49
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Když nezkompiluješ VIS a RAD, tak je mapa nehratelná a vypadá hnusně.
Ale nejlépe uděláš, když to nebudeš kompilovat na normal, ale když si to krásně nastavíš podle tohoto návodu. |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 14.03.2012 22:28
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Jo a ještě bych se chtěl zeptat.. je možné spojit bloky ještě jinak než vertex toolem? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 14.03.2012 22:37
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
No jestli to je jenom obyčejnej 6ti stranej blok, tak to stačí označit a natáhnout za tam ty uchopovací okraje v nějakym 2D pohledu.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 14.03.2012 22:56
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
nějak mi to nejde spojit.. i když dám ty "body" jakoby na sebe, nic se nestane.. to musim ještě kliknout pravym tlačítkem a něco dát?
Upravil/a Gravitr dne 15.03.2012 14:36 |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.03.2012 17:29
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Aha, ty chceš aby se z toho jako stal jeden brush a mohl si to označit jako celek?
No tak jeden brush ze 2 asi neuděláš, ale můžeš je dát do skupiny, aby se ti označovali najednou.
XXL_cz přiložil následující obrázek:
[47.77Kb]
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 15.03.2012 18:12
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
jo, to jsem chtěl.. a má to nějakou výhodu? (např. ve fps)
Upravil/a Gravitr dne 15.03.2012 18:29 |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.03.2012 18:41
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
No tak ono to nic ve hře nezmění, akorát v editoru budeš mít jednodušší to označit.
Jestli myslíš, jako aby se zbytečně ve hře nevykreslovaly strany co jsou na sebe nelepené a nevidíš je, tak to se vůbec nemusíš bát. Při kompilaci se totiž všechno co se sebe dotýká jako kdyby sloučí do 1 brushu, zmizí strany které nemůžeš vidět a bude to jeden kus.
Však na to se dá udělat jednoduchý test: Vytvoř si na nějakou podlahu bednu která se jí bude dotýkat, skompiluj mapu, zapni hru, napiš do konzole deathmatch 0; sv_cheats 1; map [nazevmapy], pak ve hře napiš do konzole noclip a vleť do té bedny. Uvidíš, že bedna vykrojila do země díru a když vletíš pod ní, tak není vidět ani spodek té bedny.
Upravil/a XXL_cz dne 15.03.2012 18:45
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 15.03.2012 19:30
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Aha..
No já dělám teďka velikou mapu - takže asi na snížení lagů asi bude jedno z mnoha řešení - oNULLovat to |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.03.2012 19:51
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jestli chceš onullovat strany brushů, které nejdou vidět a jsou překryté jiným brushem, tak to nebude mít žádný efekt. Protože jak už jsem psal, tyhle se odstraní automaticky.
Používej to, když je třeba zatarasená chodba a za blokádou jsou nějaké věci u kterých nemůžeš vidět zadní strany, protože se knim přes tu blokádu nedostaneš. A nebo když máš nějakou entitu, která je na něco nalapená. Tam to totiž neplatí, to už onullovat musíš, aby tam ta strana co není vidět nebyla.
Pak můžou způsobovat sekání modely, co mají velkou texturu a nebo poloprůhledné věci. (myslim průhlednost jako např sklo.)
Upravil/a XXL_cz dne 15.03.2012 19:54
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 15.03.2012 20:40
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
ok
tvorbamap.cz/arti...p;rstart=0
Neměl bys nějaký řešení? (můj koment) |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.03.2012 20:45
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Možná tu vodu nemáš nalepenou úplně na té trampolíně. A aby nešla vidět de udělat tak, že naní prostě dáš texturu null
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 15.03.2012 20:51
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
thx |
|
|