problem s game_text
|
medved |
Přidané 23.12.2012 20:19
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12
|
Caute, riesim tu jeden problem s touto entitou game_text. S neznamych dovodou po aktivacii entity spadne cele CSko. V mape mam pouzite tusim 4x game_text a vsetko je OK. Ale teraz, ked som pouzil piate stale pada hra, pritom kompilacia aj vsetko prebehne OK, entitu som skusal mazat a znova vytvarat, skusal som ju inou entitou aktivovat a stale to iste. Nastavenie entity je rovnake ako pri predoslich a text, ktory ma vypisat som skusil zadat len jedno slovo, ci neni velmi dlhy text, ale neni tuna problem.
Tusite nieco co moze blbnut ? |
|
|
|
Backup |
Přidané 23.12.2012 20:39
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Když přiložíš to zkompilované .bsp, tak bych se na to mohl zkusit podívat. |
|
|
|
medved |
Přidané 23.12.2012 20:57
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12
|
Staci ti samotne .bsp ? lebo v mape je niekolko mojich modelov a zvukov, tak ci to hodit sem cele. |
|
|
|
medved |
Přidané 23.12.2012 21:22
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12
|
Skusam vyriesit ten problem a prisiel som na zaujimavu vec. V mape mam 4x game_text, ktore aktivujem cez trigger_multiple alebo func_button. Ale ked chcem game_text aktivovat cez func_breakable rozbitim predmetu tak to stale spadne. Skusal som pouzit multi_manager, ale aj tak pada, staci ze prvotny spustac je func_breakable. Neviem mozno sa mylim, ale zatial mi to takto vychadza. Je to divne... |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 23.12.2012 21:39
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
a zkoušel jsi ten breakable odkázat na button a z buttonu na ten text ale i s nějakou časovou prodlevou?
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
medved |
Přidané 23.12.2012 22:12
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12
|
Este nie... teraz som skusil, ale aj tak pada CSko. S toho co som teraz skusal mi vychadza, ze neda sa ako prvotnym spustacom cez breakable spustat game_text, aj ked je nieco medzi tym... nakoniec som problem vyriesil, uz mi funguje game_text. Ale som breakable vyhodil prec a dal som neviditelny func_button (je to daleko nedostupne a len strelbou sa aktivuje). V tejto situacii mi to vyhovuje takze neni problem, len zbytocne zlozitejsie a dalsie 2 entity som musel pridavat aby to fungovalo ako chcem...
Len nechapem preco, ked chcem cez breakable aktivovat game_text, hoc je este nieco medzi tym tak to nejde a spadne CSko...
Upravil/a medved dne 23.12.2012 22:13 |
|
|
|
Backup |
Přidané 23.12.2012 23:06
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Nemělo to breakable třeba vybuchovat, nebo nemělo nastavený nějaký podivný gibmodel? |
|
|
|
medved |
Přidané 23.12.2012 23:16
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12
|
Praveze nie, ani jedno. Akurat na celom breakable som mal texturu {INVISIBLE, ale to neni tym, lebo skusal som aj s normalnou texturou a rovnako sa to spravalo. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 24.12.2012 01:35
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
To bude asi dělat ten breakable. Na mojí úplně 1. mapě mám taky comp, kterej když se rozstřílí a vybuchne, tak někdy spadne hra.
Nemáš poblíž toho breakablu náhodou nějakej jinej breakable? Když tak můžeš zkusit ten breakable vyrobit znovu.
A nebo jestli třeba nepíšeš ten target jinde než má být. (to jsem ze začátku dělal myslim že taky) Patří to do 3. z hora. (Target on break)
Upravil/a XXL_cz dne 24.12.2012 01:40
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
medved |
Přidané 24.12.2012 09:31
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12
|
Target spravne pisem. No mal som vedla toho breakable aj iny brekable, nie hned vedla, ale nedaleko. Skusal som este inu situaciu na mape. Mam tam dosku breakable (na opacnom konci mapy) a v strede nej je trigger_multiple, ktory ked aktivujem tak znici breakable mi pod nohami a spusti ambient_generic. Dal som tam game_text a pokial ho aktivujem cez trigger_multiple ide to OK, ked to aktivujem az cez breakable tak spadne hra. Tuna je prvotny spustac trigger, ak to vymenim a prvotny spustac bude breakable tak zasa to spadne hoc medzi tym bude nieco ine. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 24.12.2012 13:54
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Tak sem můžeš dát to .bsp, ty věci co tam máš navíc si smažem v bsp editu.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
medved |
Přidané 24.12.2012 14:37
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12
|
OK. Danu vec som momentalne poriesil cez func_button, v rarku je screenshot s VHE kde to je.
medved přiložil následujíci soubor:
mapa_2.rar |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 24.12.2012 23:18
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Já myslel tu původní verzi která shazovala hru. Jak tam byl ten breakable co zapínal text, abych zjistil, co děláš a nebo co je špatně.
Upravil/a XXL_cz dne 24.12.2012 23:18
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
medved |
Přidané 25.12.2012 00:10
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12
|
Jaj jasne, tak este raz, tu je znova mapa. Vlastne len ten func_button som prehodil na func_breakable ako som mal predtym a dorobil som aj ku tej debne game_text a tiez ho aktivujem cez breakable. Pri obidvoch situaciach stale spadne hra. Je to tak ako bolo predtym.
medved přiložil následujíci soubor:
mapa_3.rar |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 25.12.2012 12:01
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Tak asi vím v čem je problém - když ten text nemá ve flags nastavený "all players" tak to spadne.
Ono to totiž jinak zjistí který hráč byl zdrojem aktivování a zobrazí se ten text jenom mu. Ale u breakable asi nejde zjistit kdo ho zničil, takže ten text neví, kdo byl zdrojem aktivování. (Nestane se to jen u textu, ale i u game_score, game_player_hurt, ... - i u těchto je potřeba zjistit kdo to aktivoval.)
Asi budeš muset použít něco jinýho pro aktivaci a nebo nastavit, aby ten text viděli všichni.
Upravil/a XXL_cz dne 25.12.2012 12:16
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
medved |
Přidané 25.12.2012 19:24
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12
|
Aha tak, jo uz to funguje, bolo to tym. Diky. |
|
|