tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
problem s game_text
medved
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.12.2012 20:19
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12

Caute, riesim tu jeden problem s touto entitou game_text. S neznamych dovodou po aktivacii entity spadne cele CSko. V mape mam pouzite tusim 4x game_text a vsetko je OK. Ale teraz, ked som pouzil piate stale pada hra, pritom kompilacia aj vsetko prebehne OK, entitu som skusal mazat a znova vytvarat, skusal som ju inou entitou aktivovat a stale to iste. Nastavenie entity je rovnake ako pri predoslich a text, ktory ma vypisat som skusil zadat len jedno slovo, ci neni velmi dlhy text, ale neni tuna problem.

Tusite nieco co moze blbnut ?
+1
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.12.2012 20:39
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Když přiložíš to zkompilované .bsp, tak bych se na to mohl zkusit podívat.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
medved
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.12.2012 20:57
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12

Staci ti samotne .bsp ? lebo v mape je niekolko mojich modelov a zvukov, tak ci to hodit sem cele.
±0
 
medved
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.12.2012 21:22
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12

Skusam vyriesit ten problem a prisiel som na zaujimavu vec. V mape mam 4x game_text, ktore aktivujem cez trigger_multiple alebo func_button. Ale ked chcem game_text aktivovat cez func_breakable rozbitim predmetu tak to stale spadne. Skusal som pouzit multi_manager, ale aj tak pada, staci ze prvotny spustac je func_breakable. Neviem mozno sa mylim, ale zatial mi to takto vychadza. Je to divne...
±0
 
Gordon Freeman
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.12.2012 21:39
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

a zkoušel jsi ten breakable odkázat na button a z buttonu na ten text ale i s nějakou časovou prodlevou?
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
medved
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.12.2012 22:12
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12

Este nie... teraz som skusil, ale aj tak pada CSko. S toho co som teraz skusal mi vychadza, ze neda sa ako prvotnym spustacom cez breakable spustat game_text, aj ked je nieco medzi tym... nakoniec som problem vyriesil, uz mi funguje game_text. Ale som breakable vyhodil prec a dal som neviditelny func_button (je to daleko nedostupne a len strelbou sa aktivuje). V tejto situacii mi to vyhovuje takze neni problem, len zbytocne zlozitejsie a dalsie 2 entity som musel pridavat aby to fungovalo ako chcem...

Len nechapem preco, ked chcem cez breakable aktivovat game_text, hoc je este nieco medzi tym tak to nejde a spadne CSko...
Upravil/a medved dne 23.12.2012 22:13
±0
 
Backup
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.12.2012 23:06
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Nemělo to breakable třeba vybuchovat, nebo nemělo nastavený nějaký podivný gibmodel?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
medved
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.12.2012 23:16
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12

Praveze nie, ani jedno. Akurat na celom breakable som mal texturu {INVISIBLE, ale to neni tym, lebo skusal som aj s normalnou texturou a rovnako sa to spravalo.
±0
 
XXL_cz
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.12.2012 01:35
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

To bude asi dělat ten breakable. Na mojí úplně 1. mapě mám taky comp, kterej když se rozstřílí a vybuchne, tak někdy spadne hra.

Nemáš poblíž toho breakablu náhodou nějakej jinej breakable? Když tak můžeš zkusit ten breakable vyrobit znovu.

A nebo jestli třeba nepíšeš ten target jinde než má být. (to jsem ze začátku dělal myslim že taky) Patří to do 3. z hora. (Target on break)
Upravil/a XXL_cz dne 24.12.2012 01:40
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
medved
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.12.2012 09:31
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12

Target spravne pisem. No mal som vedla toho breakable aj iny brekable, nie hned vedla, ale nedaleko. Skusal som este inu situaciu na mape. Mam tam dosku breakable (na opacnom konci mapy) a v strede nej je trigger_multiple, ktory ked aktivujem tak znici breakable mi pod nohami a spusti ambient_generic. Dal som tam game_text a pokial ho aktivujem cez trigger_multiple ide to OK, ked to aktivujem az cez breakable tak spadne hra. Tuna je prvotny spustac trigger, ak to vymenim a prvotny spustac bude breakable tak zasa to spadne hoc medzi tym bude nieco ine.
±0
 
XXL_cz
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.12.2012 13:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Tak sem můžeš dát to .bsp, ty věci co tam máš navíc si smažem v bsp editu.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
medved
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.12.2012 14:37
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12

OK. Danu vec som momentalne poriesil cez func_button, v rarku je screenshot s VHE kde to je.
medved přiložil následujíci soubor:
mapa_2.rar
±0
 
XXL_cz
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.12.2012 23:18
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Já myslel tu původní verzi která shazovala hru. Jak tam byl ten breakable co zapínal text, abych zjistil, co děláš a nebo co je špatně.
Upravil/a XXL_cz dne 24.12.2012 23:18
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
medved
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.12.2012 00:10
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12

Jaj jasne, tak este raz, tu je znova mapa. Vlastne len ten func_button som prehodil na func_breakable ako som mal predtym a dorobil som aj ku tej debne game_text a tiez ho aktivujem cez breakable. Pri obidvoch situaciach stale spadne hra. Je to tak ako bolo predtym.
medved přiložil následujíci soubor:
mapa_3.rar
±0
 
XXL_cz
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.12.2012 12:01
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Tak asi vím v čem je problém - když ten text nemá ve flags nastavený "all players" tak to spadne.

Ono to totiž jinak zjistí který hráč byl zdrojem aktivování a zobrazí se ten text jenom mu. Ale u breakable asi nejde zjistit kdo ho zničil, takže ten text neví, kdo byl zdrojem aktivování. (Nestane se to jen u textu, ale i u game_score, game_player_hurt, ... - i u těchto je potřeba zjistit kdo to aktivoval.)

Asi budeš muset použít něco jinýho pro aktivaci a nebo nastavit, aby ten text viděli všichni.
Upravil/a XXL_cz dne 25.12.2012 12:16
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
medved
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.12.2012 19:24
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 12
Založený: 23.12.12

Aha tak, jo uz to funguje, bolo to tym. Diky.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 30

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes