tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


04.08.2019 02:22:52
LOL na serveru je 9 lidí? v půl třetí? To tam chodí hrát boti ve volném čase? :D
+1


30.06.2019 15:36:19
Tak co říkáte na Xen z Black mesy, lidi?
+1


06.03.2019 18:20:14
Daří se dobře, ale jak vidíš, už sem nechodím ani já. :)
+1


20.02.2019 12:48:23
Ahojte chlapci :) strašne dlho som tu nebol 😃 ako sa darí ? Server ešte funguje ? Pozerám že Xpun môj bh vzor je ešte aktívny 😃 Backup jak ide život ? 😊
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problem
Gravitr
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 18:51
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Zdravim...

Měl bych tu problém.. tvořím mapu, a chtěl jsem dát run map... ale vyskočí na mě erorr


** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Valve


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Documents and Settings\-----\Plocha\Fun_house_zaloha\fun_house.map" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house.map"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house.map
Error: Entity 0, Brush 27: ORIGIN brushes not allowed in world
(did you forget to tie this origin brush to a rotating entity?)
Error: Brush type not allowed in world
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem


----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house.log for the cause.

----- END hlbsp -----



Nevím co s tím.. pokud bude třeba, dám sem .rmf mapu..

Poraďte prosim

Díky

Gravitr
Upravil/a Gravitr dne 14.03.2012 20:14
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 19:01
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1217
Založený: 12.12.09

http://tvorbamap....#post_1075
http://tvorbamap....#post_1208
http://tvorbamap....#post_3309

btw doufám že kompiluješ i VIS a RAD, protože to tak podle logu nevypadá
Upravil/a Backup dne 14.03.2012 19:02
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Gravitr
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 20:20
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Já jsem opravdu docela začátečník, takže z těch odkazů jsem nic nepochopil
±0
 
Gravitr
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 20:23
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Nebo je problém v entitě origin??
±0
 
Backup
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 20:25
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1217
Založený: 12.12.09

Dej Map -> Go to brush number:
Entity: 0
Brush: 27
To by ti mělo najít brush s texturou ORIGIN. Tahle textura se používá jako pant do dveří (určení pozice osy otáčení), takže se nesmí používat v jako obyčejný brush. Pokud jsi chtěl tuhle texturu použít regulérně v mapě, tak si holt musíš vybrat nějakou jinou. Pokud jsi chtěl vytvořit dveře, musíš označit jak dveře, tak tenhle origin, a dát je oba dohromady do jedné entity.
+5
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Slovis
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 20:25
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Ano problém je v entitě origin. Origin musí být vždy spolu s něčím otáčecím jako jedna entita (origin si představ jako například panty u dveří). Nejspíš se ti v mapě vyskytuje něco s texturou origin a nebo máš origin jako samostatnou entitu

EDIT: Backup mě předběhl ...
Upravil/a Slovis dne 14.03.2012 20:26
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+3
 
XXL_cz
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 20:34
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Nahoře dej "Map" -> "Go to brush number...", do Entity napiš 0 a do Brush napiš 27. To by ti mělo označit ten brush, na kterym je textura Origin. (Nedá se používat mimo entitu, je to specální textura která se používá např. pro nastavení pantů u dveří.)

EDIT: Slovis mě předběh.
EDIT2: Teď vidim že i backup (jak slovis dopsal že ho backup předběh) :D :D Aspoň vidíme že to tu není mrtvý.
Upravil/a XXL_cz dne 14.03.2012 20:39
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
Gravitr
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 20:45
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

díky moc, už to běží

a na závěr - vis a rad - proč bych měl dát "Run rad a vis Normal"?
+1
 
Dominio
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 20:49
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Když nezkompiluješ VIS a RAD, tak je mapa nehratelná a vypadá hnusně.
Ale nejlépe uděláš, když to nebudeš kompilovat na normal, ale když si to krásně nastavíš podle tohoto návodu.
Mám rád sušenky.
+1
 
www.dominio.tvorbamap.cz
Gravitr
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 22:28
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Jo a ještě bych se chtěl zeptat.. je možné spojit bloky ještě jinak než vertex toolem?
±0
 
XXL_cz
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 22:37
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

No jestli to je jenom obyčejnej 6ti stranej blok, tak to stačí označit a natáhnout za tam ty uchopovací okraje v nějakym 2D pohledu.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
Gravitr
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 22:56
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

nějak mi to nejde spojit.. i když dám ty "body" jakoby na sebe, nic se nestane.. to musim ještě kliknout pravym tlačítkem a něco dát?
Upravil/a Gravitr dne 15.03.2012 14:36
±0
 
XXL_cz
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.03.2012 17:29
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Aha, ty chceš aby se z toho jako stal jeden brush a mohl si to označit jako celek?

No tak jeden brush ze 2 asi neuděláš, ale můžeš je dát do skupiny, aby se ti označovali najednou.
XXL_cz přiložil následující obrázek:


[47.77Kb]
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Gravitr
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.03.2012 18:12
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

jo, to jsem chtěl.. a má to nějakou výhodu? (např. ve fps)
Upravil/a Gravitr dne 15.03.2012 18:29
±0
 
XXL_cz
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.03.2012 18:41
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

No tak ono to nic ve hře nezmění, akorát v editoru budeš mít jednodušší to označit.

Jestli myslíš, jako aby se zbytečně ve hře nevykreslovaly strany co jsou na sebe nelepené a nevidíš je, tak to se vůbec nemusíš bát. Při kompilaci se totiž všechno co se sebe dotýká jako kdyby sloučí do 1 brushu, zmizí strany které nemůžeš vidět a bude to jeden kus.

Však na to se dá udělat jednoduchý test: Vytvoř si na nějakou podlahu bednu která se jí bude dotýkat, skompiluj mapu, zapni hru, napiš do konzole deathmatch 0; sv_cheats 1; map [nazevmapy], pak ve hře napiš do konzole noclip a vleť do té bedny. Uvidíš, že bedna vykrojila do země díru a když vletíš pod ní, tak není vidět ani spodek té bedny.
Upravil/a XXL_cz dne 15.03.2012 18:45
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Gravitr
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.03.2012 19:30
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Aha..

No já dělám teďka velikou mapu - takže asi na snížení lagů asi bude jedno z mnoha řešení - oNULLovat to :)
±0
 
XXL_cz
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.03.2012 19:51
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Jestli chceš onullovat strany brushů, které nejdou vidět a jsou překryté jiným brushem, tak to nebude mít žádný efekt. Protože jak už jsem psal, tyhle se odstraní automaticky.

Používej to, když je třeba zatarasená chodba a za blokádou jsou nějaké věci u kterých nemůžeš vidět zadní strany, protože se knim přes tu blokádu nedostaneš. A nebo když máš nějakou entitu, která je na něco nalapená. Tam to totiž neplatí, to už onullovat musíš, aby tam ta strana co není vidět nebyla.

Pak můžou způsobovat sekání modely, co mají velkou texturu a nebo poloprůhledné věci. (myslim průhlednost jako např sklo.)
Upravil/a XXL_cz dne 15.03.2012 19:54
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Gravitr
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.03.2012 20:40
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

ok

tvorbamap.cz/arti...p;rstart=0

Neměl bys nějaký řešení? (můj koment)
±0
 
XXL_cz
#19 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.03.2012 20:45
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Možná tu vodu nemáš nalepenou úplně na té trampolíně. A aby nešla vidět de udělat tak, že naní prostě dáš texturu null
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
Gravitr
#20 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.03.2012 20:51
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

thx
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 933
bullet.gif Nejnovější člen: Malware